Sziasztok itt volnék újra, és meghoztam a következő részt. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást.<3
Rövidítések: [T/n]: te neved
Megcsókol
Éppen aludtál, amikor meghallottad, hogy valaki az ablakodon kopog. Tudtad, hogy Leó az mivel csak ő szokott random az éjszaka közepén felébreszteni. Óvatosan felkeltél, és amilyen csendben csak tudtad kinyitottad az ablakot. Mint számítottál rá a fiú ott vigyorgott rád, elő- kaptál az ágyad végéből egy plédet és a srác kezébe nyomtad majd egyszerűen kimásztál az ablakon és megálltál a legjobb barátod előtt.
-Mit csinálunk ma este?
- Ugyanazt, mint mindig-kacsintott. Mindig kiültetek nézni a csillagokat és közben beszélgettetek.
Már indultál volna a csillagnézős helyetek felé, (ami a tengerpart volt) amikor Leo elkapta a csuklódat és elkezdett a másik irányba menni. Zavartan néztél rá, mivel sejtelmed se volt, hogy hova a fészkes fenébe akar téged vinni, de mielőtt még megkérdezhetted volna tőle, hogy hova mentek átnézett a válla fölött és megszólalt:
-Meglepetés-mondta nemes egyszerűséggel, de levakarhatatlan vigyorral az arcán. Mintha olvasott volna a gondolataidban.
-Nem is tudtam, hogy gondolatolvasó vagy Valdez- felelted röhögve.
-Mindig mondtam, hogy alábecsülöd a képességeimet [T/n]. -mondta azzal a jól ismert szarkasztikus hangsúllyal, amivel mindig jobb kedvre tudott deríteni.
Pár perccel később oda is értetek a ... a 9-es bunkerhez. Leoval sokszor hülyéskedtetek már itt, de meg sem fordult a fejedben, hogy ide akar hozni. Csillogó szemekkel néztél rá akárcsak egy óvodás. Ekkor előkapott egy kendőt és egy gyors mozdulattal bekötötte vele a szemed.
-Leo mi a csudát tervezel? -kérdezted félig izgatottan, félig zavartan.
-Nem megmondtam, hogy majd meglátod? - felelte majd megfogta a kezed és elkezdett valahova vezetni. Kb. egy perc múlva hirtelen megálltatok, és Leo a hátad mögé állt, megfogta a vállad és levette a szemedet takaró kendőt. Leesett az állad amint megláttad, hogy hova érkeztetek. Ott álltatok a 9-es bunker tetején, ahonnan tökéletesen lehetett látni az egész tábort és a csodálatosan szikrázó csillagos eget. Leo óvatosan megkocogtatta a hátad és hátra fordulva észrevetted a kis mécsesekkel halványan kivilágot pokrócokat és párnákat.
-Ezt mind te csináltad? -kérdezted ámulattal nézve a sötétbarna szemeibe.
-Igen- válaszolta önelégült vigyorral az arcán, amin nevetned kellet.
Óvatosan megfogta a kezed és odavezetett a pokrócokhoz. Hátradőltél a puha párnákra, amik oda voltak készítve. Az oldaladra fordultál, így pont szembe kerültél a fiúval. Elmosolyodtál.
-Leo ez gyönyörű. – suttogtad.
- Örülök, hogy tetszik.
Ugrás
Úgy saccoltad, hogy hamarosan pirkad. Nyújtóztál egyet, hogy valamennyire megmozgasd az elgémberedett tagjaidat, majd a tarkód alá tetted a kezed és úgy néztél fel Leora, aki időközben törökülésbe húzódva nézett rád. Feltápászkodtál, és az állad alá téve a kezed szemeztetek tovább. Teljesen elmerültél a fiú szemeiben. Leo keze lassan megfogta a kezed, amit a pokrócon pihentettél és összekulcsolta az ujjaitokat. Megszakítva a szemkontaktust a kezeitekre néztél, és érezted, hogy elpirulsz. Lassan kifújtad a levegőt, és próbáltál megnyugodni. Visszanéztél a fiúra. Ezután pedig minden nagyon gyorsan történt Leo a szabad kezével megragadta a derekadat, közelebb húzott magához és megcsókolt. Pár pillanat alatt kapcsoltál és viszonoztad a csókot. Majd miután elváltatok gyorsan elengedte a kezed és azt latolgathatta magában, hogy most hogyan tovább. Miközben várt a reakciódra, mint mindig mikor zavarban van, most is közel állt ahhoz, hogy meggyulladjon valamije. Nem tétováztál sokat és válaszul a nyaka köré kulcsoltad a kezeidet, és most te csókoltad meg őt.
A kabinodnál
Sikerült visszamásznod az ágyadba és az ablakon kihajolva még egyszer megcsókoltad.
-Jó éjt Repair Boy - vigyorogtál rá.
-Jó éjt [becenév]. – miután becsuktad az ablakot, még láttad ahogy komótosan a kabinja felé sétál. A hátadra feküdtél és még ugyanazzal a letörölhetetlen vigyorral az arcodon visszapörgetted az elmúlt órák eseményeit, így szereztél magadnak egy jó kis programot reggelig.
Ennyi lett volna a mostani rész. Ha van valami téma ötletetek akkor azt szívesen várom privátban vagy commenteben. További szép napot. :)
YOU ARE READING
Leo Valdez x Reader novellák
FanfictionNa szerintem a cím mindent elmond. Mindenféle rövid történetek a mi egyetlen, és imádott Leónkal. Figyelmem: A szereplők egy részét a sorozatokból vettem néhányat pedig én találtam ki. Trágár beszéd és helyesírási hibák előfordulhatnak! Ha valami má...