The Other Man

12 1 0
                                    


¦¦ Haechan's pov • 10:53 ¦¦

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

,, Máš tu priateľa. " povedal Mark a pozrel sa za mňa. Keď som sa otočil, tak som tam uvidel Renjuna, ktorý vyzeral pomerne vytočene.

,, Prečo mi nezdvíhaš mobil?!" spýtal sa Renjun hneď, ako som sa otočil smerom k nemu.

,, Môžeš nás prosím nechať na chvíľu samých? " spýtal som sa Marka, ktorý prikývol a pravdepodobne sa vydal do triedy, keďže o malú chvíľu už malo zvoniť.

,, Mám pocit že v poslednej dobe s ním tráviš viac času než so mnou. " povedal Renjun. Naozaj mi išiel vyčítať niečo takéto? Ja som mal totiž pocit, že jemu ani neprekáža to, že s Markom trávim toľko času, keď sa on olizuje s nijakým chalanom vonku na ulici.

,, Koľkokrát ti mám zopakovať, že je to preto, lebo chcem aby sa všetko vrátilo do normálu, tak ako to bolo ale ako vidím, tak tebe na mne až tak nezáleží." povedal som.

,, Si na mňa nahnevaný alebo čo sa deje? " spýtal sa Renjun.

,, Mám dôvod byť na teba nahnevaný?" spýtal som sa ho, aj keď viem, že by sa jeden hlavný dôvod našiel.

,, No nie, preto neviem čo ti je. " povedal.

,, Prečo má podvádzaš ?" spýtal som sa ho priamo.

,, O čom to hovoríš? " spýtal sa Renjun ako keby nevedel čo včera robil.

,, Videl som ťa včera pred školou umenia s nijakým chalanom." povedal som. Naozaj ma zaujíma že akú výhovorku si vymyslí. 

,, Je to len môj kamarát. " povedal. No jasne, len kamarát.

,, Naozaj, tak prečo si sa s ním bozkával a on ťa chytal za zadok. " povedal som a cítil som že mám slzy na okraji oka. No tak Haechan, nebudeš predsa plakať kvôli nemu.

,, Haechan, nie je to ako si myslíš - "

,, Choď do čerta. " povedal som a radšej od neho odišiel. Nechcel som počúvať ďalšie výhovorky, keď som vedel že sú to iba hlúposti.

Ja len nechápem prečo to spravil. Nebol som pre neho dosť dobrý? Prestal ma milovať. Ať je to čokoľvek, tak mi to mal povedať a nie sa s niekým stretávať poza môj chrbát. Chodili sme spolu skoro rok a on sa to teraz iba tak rozhodne zahodiť.
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

¦¦ Mark's pov • 11:14 ¦¦
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

,, Čo sa stalo medzi tebou a Haechanom? " spýtal som sa Renjuna pritom ako som si písal poznámky z Fyziky. Zase sme si písali nijaké sprostosti a najlepšie bolo, že učiteľka nemala náš test ani opravený a už nám hovorila, že si na budúci týždeň napíšeme ďalší.

,, Nič sa nestalo. " odpovedal jednoducho no v jeho hlase bolo počuť že sa niečo stalo ale nechce sa o tom rozprávať.

,, No jasne, nič. " povedal som.

,, Nie je to tvoja vec je to medzi mnou a Haechanom. " povedal a ja som to nechal tak. Rozhodol som sa že sa spýtam potom Haechana.

,, Chlapci buďte prosím ticho alebo chcete byť znova po škole? " spýtala sa učiteľka.

,, Nie." odpovedali sme naraz.

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

,, Viem že za to môžeš ty. "

,, Čo tým myslíš?"

,, Ešte neviem ako si to spravil ale zistím to. "

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

¦¦ Haechan's pov • 11:43 ¦¦ ⠀

⠀ ⠀ ⠀ ⠀

,, Haechan?" ozval sa Mark, ktorý stál pred dverami záchodovej kabínky v ktorej som sa práve nachádzal.

,, Áno?" ozval som sa.

,, Výdeš prosím von?" spýtal sa Mark a ja som sa konečne odhodlal postaviť zo studenej zeme, na ktorej som do teraz sedel. Otvoril som dvere za ktorými stál Mark.

,, Čo sa ti stalo? Spravil ti niečo Renjun? " spýtal sa.

,, Nechcem sa o tom teraz rozprávať. " povedal som.

,, Dobre, ale keby niečo, tak som tu vždy pre teba. " povedal Mark a prišiel bližšie ku mne.

,, Mark, môžeš prosím pre mňa niečo spraviť?" spýtal som sa.

,, Čokoľvek. "

,, Zober ma odtiaľto preč. "

______________________________

𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪

☾︎4.2.2023☽︎

𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ Where stories live. Discover now