,, Kedy už budeme môcť ísť? " spýtal som sa Renjuna.
,, Sme tu iba kvôli tebe, ty by si tu mal byť až do noci." povedal vytočene Renjun.
,, Veď som ťa len zhodil zo stoličky. Čo s toho robíš takú drámu?" spýtal som sa.
,, Čo som komu spravil že musím sedieť vedľa teba?" spýtal sa Renjun.
,, Chlapci, poďte sem." povedala učiteľka a odložila si opravené testy do šuflíku. My sme sa zdvihli z našich miest a došli za ňou.
,, Tak čo, poviete mi čo sa deje? Veď vy ste boli vždy zohratá dvojka a vždy ste išli ostatným príkladom." povedala učiteľka.
,, Prepáčte pani učiteľka za naše správanie, trochu sme sa pohádali, je nám to obom veľmi ľúto." povedal Renjun.
,, Dobre, dúfam že sa to už nebude opakovať. Už sú štyri hodiny takže môžete ísť. " povedala učiteľka a my sme si zobrali svoje veci a opustili triedu, pred ktorou nás už čakal Haechan.
,, Čakám tu už hodinu! Prečo ste tam boli tak dlho? " spýtal sa nahnevane Haechan.
,, Vďaka Markovi sme boli obidvaja po škole. " povedal Renjun.
,, To nemyslíš vážne! Keď sa to dozvie mama tak ma zabije. " povedal Haechan.
,, Kľud, veď je to iba poškola. A aj tak nezabije teba ale mňa. Pokiaľ si zabudol tak sme si vymenili telá. " povedal som.
,, Ale ja som nikdy nebol poškole. A naviac som sa snažil ako som mohol aby som sa rýchlo naučil všetky učivá čo si sa učil a ty nevieš byť ani chvíľu ticho?" spýtal sa nahnevane Haechan a ja som na ňom videl že by mi najradšej dal facku.
,, Nerád vás ruším ale nechceli ste ísť do tej knižnice? Za chvíľu už sa zatvára škola." povedal Renjun.
,, Máš pravdu. " povedal Haechan.
,, Ale nemysli si že ti toto prejde Mark Lee. " povedal Haechan a išiel sa rozlúčiť s Renjunom.
,, Asi si nikdy nezvyknem na ten pocit že sa objímam s Markom a nie s tebou." povedal Renjun.
,, Neboj, za chvíľu si už vymeníme telá a všetko bude tak ako pred tým. " povedal Haechan a dal Renjunovi pusu.
,, Naozaj mi chýba bozdávať sa s tebou " povedal Renjun a aj spolu s Haechanom sa na tom zasmiali zatiaľ čo ja som mal pocit že sa tam každú chvíľu pogrcám.
,, Tak ahoj." povedal Renjun a vybral sa preč zo školy.
,, Ahoj." povedal Haechan.
,, Tak ideme? Za chvíľku to tu zatvárajú. " povedal som.
,, Fajn. " povedal Haechan.
,, Inak vieš vôbec kde máme knižnicu?" spýtal sa Haechan.
,, Nemám ani šajnu." povedal som.
,, Že sa vôbec divím." povedal Haechan.
,, A kde je teda?" spýtal som sa.
,, Pôjdeme na druhé poschodie a odtiaľ pôjdeme doprava a potom do druhých dverí zľava." povedal Haechan no ja som sa v tom hneď na začiatku stratil, takže som bol radšej ticho a len ho nasledoval.
,, A sme tu." povedal Haechan keď sme sa ocitli v knižnice ktorá mi pripadala trochu povedomá.
,, Bol si tu už niekedy? " spýtal sa ma.
,, Asi áno, nie som si istý. " povedal som.
,, Fajn, musíme tu rýchlo nájsť nijaké knihy čo by nám pomohli." povedal Haechan a začal si prezerať knihy na poličkách.
,, Myslíš si že to stihneme keď sme včera boli v knižnici dobrých pár hodín. " povedal som.
,, Teraz si zoberieme iba knihy v ktorých by mohlo byť niečo, čo by nám pomohlo, takže ich nemusíš čítať, len si pozri názov a trochu prelistuj knihu či v nej niečo bude. Máme na to asi pól hodinu takže si pohni." povedal Haechan.
,, Iba pól hodinu?" spýtal som sa prekvapene.
,, Rád by som ti pripomenul že toľko málo času máme iba vďaka tebe. " povedal Haechan.
,, Dobre, dobre. Čo s toho robíte stále takú vedu?" spýtal som sa.
,, Dúfam že si to doma za mňa -"
,, Chlapci čo tu robíte? Už dávno ste mali byť doma. Vyučovanie sa už dávno skončilo." povedala učiteľka ktorá práve vošla do miestnosti.
,, Ehm... Prepáčte pani učiteľka ale dnes som mal vrátiť jednu knihu ale ráno som ju zabudol doma. " povedal Haechan.
,, Tak dobre, vráť tu knihu na miesto a hneď choďte domov. Pekný zvyšok dňa. " povedala a vybrala sa preč z miestnosti.
,, Aj vám. " zakričal na ňu Haechan keďže už bola docela ďaleko od nás.
,, Nevedel som že vieš klamať. Myslím že na teba nemám dobrý vplyv." povedal som podpichovne.
,, Robím to pre to aby som sa ťa mohol zbaviť." povedal Haechan a začal si baliť knihy do tašky.
,, Rýchlo poďme než sme zase príde tá učiteľka. " povedal Haechan a spolu sme sa vybrali preč z knižnice.
,, Rozdelíme si tie knihy na polovicu a dnes večer ich prečítame. Ráno si potom povieme či sme v nich niečo našli alebo nie." povedal Haechan.
,, A čo keď ich nestihnem prečítať? " spýtal som sa.
,, Radšej to stihni. Ja si neviem predstaviť ďalší deň v tvojom tele. " povedal.
,, Ani ja v tvojom" povedal som.
,, Tak sa radšej snaž. " povedal Haechan a podal mi kopu kníh.
___________________________________________
𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪
☾︎8.8.2022☽︎
ESTÁS LEYENDO
𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ
FantasíaAll the thing I did Just so I could call you mine ↳ ❝ [ 🏳️🌈 ⚣︎ ] ¡! ❞ ___________________________________________ ➪ 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 START : 26.2.2022 END : ........