Capitolul 15 - Vanatoarea de comori - partea a doua

199 16 5
                                    

Deschid cutiuta si vad un ambalaj de prajitura!? Serios?! Cine a mancat prajitura fara mine?
Deschid si plicul si bad un bilet de avion spre New York. Pun ambalajul si biletul inapoi in geaca si imi continui drumul. Ma uit in continuare dupa numarul 874.
Cand vad numarul 874 observ a era o cofetarie. Intru in ea, un clinchet de clopotei auzindu-se facand cateva priviri sa se indrepte spre mine. Ma asez la o masa si o chelnerita vine spre mine.
-Cu ce va pot servi?
-Hm...un suc de portocale te rog! spun cu un zambet pe buze.
Ea pleaca fara sa mai zia nimic si peste cateva minute vine inapoi cu un suc de portocale si o prajitura cu capsiuni si ciocolata.
-Tu esti Linda? ma intreaba ea.
-Da...de ce?
Ea nu mai spune nimic, imi lasa prajitura si sucul pe masa si pleaca. Cam nepoliticoasa...
Incep sa-mi beau sucul si sa mananc prajitura. Dupa ce termin aceasi chelnerita vine la mine cu nota de plata.
Ma uit sa vad cat trebuie sa platesc si raman surprinsa cand vad ca nu scria nici o suma de bani.
Ma ridic de la masa si ma indrepta sprea acea chelneriat.
-Suza-ma imi poti spune cat trebuie sa platesc? spun fluturandu-i foicia-n fata.
Ea nu spune nimic si imi ia foaia din mana. Se uita la ea cateva secunde.
-Nota de plata ti-a fost platita de catre prietenul tau. A spus ca face parte din cadoul de ziua ta si a mai spus ca citesti pe spatele ambalajului. se intoarce cu spatele si vrea sa plece, dar se intoarce la mine cu zambetul pe buze.
-La multi ani Linda! spune si pleaca.
Scot ambalajul din buzunar si incep sa-l citesc:
Ai ajuns la al treilea indiciu. Bravo esti fata desteapta!
Al treilea indiciu este: Inceptul este si sfarsitul!
Mult succes!
Inceputul este si sfarsitul...pai am inceout de acasa deci...acolo trebuie sa fie. Ma indrepta spre casa. Multe imagini isi fac locu in mintea mea. Imagini cu momente placute, penibile, jenante, amuzante chiar si mimente tragice sau triste.
Ia stai putin...astea sunt amintiri! Nu pot sa cred! Mi-am amintit tot!
Mi-am amintit pana si de la ce era ambalajul ala si ce semnifica el. Ambalajul este de la prajitura pe care mi-a dat-o Matt la prima noastra intalnire.
Cand ajung in fata usii de la intrare, o deschid, iar in casa toate luminile erau stinse, pana cand am intrat eu si s-au aprins toate. Din diferite colturi ale camerei aparand rude si prieteni. Ii imbratisez pe toti si dupa ma uit putin imprejur.
Camera era decorata cu poze cu mine de cand eram mica pana-n prezent. Pe pereti atarnau medaliile mele de la concursurile de dans si de pictura. Era pur si simplu divin.
Matt vine spre mine si sa saruta scurt.
-Te-ai distrat la vanatoarea de comori? spune el cu zambetul pe buze.
-Tu ai organizat-o? spus surprinsa.
-Eu cu Andrew.
-Nu pot sa cred ca Andrew a putut tine un secret. spun amuzata de amintirile din copilarie cand ii spuneam un secret de-al meu lui Andrew, iar el spunei cui ii iesea in cale.
-A! Era sa uit! spun cautand prin buzunare. Pemtru ce este biletul de avion? spun scotand biletul din buzunar.
-Noi doi vom pleca maine dimineata inapoi la familia ta in New York! spune entuziasmat.
-Aaaaa! inceo sa tin si sa-i sar in brate dandu-i un sarut scurt si apasat pe buze.
-Deci sa inteleg ca te bucuri?
-Da! Dar stai...ce fac cu scoala?
-Mary te-a invoit de la liceu pentru o saptamana sau doua...depinde de cat vrei sa stam.
Nu am mai spus nimic si l-am imbratisat.
Restul seri l-am petrecut cu prietenii. Dupa ce au invitati au plecat am mai ramas eu, marusa Mary, Andrew, Alessandra, o prietena de la scoala, Issabelle, o prietena de-a lui Andrew si Matt. Am hotarat sa ne uitam la un film. Alesesem un film horror.
Ultima oara cand am vazut un film horror a fost acasa, cand am tipat si ascuns dupa canapea cand a intrat Bri in casa. Imi pare rau ca nu este aici cu mine de ziua mea. La fel de rau imi pare ca nici Andy, Megan sau mama nu sunt aici. Dar partea buna este ca ii voi vedea pe toti maine.
Nimic nu-mi poate strica buna dispozitie ina stea doua saptamani.


Linda Ross | pauza pana in iulie |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum