Capitolul 4

359 21 4
                                    

Megan's Pov

Este ora 10:30 si fata asta tot nu s-a trezit.Hmm...tocmai mi-a venit o idee minunata de a o trezi.Ma indrept spre bucatarie.Iau un castron mai mare din dulap.Il umplu cu apa si urc inapoi pe scari.Ma indrept spre camera Lindei.Deschid usa si ma indrept spre pat unde imi vad surioara dormind de zor.

-Awww cat de dragut doarme...pacat ca nu o va mai face pentru mult timp!

Linda's Pov

Ma simt uda si sar repede din pad.Dupa ce apuc sa ma dezmeticesc mai bine,o observ pe Megan razand langa patul meu, acum ud, tinand in mana un castron.Parca ea ar fi sora mai mica.

-De ce ai facut asta?

-Pentru ca nu te mai trezeai si ne pierdeam toata ziua.

-Parca eu trebuia sa fiu aia mai mica.

-Awww..stai linistita, tot tu esti aia mai mica, si sa nu te gandesti sa faci vreo prostie doar pentru ca esti mai matura ca mine.Spune brusc devenind serioasa.

-Stai doar nu te gandesti la...

-Ba da.spune mangaindusi bura.

-Nu pot sa cred la ce te poti gandi...

Am intrat repede in baie inainte de a mai putea sa zica ceva.Nu pot sa cred la ce se poate gandi.In fine am sa trec peste.Imi fac un dus,ma spal pe dinti, fata si maini si ies din baie.Cand intru in camera observ ca Megan nu mai este.Probabil este jos.

Deschid sifonierul si imi aleg o pereche de blugi negri, un tricou alb si o camasa rosie in carouri pe deasupra.Cobor jos si o vad pe Megan stand pe canapea.Era imbracata cu o bluza alba si niste colanti inflorati, iar in piciare avea niste balerii albi.

-Maregem?ma intreaba ridicanduse in piciare.

-Mergem.spun indreptanduma spre usa si incaltanduma cu o pereche de converse negri.

-Unde mergem?

-Ma gandeam sa mergem pe la mall, sa fim serioase Linda ai o garderoba de baiat.

-Ce vrei sa spui cu asta?Mie imi place cum sunt hainele mele.incerc sa ma apar dar degeaba.

-Nici sa nu te gandesti!Mergem la mall si iti vom cumpara niste haine mai,mai...mai de fete.

Norocul meu ca nu este drum lung pana la mall si in scurt timp am ajuns.

-Si unde mergem prima data?

-Hmmm...hai sa le luam la rand pe toate.Ce zici vrei?

-Nu.Nu vreau sa stau toata ziua si sa ma holbez la haine.

-Bine bosumflato..mergem la cateva magazine si dupaia mergem la un film la alegerea ta ok?

-Ok.Pai atunci hai sa ne grabim sa colindam mai repede magazinele astea.spun si incep sa o trag dupa mine.

Ne-am uitat la cateva haine, trebuie sa recunosc unele imi veneau chiar bine,parca nu eram eu.Imi statea chiar bine cu rochii si cu tocuri.Am cumparat la haine cat sa imi ajunga cat pentru un an.Si acum ne indreptam spre cinema.Un film la alegerea mea, ia sa vedem noi ce film.Gata stiu...

-Ne uitam la Annabelle.

-Ce?!

-Ne vom uita la...

-Am auzit din prima.mi-o taie scurt.

-Pai si atunci ce, ce?

-Nu vreau sa ma uit la un film de groaza mai ales la Annabelle.

-De ce nuuu????

-Pentru ca imi este frica.spune ultimul cuvant cu jumatate de gura.

-Nici sa nu te gandesti, ne vom uita la filmul asta, si sti de ce?Pentru ca si eu am colindat cu tine ore in sir magazinele.

-Ok,dar daca voi tipa in timpul filmului este numai vina ta.Inteles?

-Nu mai fi atat de dramatica...

Am mers sa cumpar biletele, iar in spatele meu, stand la coada, era chiar Adam.Oare ce cauta el aici?Daca ma vede va crede ca chiulec.Mai bine cumpar repede biletele si plec spre sala de film.

Megan's Pov

Oare ce tot face fata asta atat.Mai bine ma duc dupa ea.Mai mai mai... am vazut ce nu credeam ca voi vedea niciodata,Era chiar Linda, surioara mea mai mica, stand la coada pentru bilete si holbanduse la un baiat.

Ma indrept spre ea si imi flutur o mana prin fata ei ca sa incerc sa o trezesc la realitate.

-Heiii...pamantul catre Linda! Trezestete!

-Ha ce?

-Cine e baiatul?

-Ce..ce..ca..care baiat?o asta nu este sora mea,ea nu s-ar fi balbait niciodata, mai alesc cand vine vorba de un baiat

-Ok vorbim despre asta mai tarziu acum cumpara odata biletele alea si hai sa mergem odata la filmul ala.

-Mnu mai bine vrei sa mergem prin parc sa ne plimbam si dupaia acasa sa ne uiatm la un film si sa mai vorbim?

-Ok hai sa merge.

Linda's Pov

Nu pot sa cred, eu ma holbam la Adam si nici macar nu mi-am dat seama de asta.Ce se intampla cu mine, oare incep sa ma indragostesc?Nu se poate asa ceva, nu am cum sa ma indragostesc de el.El este cel mai popular baiat din liceu, iar eu, eu nu sunt cu nimic importanta in liceu.Tot ce am sunt doi prieteni care se ascund de mine.Ca tot veni vorba de ei...nu am mai vorbit cu nici unul dintre ei de ieri.Dar nici nu am de gand sa ii sun, voi astepta sa ma bage ei in seama pe mine.Prinsa in gandurile mele nici nu am observat ca am trecut de mult de parc si ne indreptam spre casa.

O iau inainte si bag cheile in usa dar observ ca era deschisa.Rasucesc de clanta si vad ca televizorul din sufragerie era deschis, iar in bucatarie se putea observa o silueta masculina.Era...era...

*****

Capitol needitat,nu am avut timp sa il verific...sper ca va place

Linda Ross | pauza pana in iulie |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum