A részek nem lesznek összefüggő történetek de remélem így is élvezhető lesz. Jó olvasást!
Rövidítések: [T/n]: te neved
[V/n]:vezetékneved
(I/sz): isteni szülő
Teljesen összetörsz
Nem bírtad elképzelni. A barátod éppen most szakított veled. És miért?
ugrás pár nappal ezelőttre
Az argó II végre megérkezett. Leo óvatosan a Kenuzó-tó mellé kormányozta a hajót és a hetek görög képviselői lekászálódtak róla. Amint megláttad Leo-t odafutottál hozzá és a már jól ismert titkos kézfogásottokkal üdvözölted. Nagyon örültél annak, hogy újra láthatod. Csak hogy tisztázzuk Leo a legjobb barátod volt már a táborba érkezése óta, de Csak a barátod. Hiszen neked volt pasid, méghozzá Alex az/a (ő isteni szülője) kabinból. Észre se vetted a mogyoró barna hajú lányt aki éppen felétek közelített.
-khm- ijedtedben ugrottál egy picit majd megfordultál és megláttad az ismeretlen lányt aki csak elmosolyodott rajtad.
-Bocsánat, nem akartalak megijeszteni. Calypso vagyok Leo barátnője. – az utolsó szót olyan hangsúllyal mondta hogy biztos felfogd hogy Leo CSAK az övé és senki másé. Kezet ráztál vele és te is bemutatkoztál.
-[T/n] [V/n] vagyok. (I/sz) lánya.- hátrapillantottál Leora- Nem is tudtam, hogy becsajoztál.-boxoltad vállba a fiút aki erre csak kinyújtotta rád a nyelvét amin csak hangosan felnevettél. A szemed sarkából láttad a lány arckifejezését. Úgy nézett rád mint a véres rongyra. Erre elkezdett valami rossz érzés motoszkálni benned. Méghozzá, hogy ez a lány nem az akinek mutatja magát.
Calypsot abból a tekintetből elég furának tartottad, hogy másnap már mindenkivel flörtölt a táborban kivéve Percy-t és Jasont (szerinted őket is csak Annabeth és Piper miatt kerülte).
vissza a jelenbe
Szóval igen. Calypso miatt.
Könnyek kezdtek el záporozni a szemedből. Pedig soha nem szoktál sírni, de most semmi nem érdekelt. Céltalanul bolyongtál az erdőben és egyszer csak telibe neki mentél a 9-es bunker falának.
Leültél elé és próbáltál megnyugodni. Becsuktad a szemed és hátradöntötted a fejed.
Egyszer csak valaki megfogta a vállad ijedtedben összerezzentél és amikor felnéztél Leoval néztél farkasszemet.
-[T/n] minden rendben, mi a baj?- kérdezte, miközben leült melléd.
-Én...Alex – itt elcsuklott a hangod és feltört belőled a zokogás. Leo csak gyengéden magához húzott és átölelt. Soha nem örültél még ennyire annak, hogy Leo itt van neked.
Remélem,hogy nem unta halálra magát senki. Ez az első történet amit wattpadra írtam. Írjatok meg, hogy folytassam a könyvet, vagy nem megy ez nekem és inkább hanyagoljam. További szép napot/estét, sziasztok. <3
YOU ARE READING
Leo Valdez x Reader novellák
FanfictionNa szerintem a cím mindent elmond. Mindenféle rövid történetek a mi egyetlen, és imádott Leónkal. Figyelmem: A szereplők egy részét a sorozatokból vettem néhányat pedig én találtam ki. Trágár beszéd és helyesírási hibák előfordulhatnak! Ha valami má...