6.

109 8 0
                                    


Sziasztok! Mindenek előtt bocsánatot szeretnék kérni mégegyszer, hogy ilyen sokáig nem volt, rész, kicsit sűrű volt az életem. 

Mint mindig most is várom a visszajelzéseiteket, ötleteiteket privátban, vagy commentben. Azt is nyugodtan írjátok meg miket olvasnátok. Romantikusat? Vicceet? Szóval bármit☺, de nem is húzom tovább a szót. Jó olvasást!❤

Jelölések: [T/n] : Te neved

Sátrazás

 Már tradíciónak számított, hogy a táborban töltött idő alatt valamikor a teljes csapat elment valahova nyaralni. Ennek a kitalálása és megvalósítása több lépésből állt. 1, ki kellett találni, hogy hova mentek, és egyeztetni kellet Reynáékal 2, Annabethnek ki kellet találni valami értelmes indokot, hogy Kheiron elengedjen titeket.

Éppen a bunkerben ültetek a földön, és Írisz üzeneten keresztül tanakodtatok, hogy idén mit csináljatok. Éppen bele ittál a (kedvenc italod) -ba/be (igen az Ellelop tesók szerezték, még véletlenül sem azért mert féltették a hajukat a rózsaszín festéktől, áh dehogy), amikor is megszólalt Percy:

-Mi lenne, ha a tengerpart-

-PERCY, NEM-kiabálta mindenki, mire Percy védekezőn feltette a kezét.

-Jól van srácok nem kell leharapni a fejem, csak egy ötlet volt-felelte Percy, aggodalmas tekintettel méregetve a meglehetősen haragos Nicot. Ugyanis tavaly a tengerparton sikerült hosszas kérlelések után berángatni a vízbe, és a fiúk a fojtsuk vízbe a másikat játék keretein belül tényleg majdnem belefojtották a vízbe, meghát Percyről beszélünk, a tengerparton, na meg Jasonról, éééés Leoról. Kell ezt tovább ragozni?

Még kb 15percnyi sikertelen ötletelgetés után Hazel előállt AZ ötlettel:

-Mit szólnátok, ha kempingeznénk?

Mindenki össze nézett, majd egyetértően bólintottatok, úgyse kempingezett még senki a táboron kívül, úgy rendesen, tök jó lesz. Ránéztem Annabethre, aki bólintott és elindult, Kheirónhoz.

Ugrás

-Percy, a lábamon taposol-morogta Nico.

-Jason, állj arrébb! Neki nyomsz az ajtónak! -mondta Percy.

-Ha arrébb állok Piper nem lát be, apropó történik ott valami? -kérdezte Jason, miközben Piper egyensúlyozott a nyakában.

-Nem, de ha így mozogsz akkor le fogok zuhanni, Superman.

-Akkor el kell, hogy kapjalak.

-Jason, lehetne, hogy nem most flörtölsz a barátnőddel? -kérdezte [T/n].

-Csitt, hallok valamit!

-Valamit, ami érdekes a számunkra? -kérdezte Leo, amit Nico csak egy szemforgatással díjazott.

-Edzés lenne, segítene felkészülni túlélni egyedül a vadonban, gondolj csak bele, egy küldetés alkalmával ez a tudás nagyon jól fog jönni. -hallottátok Annabeth hangját kiszűrődni. Közelebb hajoltatok a Nagy ház ajtajához már amennyire ez lehetséges volt anélkül, hogy még jobban összenyomtátok volna egymást. Miközben nagyban hallgatóztatok, egyszer csak valaki megszólalt a hátatok mögött. ezzel kisebb szívrohamot okozva nektek. Egy kicsit ugrottál ijedtedben, és megfordulva Groverrel találtad magad szembe.

-Ti meg mit csináltok itt? -kérdezte.

-Dolgozunk-morogta Nico.

-Keményen hallgatózunk-suttogta Percy, hogy Kheironék meg ne halljanak titeket. (ez a rész nem az én fejemből pattant ki egy animéből loptam) Egy kicsit zavartan nézett rátok, de aztán bólintott és lassan elindult, az erdő szélén várakozó Boróka felé.

Leo Valdez x Reader novellákWhere stories live. Discover now