,, Tak čo, našiel si tú knihu? " spýtal sa ma Renjun.
,, Nie a ty si mi ani nepovedal ako vizerá takže som ani poriadne nevedel čo mám hľadať." povedal som mu. Chápem že som mal hľadať knihu ale ani mi nepovedal že či je tá kniha malá alebo veľká alebo jej farbu.
,, Pošlem ti jej fotku aby sa ti ju nabudúce lepšie hladalo. " povedal Renjun a z kapsy si vyťahol mobil.
,, Čo keď to je iba náhoda alebo tvoja sestra má zlé informácie. "
,, Haechan, veríš snáď Markovi viac ako mne? "
Nevedel som mu na to odpovedať. Renjuna poznám snáď od detstva a vždy pre mňa bol na prvom mieste. Mark je... on...keď ja ani vlastne neviem čo je on mňa. Rozhodne už nie je môj nepriateľ... tak kamarát? priateľ?
,, Haechan musíš mi veriť, som si na 100% istý že Mark neplánuje nič dobré. " povedal a odložil si mobil.
,, Už budem musieť ísť. " povedal som a postavil sa z lavičky na ktorej sme sedeli.
Mal som namierené k Markovi ( takže k sebe domov) a boli sme dohodnutý že sa znova budeme spolu učiť.¦¦ Haechan's pov • 17:12 ¦¦
,, Jak to že to nechápeš?" spýtal sa Mark. Už asi hodinu sa ma snažil naučiť že kedy sa používa "going to" a kedy "will".
,, Pozri, keď som si niečo dlho plánoval tak tam dám čo?" spýtal sa Mark
,, going to" povedal som neisto
,, No vidíš! " zvolal od šťastia
,, Mark, bojím sa že tento rok prepadneš z angliny, a nie len z toho" povedal som a povzdychol si.
,, Nepreháňaj, veď tam mám najhoršie iba dve trojky. " povedal a začal ma hladiť po hlave.
,, Čo som tvoj pes?" spýtal som sa ho a on sa na tom iba zasmial.
,, Ten najlepší akého som si mohol priať." povedal a začal sa ku mne nakláňať dokým sa naše pery nespojili.
,, Mark? "
,, Áno hyuck "
,, Čo mu mne cítiš? "
,, Mám byť úprimný? "
,, Samozrejme "
,, Mám pocit že som sa do teba zamiloval. "
______________________________𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪
☾︎15.2.2023☽︎
أنت تقرأ
𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ
خيال (فانتازيا)All the thing I did Just so I could call you mine ↳ ❝ [ 🏳️🌈 ⚣︎ ] ¡! ❞ ___________________________________________ ➪ 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 START : 26.2.2022 END : ........