- І нащо нам ті настійки?
- Перестань бурчати собі щось під ніс, Драко, і рухайся, бо запізнимось, - Ебіґейл пришвидчила свою ходьбу.
- Та йду я, йду, - і хлопцю нічого не залишалося, як плентатись за дівчиною до кабінету.
***
- Увага до деталей планування є передумовою приготування, - розказував професор Слизоріг та раптом замовк і обернувся. В кабінет зайшли Поттер з Роном Візлі, - О, Гаррі, а я вже почав хвилюватись. Бачу ти когось привів.
- Рон Візлі,сер, - представився хлопець, - Але в настійках я нічого не тямлю, тож я, мабуть, піду.
- Все буде добре. Друзі Гаррі - мої друзі. Отже, хлопці, візьміть підручники з шафи і приєднуйтесь, - професор продовжив урок - Зранку я приготував для вас деякі відвари, ану, хто визначить, що я накуховарив?
Грейнджер підняла руку. Драко нахилився і шепнув Еббі на вухо:
- І чому я не здивований?
Ебіґейл лиш хмикнула. Вона зовсім не була сконцентрованою. Дівчина знову заглибилась в спогади.
***
Те, що відбувалось в Гоґвордсі... це був просто треш. Навчальний рік, здавалося, почався досить добре, якщо не враховувати один факт - в справи школи втрутилось Міністерство. І всім було б байдуже, якби Міністерство відправило в Гоґвордс кого завгодно, а не Долорес Амбридж. За кілька днів злюка Амбридж тримала під своїм контролем всю школу. І хоч Еббі було гидко від деяких слизеринців, які намагались підлизатись до Амбридж, будучи учасниками її інквізиторського загону та вишукуючи порушників, та, все ж, спостерігати, як ті йолопи зі шкіри пнуться, аби догодити тій стерві було досить весело. Ебіґейл участі в цьому цирку не брала. Особа Амбридж не вселяла їй довіри. Ебіґейл її не поважала, їй не підкорялась, та й взагалі ця жіночка викликала в неї неприховану огиду. А ще в неї були жахливі смердючі парфуми, від яких в Еббі крутилась голова. А ці Одним словом, Долорес Амбридж - суцільний red flag.
- Еббі, ти мусиш бути в команді разом з нами. Зараз Амбридж керує школою, і твоє зверхнє ставлення зараз ні до чого.
- Ти знущаєшся з мене, Драко?! Я в житті не буду підтирати дупу цій сучці. І мені дивно, як до такого опустився ти.
- Ебіґейл, невже ти справді не розумієш? Амбридж хоче зсунути Дамблдора з посади директора. Завоювати її довіру зараз - вигідно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Leave if you love
FanfictionВін любив її, але покинув, бо боявся, що наразить її на небезпеку і не зможе врятувати. Вона любила його, але покинула, бо знала, що від неї залежить його життя.