Cand am vazut ca cel care s-a asezat langa mine era chiar Adam More,cel mai frumos si popular baiat din liceu.Nu inceleg,ceva sigur e putred la mijloc,nimeni nu se aseaza nimeni langa mine,mai ales Adam More.
-La ce te holbezi ratato?
Si dintr-o data nimic nu mi se mai pare anormal.
-La nimic.reusesc eu sa spun cu jumatate de gura
Fix cand vroia sa imi zica ceva,profesorul a intrat n clasa.Slava domnului ca nu a mai zis nimic toata ora ca nu stiam ce sa zic si cred ca ma faceam mai rau de rusine decat sunt deja.
Ora a trecut repede,asa ca ma indrept sre vestiarul meu sa imi las cartile si sa imi intalnesc prieteni.Dar spre surprinderea mea nimeni nu era acolo.Am mers in curte si nici acolo nu erau.Oare unde or fi astia doi.In fine,ma duc spre dulapul meu sa imi iau cartile pentru urmatoarea materie si acolo ii vad.Ii vad pe Andy si Bri,stand dupa un colt si sarutandu-se.Nu pot sa cred.Cei mai buni prieteni ai mei sunt in preuna si nici nu mi-au spus.La Andy nu ma asteptam,dar la Bri aveam pretenti.Suntem cele mai bune prietene,ne spunem totul,nu pot sa cred ca nu mi-a spus asta.
Hotarasc sa plec in clasa si planuiesc sa nu ii mai bag in seama pe nici unul pe ziua de azi.
******
Restul orelor au trecut repede si la majoritatea nu am fost atenta.Pur si simplu ma gandeam la ce se intamplase.In primul rand Adam s-a asezat langa mine in prima ora desi mai erau o gramada de banci libere,dupaia imi caut prieteni prin toata scoala si cand in sfarsit ii gasesc,ii gasesc sarutandu-se.Nu inteleg,pur si simpu asta a fost o zi mult prea ciudata pentru mine
Ma indrept spre casa,nu am mai stat sa ii astept nici pe Andy si nici pe Bri.Mai aveam vreo 4 case pana la a mea,cand deodata sunt pentru a doua oara pe ziua de astazi la pamant.Si exact cum banuiam,tot de Becca.Hmm am observat ceva ciudat,Cece nu era cu ea,Becca era singura.
Cat am fost prinsa in gandurile mele,am observat ca sunt ridicata de la pamant,dar nu in orice mod,trasa de par.
-Auuu!!!imi scapa din greseala pe gura si imediat mi-am dat seama ca Becca s-a enervat si mai tare.Pentru ca imediat i-am simtit palma peste obrazul meu.
-Mai ai si tupeul sa vorbesti,javra? Cum ai indraznit sa te asezi langa iubitul meu la ora de engleza?
Nu inteleg,Adam este iubitul ei? Si in plus nu m-am asezat eu langa el,el s-a asezat langa mine.
-Dar nu m-am asezat eu langa el,el s-a asezat langa mine.Aceasta s-a enervat mai tare si mi-a mai dat o palma.
-Cum indrasnesti sa minti in halul asta,cum ai putea crede ca Adam s-ar uita vreodata la una ca tine,nu pot sa cred ce iluzi iti poti face in capusorul ala al tau mic si sec! Iar dupa aceasta incepe sa rada,imi da drumul la par si pleaca.
Nu pot sa cred ca ea crede ca eu il plac pe Adam.Doamne cum sa il plac este asa de ingamfat,rautacios,dar in acelas timp si foarte frumos si atragator si atat de.Doamne Linda trezeste-te la realitate,nu te poti indragosti de Adam More.Nu ma pot indragasti de Adam,el nu ma place,ma ia mereu in bataie de joc,rade de mine,totusi azi m-a surprins,nici o replica rautacioasa din partea lui,bine exceptand aia de la prima ora in acre ma facut ratata,dar pana la urma asta sunt,Linda Ratata Ross,sau cel putin asa imi spun uni,iar prin uni ma refer la tot liceul.
In fine,ma trezesc in fata usi.Intru,iar cand ma uit in sufragerie o vad pe mama vorbind cu cineva.Cand ma uit mai bine cine era,nu pot sa cred,era chiar......
**********
Hey,paiii asta a fost capitolul,sper sa va placa si cine credeti ca vorbea cu mama Lindei?
P.s. In poza este Andy
CITEȘTI
Linda Ross | pauza pana in iulie |
Teen FictionLinda Ross este o fata de 17 ani,care este foarte timida. Adam More este cel mai popular băiat din liceu. Oare ce se va intampla cand destinele lor se vor uni? Oare se va forma intre cei doi o minunata poveste de dragoste?