Ies feicita din aeropor si ma indrept rapid spre un taxi, in timp ce Matt era in spatele meu cu toate bagajele.
-Haide mai repede! spun eu topaind ca un iepuras.
-Tie iti e usor sa vorbesti. spune ajungand si el in fata taxi-ului, si pune bagajele in bortbagaj.
Eu intru rapid in masina, urmata de Matt.
Ii dau adresa soferului si ma uit nerabdatoare pe geam.
-Cat mai avem?
-Cu 5 minute mai putin decat ultima oara. spune Matt plictisit.
-Bine. spun intorcandu-mi inapoi privirea spre geam.
-Dar acum, cat mai avem? intreb nerabdatoare.
-Linda! spune Matt in semn de avertizare.
-Bine am inteles, nu mai spun nimic.
-Bine.
-Dar totusi, cat mai avem?
-Defapt domnisoara, am ajuns. spune soferul, probabil fericit ca nu il mai pot enerva.
-Aleluia! spune Matt usurat scitand de la mine un chicot.
Cobor fericita din masina si ma indrept fericita spre casa mea. Casa mea veche. Imi e dor de ea. Mai este doar jumatate de an pana cand voi termina liceul. Mi-as dori sa ma mut inapoi.
-Ai de gand sa intri sau sa stai in fata usii. spune Matt carand toate bagajele.
Chicotesc si deschid usa.
Cand pasesc in casa. Mama impreuna cu Megan imi sar in brate.
-La multi ani scumpo! imi spun mama si Megan la unison.
-Multumesc!
Cand ne desprindem din imbratisare observ ceva ciudat la Megan.
-Tu nici acum n-ai nascut? intreb amuzata cand vad ca Megan este iar gravida. Ea nu spune nimic, doar ma ia de mana si ma duce spre sufragerie.
-Linda, ea este nepotica ta Aylin. spune aratand spre o fetita micuta.
Era atat de frumoasa. Avea parul saten si cret, iar ochisorii ii avea albastri.
-Mami cine e ea? spune micuta Aylin aratand spre mine.
-Ea este matusa ta.
Micuta se uita la mine si imi sare in brate.
Este atat de draguta. Dupa ce ne-am desprins din imbratisare a plecat spre tatal ei.
-Hei, micuta Linda, ce mai faci? spune Ryan.
-Hei Ryan, nu sunt mica! spun revoltata si tot o data amuzata.
-Hai vino aici. spune cu bratele larg deschise asteptand o imbratisare.
Ma duc spre el si il iau in brate, pana cand cineva tuseste fals in spatele meu. Ma intorc si-l vad pe Matt uitandu-se urat la Ryan.
Eu nu ma pot abtine si incep sa rad in hohote in timp ce Ryan ce uita confuz la Matt.
Fara sa mai zic nimic merg si il iau pe Matt in brate. Imediat se relaxeaza si imi raspunede la imbratisare. Soneria se aude stricand tot momentul.
-Linda au venit Bri si Andy!
Fara sa mai stau pe ganduri m-am desprins din imbratisare si am fugit spre usa, sarandu-le in brate prietenilor mei.
-La multi ani! spun ei la unison.
-Merci! Mi-a fost foarte dor de voi!
-Si noua de tine! spune Bri.
Totul este perfect! Mi-as dori ca totul sa ramana exact cum este acum. Sa raman cu prietenii si familia mea...si langa persoana care ma iubeste, Matt.****
Va iubesc! Va iubesc! Va iubesc! V-am mai spus ca va iubesc? Va iubesc!!! ❤ ❤ ❤
Nu imi vine sa cred ca am 3,22 mii de lecturi! Sunt atat de fericita si va iubesc enorm!
As vrea sa va anunt ca m-am mai apucat de inca o carte "Pazita de sus" si daca vreti puteti trece un ochii pe la ea as fi super incantata!
CITEȘTI
Linda Ross | pauza pana in iulie |
Teen FictionLinda Ross este o fata de 17 ani,care este foarte timida. Adam More este cel mai popular băiat din liceu. Oare ce se va intampla cand destinele lor se vor uni? Oare se va forma intre cei doi o minunata poveste de dragoste?