Chapter 1

669 22 3
                                    

Вона народилась вночі 31 липня, якраз під час сильної грози. Здавалось, що земля здригнулась, бо ж у світі щойно з'явився новий темний маг.

***

Вона сиділа з Драко в Гоґвордс-експресі. Бліда шкіра, чорні, як смола кучері, темно-карі очі, схожі на чорні цятки.

Бачили б ви обличчя інших, коли вони дізнались, що прізвище в цієї дівчинки – Малфой. На Малфоїв вона не була схожа взагалі, та ніхто ніколи не насмілювався їй на цю тему що-небудь сказати. Та й сама Ебіґей глибоко в душі знала, що Люціус Малфой не її рідний батько, що Нарциса Малфой не її рідна мати, що Драко Малфой не її рідний брат. Та коли вона запитувала про своє походження, ніхто не давав їй чіткої відповіді. Спочатку дівчинка намагалася знайти розгадку, провести власне розслідування, але з часом бажання зникло, бо хоч як цікавість не роз'їдала її зсередини, страх перед правдою, яка може бути не надто приємною був набагато більший.

Еббі перевела погляд на Драко. Хлопець дивився у вікно. Вона відчувала, яка буря відбувається зараз в його душі. Дівчина знала і причину переживань юнака. Вона обережно накрила його руку своєю. Драко повернув голову. На нього дивилась пара темно-карих очей в яких було видно занепокоєння.

— Все буде добре, Драко. Чуєш мене. Ми зможемо, – голос дівчини звучав тихо, але досить впевнено. Хлопець відвів погляд і продовжив дивитись у вікно, не сказавши ні слова.

Еббі це засмутило ще більше. На душі в неї теж було неспокійно. За останні півтора року її життя перевернулось з ніг на голову.

***

Життя в Ебіґей склалося не найгіршим чином. Скільки дівчина себе пам'ятає, вона весь час була в Малфой Мінорі, що впринципі не найгірший варіант. Вона була повністю всім забезпечена і оскільки її виховували Малфої, вона змалечку звикла до багатого, безтурботного життя, звикла, що прізвище, яке вона носить, має владу і що вона – чистокровна, а значить їй немає рівних серед маґлів та інших створінь.

Вона вступила на факультет "Слизерин", чим дуже потішила своїх вихователів, та й сама була не менш задоволена.

Еббі була здібна дівчина, хоч досить часто халявила і за таке її ставлення Слизерину часто знімали бали, але тоді вона швидко поверталась в реальність і виправляла ситуацію на користь своєму факультету. У вільний час вона цікавилась темною магією, але звичайно про таке її хоббі ніхто не знав.

Leave if you loveWhere stories live. Discover now