I Don't Believe You

5 1 0
                                    

S Markom sme sa rozhodli že dnes pôjdeme k nemu, keďže jeho mama ani brat nebudú doma.

Ja som sa učil dejepis zatiaľ čo on sa učil chémiu. Nebolo to nijako extra zábavné, ale nepamätám si kedy naposledy ma bavilo sa niečo učiť. Chápem že sa učíme určité historické udalosti aby sme sa z nich poučili, ale naozaj neviem načo mi bude učiť sa o tom, že aké nástroje na okopávanie pôdy používali staroveký ľudia.

,, Si hladný? " spýtal sa z ničoho nič Mark.

,, Docela áno, ale neviem na čo presne mám chuť." povedal som a konečne po hodine učenia som zatvoril zošit z ktorého som sa učil.

,, Keď chceš tak môžem zájsť do jednej thajskej reštaurácie. " povedal Mark zatiaľ čo si organizoval učebnice a zošity ktoré mal pred sebou na posteli.

,, Ok, to znie dobre. " povedal som.

,, Fajn, prídem asi o pól hodinu, okej? "

,, Okej."

Keďže sa mi nechcelo pokračovať v učení, tak som sa rozhodol že si pozriem niečo na mobile, no pred tým, ako som ho vôbec stihol zapnúť, sa mi na obrazovke mobilu ukázalo že mi volá Renjun.

,, Čo do pekla chce? " povedal som si pre seba. Naozaj som nechápal prečo mi volá. No keďže som bol zvedavý tak som hovor prijal.

,, Heachan, neuveríš čo som práve zistil."

,, Je to také dôležité že mi musíš volať aj potom čo sa stalo. "

,, Haechan je mi ľúto čo sa medzi nami stalo ale potrebujem ti povedať čo som zistil, ale pokiaľ ma naozaj tak nemáš rád, tak môžeš kľudne zložiť telefón. "

,, Dobre, hovor čo si zistil."

,, Okej, takže vieš že moja sestra pracuje v tej knižnice v ktorej sme boli... "

,, No hej."

,, Povedala mi že v záznamoch našla že v jedinej knihe v ktorej sa hovorí ako tú kliadbu zrušiť, je kniha ktorú si Mark požičal pred dvomi mesiacmi."

,, Čo sa tým akože snažíš povedať?"

,, Že Mark nás celú tú dobu ťahal za nos a vedel ako zrušiť tú kliadbu a pravdepodobne ju aj vyvolal. "

,, Prečo by som ti mal veriť?" nedávalo mi to zmysel, prečo by to Mark robil?

,, Ja viem že som ťa sklamal a že Marka nemám veľmi rád ale stále mi na tebe záleží a nechcem aby ti ublížil viac než som ublížil ja tebe. "

,, Fajn, budem ti veriť."

,, Ďakujem. Teraz už iba stačí nájsť tú knihu. Boli by super keby si ju našiel keď budeš u Marka. "

,, Nebudem sa predsa hrabať v jeho veciach. Je to neslušné."

,, Nemusíš sa doslova hrabať vo veciach, stačí iba ak sa pozrieš medzi jeho knihy, či ju tam náhodou nemá. "

,, Tak fajn, musím už ísť."

,, Okej, ahoj. "

Zložil som telefón a začal sa pozerať po miestnosti. Pozrel som sa na poličku z knihami no nič som tam nenašiel. Rozhodol som sa pozrieť aj pod posteľ a do skrine ale tam taktiež nič nebolo. Začal som sa pozerať do šuflíkou no vtom som zdola za počul hlas.

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

,, Už som tu aj z jedlom. "

______________________________

𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪

☾︎15.2.2023☽︎

𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ Where stories live. Discover now