Zatiaľ čo som čakal na Marka sa Jisung aj s jeho priateľom niekam vytratili, takže som mal dom sám pre seba. Dosť som sa nudil, keďže tu nemám žiadne svoje veci ani svoj mobil a Mark už mal hodinové meškanie. Nie že by som ho chcel vidieť ale naozaj si potrebujeme vyjasniť nijaké veci ako napríklad ako si prehodíme naspäť telá. Z môjho premýšľania ma vytrhlo klopanie na vchodové dvere. Mark je tu.
,, Ahoj, konečne si tu. " povedal som hneď ako som otvoril dvere.
,, No tak prepáč ale stratil som sa po ceste sem." povedal Mark.
,, Veď bývam iba štyri ulice odtiaľto. " povedal som.
,, No a čo." povedal Mark a sadol si na gauč v obývačke.
,, Takže čo budeme robiť? " spýtal som sa ho.
,, Čo ja viem. " povedal Mark.
,, Môžeš sa prestať chovať ako debil, ja viem že sa nemáme moc v láske ale potrebujeme vyriešiť túto situáciu." povedal som.
,, Fajn, takže jak budeme riešiť to že potom ako sme sa vykúpali vo fontáne sme si vymenili telá " povedal Mark a mne v tej chvíli niečo došlo.
,, Oh môj bože, máš pravdu! " vykríkol som.
,, Čo?" spýtal sa nechápavo Mark.
,, To tá fontána za to môže. " povedal som.
,, Prosím ťa to je nezmysel... A vlastne...my sme si vymenili telá alebo duše? " zamyslel sa Mark.
,, Prosím ťa to je teraz jedno, ale to ty za to môžeš že sme si vymenili telá pretože ty si ma tam sotil. " povedal som.
,, Ty za to môžeš. " povedal Mark.
,, Najskôr ale musíme zistiť ako si prehodiť telá naspäť. " povedal som.
,, Počkať, niečo ma napadlo." povedal som.
,, Čo? " spýtal sa Mark.
,, V škole sme sa pred nedávnom učili o dejinách nášho mesta. Išiel som si vtedy požičať nijaké knihy do knižnice." povedal som.
,, A pointa? " spýtal sa nechápavo Mark.
,, No, možno v tých knihách nájdeme niečo o tej fontáne čo nám pomôže si prehodiť naspäť telá. " povedal som.
,, Toto znie ako z nijakého zlého fantasy filmu." povedal Mark.
,, To možno áno ale toto je realita takže poď, ideme do knižnice. " povedal som.
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
,, Dobrý deň. " pozdravili sme s Markom pani ktorá stála za pultom v knižnici.
,, Dobrý deň, môžem vám s niečím pomôcť?" spýtala sa milo pani.
,, Hľadáme nijaké knihy o histórii nášho mesta a jeho pamiatok." povedal som.
,, To musíte ísť do tretej uličky od tialto, na pravej strane sú knihy o slávnych a významných ľuďoch čo tu žili a na ľavej strane sú knihy o histórii mesta." povedala pani.
,, Veľmi vám ďakujeme. " povedal som.
,, Nie je za čo." povedala a ďalej sa venovala svojej práci.
,, Takže ja prehľadám prvé štyri poličky zdola a ty zhora. Fajn?" oboznámil som Marka s plánom.
,, Fajn. " povedal a začali sme sa spolu hrabať v knihách.
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
,, Mne už sa nechce." povedal unavene Mark po tom ako sme už tri hodiny strávili v knižnici.,, Ani mne ale musíme nájsť spôsob ako dať zas všetko do poriadku. " povedal som aj ja unavene.
,, Veď už sme prečítali toľko kníh. Už nám tu zostali iba štyri. " povedal Mark.
,, Nič iné nám nezostáva. " povedal som a ďalej čítal knihu.
,, A čo keď to bude v knihách o slávnich osobách čo tu žili." spýtal sa Mark.
,, Prečo by mali byť nijaká blbá fontána v knihe o slávnych osobnostiach." spýtal som sa Marka.
,, Možno je súčasťou nijakej legendy o slávnej osobe. " povedal Mark a vybral sa k poličke s knihami. Na to už som už viac nereagoval a ďalej sa venoval knihám.
,, Našiel som niečo. " vykríkol Mark po chvíli.
,, To naozaj?"spýtal som sa prekvapene.
,, Áno, pozri. Je spojená s nijakou legendou o kráľovskej rodine." povedal Mark a podal mi knihu.
,, Prvý krát čo si bol na niečo užitočný. " povedal som.
,, No dovoľ!" skríkol Mark keď v tom som mu zakryl ústa.
,, Buť ticho, sme v knižnici." povedal som mu.
,, Legenda o princeznej a fontáne v kráľovskej záhrade. " prečítal som nadpis.
,, To už teraz znie nudne." povedal Mark.
,, Mladá princezná bola krásne, múdre a dobrosrdečné dievča. Vždy chcela byť obyčajným človekom, avšak jej rodina bola namyslená, žiarlistivá a nemilosrdná. Všetko sa to stalo na jej osemnáste narodeniny. Rozhodla sa svojim rodičom predstaviť svojho priateľa ktorý ale pochádzal z veľmi chudobnej rodiny. Samozrejme sa to jej rodičom nepáčilo keďže plánovali princeznej nájsť krásneho a hlavne bohatého princa. Princezniného priateľa zobrala stráž a utopili ho vo fontáne na záhrade. Princezná to nezvládla a na druhý deň ju našli nehybne ležať v tej istej fontáne. Od vtedy sa hovorí že kto zneužie čaro fontány na zlé úmysly, bude potrestaný. Nikto ale nevie ako presne. Niektorý hovoria že ho princezná utopí vo fontáne tak isto ako utopila seba, niektorý zasa hovoria že ho princezná bude prenásledovať až sa z toho daný človek úplne nezblázni, a niekto hovoria že to záleží od priania. Fontána sa teraz nachádza v strede námestia kde kedysi stála kráľovská záhrada. " prečítal som nahlas čo sa písalo v knihe.
,, Takže nijaká tupá princezná si povedala že nám ide znepríjemniť život. Veď my sme nemali žiadny zlý úmysel, to nedáva zmysel. " povedal Mark.
,, No v skutočnosti aj vlastne dáva. Prianie čo sme povedali bolo, že by sme si chceli vymeniť životy. Tým že sme si vymenili telá, by nám to mali ukázať že ani jeden z nás nemá úžasný život a máme byť vďačný za to čo máme. " dopovedal som
,, Toto je fakt ako zo zlého filmu. Prečo by sme mali veriť dákym rozprávkam o princeznách? Veď to znie ako pre deti. " povedal Mark.
,, Problém je že tam nepíšu ako to vyriešiť. " povedal som.
,, Nemáme náhodou u nás v škole knihy o kráľovských rodinách ktoré tu žili?" spýtal sa Mark.
,, Áno máme, môžeme tam zajtra po vyučovaní zájsť." povedal som a s Markom sme sa postavili zo stoličiek a začali po sebe upratovať.
,, Takže teraz už môžeme ísť domov? " spýtal sa Mark.
,, Áno, ale radšej ťa odprvadím lebo sa zase stratíš. " povedal som keď sme vyšli z knižnice.
,, Nie som decko nepotrebujem doprovod. " povedal Mark.
,, Ale potrebuješ." povedal som.
,, Inak čo mám robiť u teba doma? " spýtal sa Mark.
,, Vieš čo, poď teraz ku mne domov ja ti tam všetko ukážem. " povedal som mu.
,, Fajn. " povedal Mark.
___________________________________________
𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪
☾︎8.8.2022☽︎
ESTÁS LEYENDO
𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ
FantasíaAll the thing I did Just so I could call you mine ↳ ❝ [ 🏳️🌈 ⚣︎ ] ¡! ❞ ___________________________________________ ➪ 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 START : 26.2.2022 END : ........