3.

172 12 0
                                    


Sziasztok! Újra itt volnék! Nem tudom ti hogy vagytok vele de én már nagyon készülök a nyárra. Ezért most egy ilyen nyári rész lesz. Jó olvasást! <3

Rövidítések: (k/sz): kedvenc színed

                       [T/n]: te neved

Megyünk nyaralni!

-Most hülyéskedsz vagy komolyan beszélsz?- bárki bármit mondott, te nem mindig tudtad a kettőt megkülönböztetni Leonál. De amikor vigyorogva bólogatott rájöttél, hogy ez nem vicc. Úgy nézhettél ki mint egy ötéves ahogy sikítozva ugráltál körbe-körbe. Leo most jelentette be, hogy te is eljöhetsz ha van kedved a hetekkel együtt nyaralni, úgyhogy kicsit bezsongtál. Leo nyakába ugrottál:

-kösziköszikösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Vacsora után neki is láttál listát írni, hogy mikre lesz szükséged az útra. Persze aztán rájöttél, hogy igazándiból azt sem tudod hova mentek. További nehézségeket jelentett az is, hogy Trevis és Connor sokat járkált a kabinod körül. Úgyhogy mindent is jól alaposan át kellet nézned, nehogy véletlenül szivárvány színű hajad legyen az induláskor vagy borotvahab legyen a cipődben. Az utóbbit úgy ahogy sikerült meg úsznod, de az előbbi sikerérőr árulkodott a (k/sz) hajad és a jó pár seb az Elelop fivéreken miután este végig kergetted őket a táboron ( meg hogy két héttel később lila és rózsaszín hajjal keltek és alkoholos filccel rajzolt bajusszal, de ez már egy másik történet.)

Másnap miután megtudtad, hogy mi a helyszín(tengerpart) és össze is cuccoltál már csak várni kellet az utazás napját, ami nem sokára el is érkezett. Először Új Rómába mentetek hogy összeszedjétek Hazelt és Franket+ meglátogassátok Reynát. Úgy döntöttetek, hogy az lesz a leg célra vezetőbb ha mindenki külön megy( mármint párosával ) mivel Percyék még be szerettek volna nézni Sallyhez, Jasonék pedig Piper apukájához. Úgyhogy Leo felsegített Festus hátára és már indultatok is egy piiiiiiicit túl nagy sebességgel. Szóval amint kilőttetek az égbe sikkantottál egy kicsit és szorosan belekapaszkodtál az előtted nevető fiúba. Majd miután egyenesbe értetek végre elengedted és összekulcsolva a kezed kérdezted:

- Valld be, hogy ezt direkt csináltad Valdez!- vontad kérdőre.

-Én? Soha.-Ha nem ismerted volna Leot talán még be is vetted volna. Nevetve megforgattad a szemed, majd Leo hátának döntötted a fejed és az út hátra lévő részében a fiúnak dőlve húztad a lóbőrt. Amint felébredtél már fentről láttad az egész Jupiter tábort. Az este nagyon jó hangulatban telt, mondjuk az elején Leo kicsit feszengett a robbantásos dolog miatt, de miután Reyna megnyugtatta, hogy eltusolták az ügyet ő is feloldódott. Másnap pedig útnak is eredtetek.

És hát, ami elromolhatott el is romlott. Főleg, hogy egy kisbusszal mentetek( rossz ötlet volt). Nyolc Félisten. Sorolom:

a szörny támadásokat hagyjuk inkább

Percy vezetett (szerintem nem kell részletezni)

Na és a kocsi(bedöglött a motor , defekt, hűtővíz), még annyi volt a szerencse, hogy kéznél volt egy Leo aki pikk pakk helyrerakott mindent.

és végre odaértetek az úticélotokhoz ahol közös döntés alapján egyből fürödni mentetek(dög meleg volt).Ahogy a víz felé sétáltatok, egyszer csak Leo ölelt át hátulról. Megfordultál az ölelésben és hosszan megcsókoltad. Aztán ahogy elváltatok a fiú felkapott menyasszony pózba, és mikor odaértetek a vízhez leesett hogy mire készül.

-Leo ne merészeld!-figyelmeztetted a fiút akit nem hatott meg és pár másodperc múlva már csobbantál is a tengerben. Felbukkantál a felszínre és kitörölve a vizet a szemedből elég haragosan néztél Leora, aki nevetve nyújtotta a kezét feléd. Ekkor jött az isteni szikra. Megfogtad a kezét és levakarhatatlan vigyorral az arcodon egy gyors mozdulattal lehúztad magad mellé a vízbe.

-[T/n] ez nem ér!- kezdett reklamálni. Mire csak szembe fröcskölted egy kis vízzel aztán pedig Leo megragadta a derekad és hosszasan megcsókolt.

-Szeretlek Leo.

- Én is [T/n].

Remélem tetszett, további szép napot! :)

Leo Valdez x Reader novellákWhere stories live. Discover now