— Так, міс.
— Ґрейнджер, сер, - дівчина підійшла до столу з настійками, - Це - сироватка правди, змушує казати все на чистоту, а це, - вона підійшла до іншого казанка, - Амортензія, або так зване "зілля любові". Це зілля має для кожного свій особливий запах. Я чую пахощі свіжої трави, пергаменту і, - Герміона зробила паузу, - М'ятої зубної пасти, - сказавши це дівчина повернулась на своє місце.
— Амортензія не може створити справжньої любові, - сказав професор, - але вона викликає сильне захоплення або пристрасть. Ось чому це мабуть найнебезпечніше зілля в цій кімнаті.
— Сер, - сказала якась грифіндорка, - Ви не сказали, що он там, - і вона показала пальцем на маленьку пляшечку.
— Ооо так. Пані та панове, ви бачите найдивовижніший відварчик. Це - фелікс-феліціс, але зазвичай його називають...
— Зіллям удачі, - вигукнула Герміона.
— Так, міс Ґрейнджер, зіллям удачі. Заварите його неправильно і буде катастрофа, але лиш один ковток і всі ваші починання будуть успішні, доки воно не вигасне. Саме це я і запропоную вам сьогодні. Одна крихітна пляшечка зілля удачі для того учня, хто за годину пристойно зварить зілля "Смертельний ковток". Рецепт на 10 сторінці підручника. Але знайте, що досі лише один учень правильно зварив зілля і отримав цей приз. Тим не менш, удачі всім. Горщику вари! - сказав Слизоріг на останок і всі приступили до роботи.
Ебіґейл була настійконенависницею. Вона відвідувала цей урок тільки через те, що його викладав Снейп і схалявити було просто неможливо. Сьогодні ж вона прийшла тільки заради того, щоб вивчити нового професора, знайти до підхід, домовитись з ним і не тратити свій час на дурниці. Та сьогодні на кону стояла пристойна нагорода. Зілля удачі сто відсотків знадобиться в житті, тому Еббі була готова на все, аби його отримати, навіть грати нечесно. Блек помітила, що Гаррі щось активно хімічить і виходить у нього досить непогано, тож вона вирішила трохи змахлювати. Дівчина добре володіла закляттям виманології, щоб скористатись ним їй навіть паличка не потрібна. Завдяки розташуванні їхніх столів відстань між ними була трохи більше ніж метер.
— Леґілеменс, - прошепотіла Еббі. Вдалося! Вона встановила зв'язок і тепер може проникнути Гаррі в мозок, прочитати його думки і якщо вдасться, то вона зварить чудове зілля і отримає фелікс-феліціс. Але треба діяти швидко і вкрай обережно. І дівчина, уважно слухаючи думки Гаррі приступила до роботи.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Leave if you love
FanfictionВін любив її, але покинув, бо боявся, що наразить її на небезпеку і не зможе врятувати. Вона любила його, але покинула, бо знала, що від неї залежить його життя.