Πήγα στο δωμάτιο μου και τα πράγματα μου ήταν όντως εκεί. Τα τακτοποίησα και κατευθύνθηκα προς την Μεγάλη Αίθουσα όπου θα γινόταν η γιορτή. Στην διαδρομή είδα πως έφτασαν οι μαθητές οπότε χωρίς να χάσω χρόνο άρχισα να τρέχω σαν την τρελή στους διαδρόμους για να φτάσω στην ώρα μου. Όταν έφτασα μπήκα μέσα και είδα τα παιδιά να κάθονται σε ένα μεγάλο τραπέζι και να με περιμένουν, οπότε πήγα και έκατσα κι εγώ.
Η- Άντε ρε μισή ώρα έκανες
Υ/Ν- Τουλάχιστον ήρθα στην ώρα μου κάτι είναι κι αυτό
Α- Ποια ώρα σου ρε ?
C- Ίσα που πρόλαβες
Υ/Ν- Εντάξει τώρα κι εσείς λεπτομέρειες
Ξαφνικά βλέπουμε την τεράστια πόρτα να ανοίγει και εκατοντάδες μαθητές να μπαίνουν μέσα. Οι περισσότεροι κάθησαν στα τραπέζια του κοιτώνα τους ενώ οι καινούργιοι μαθητές ήρθα μπροστά και περίμεναν να τους φωνάξει η κυρία McGonagall για να πάνε να τους κατατάξει το καπέλο της επιλογής.
Ο Dumbledore σηκώθηκε και άρχισε να λέει τον λόγο του.
D- Καλώς ήρθατε όλοι σε άλλη μια καινούργια σχολική χρονιά, είμαστε χαρούμενοι που σας έχουμε πάλι μαζί και είμαστε και χαρούμενοι για τους καινούργιους μαθητές μας... Λοιπόν από φέτος έχουμε την τιμή και την χαρά να έχουμε δίπλα μας τέσσερα ξεχωριστά μέλη για το σχολείο μας..Την Helena Gryffindor , τον Alexander Hufflepuff, τον Carlos Ravenclaw και την Y/N Slytherin οι οποίοι είναι οι τέσσερις απόγονοι των ιδρυτών του σχολείου μας.
Ψίθυροι και χειροκροτήματα άρχισαν να πλημμυρίζουν την αίθουσα καθώς ο Dumbledore τελείωσε τον λόγο του
D- Παρακαλώ τώρα όσοι μαθητές ακούνε το όνομα τους να έρχονται μπροστά ώστε η καθηγήτρια McGonagall να τους βάλει το καπέλο της επιλογής και να μπουν στον κοιτώνα που θα τους βάλει.
Όση ώρα η McGonagall φώναζε τα ονόματα των μαθητών και τους έβαζε το καπέλο της επιλογής , εγώ μαζί με τα παιδιά παρατηρούσαμε τους μαθητές που ήταν στον κοιτώνα της οικογένειας μας και το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε ένα ξανθό πολύ ωραίο παιδί.
Υ/Ν- Helena κοίτα μια αυτόν τον ξανθό από τον κοιτώνα μου
Η- Ουυυυ της y/n's της μπήκε στο μάτι αγοράκι
Υ/Ν- Όχι απλά λέω πως είναι ωραίος
Η- Ναι καλά ότι πεις
Draco's pov:
Επιτέλους τελείωσε αυτό το βασανιστικό ταξίδι και φτάσαμε στο Hogwarts.
Όταν μπήκα στην Μεγάλη Αίθουσα αντίκρισα τέσσερα καινούργια παιδιά να κάθονται στο τραπέζι των καθηγητών, δύο αγόρια και δύο κορίτσια. Δεν έχασα την ευκαιρία και ρώτησα των Blaise να δω αν ξέρει τίποτα.Dr- Να σου πω ρε ξέρεις ποιοι είναι αυτοί που κάθονται στο τραπέζι των καθηγητών ?
Β- Όχι δεν έχω ιδέα. Μάλλον καινούργιοι μαθητές που θα μπερδεύτηκαν και θα κάθησαν εκεί
Dr- Αφού δεν ήταν στο τρένο ρε. Αν ήταν θα το είχα παρατηρήσει πίστεψέ με
Β- Όπα μας μπήκε στο μάτι κοριτσάκι ή μου φαίνεται ?
Dr- Σου φαίνεται Blaise..σου φαίνεται...και δεν το κατάλαβα αυτό το ύφος..υπονοείς κάτι ?
Β- Μπρο τσίλαρε λίγο είσαι στην τσίτα σήμερα
Dr- Πως να μην είμαι..αφού έχω την Pansy να με πρίζει και να είναι πάνω από το κεφάλι μου συνέχεια
Β- Κατάλαβα...κάτσε θα μιλήσει ο Dumbledore, μπορεί να μας πει και για τους καινούργιους
Ο Dumbledore άρχισε να λέει τον βαρετό του λόγο όπως κάθε χρονιά. Άρχισε να λέει επίσης και για τα τέσσερα καινούργια παιδιά που από ότι φάνηκε ήταν οι απόγονοι των ιδρυτών.
Β- Ορίστε μας λύθηκε η απορία είναι οι απόγονοι των ιδρυτών
Dr- Ποιος να το φανταζόταν
Β- Λοιπόν πως σου φαίνεται η Slytherin ?
Dr- Άσε μας κι εσυ ρε Blaise τώρα..πως σου φαίνεται η μία και πως σου φαίνεται η άλλη
Β- Καλά ντε μην βαράς
Άκου εκεί να μου αρέσει η Slytherin , από που κι ως που να μου αρέσει , επειδή τώρα είναι πανέμορφη και έχει και κάτι φανταστικά πράσινα ματ- ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ , DRACO ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ
Η γιορτή τελείωσε και είμαι πτώμα, οπότε πάω να την πέσω γιατί δεν με βλέπω να σηκώνομαι το πρωί για μάθημα.
y/n's pov :
Είμαι τόσο κουρασμένη που δεν βλέπω μπροστά μου από την νυστα. Είπα στα παιδιά καληνύχτα και έφυγα κατευθείαν για το δωμάτιο μου.
Ούτε καν τα ρούχα μου δεν ήθελα να βγάλω, όμως το έκανα. Έβαλα πιτζάμες και ούτε που κατάλαβα το πότε με πήρε ο ύπνος.-----------------------------------------------------------
Χευυυ ξανά λοιπόν τελικά ανέβασα και το δεύτερο παρτ σήμερα και ελπίζω να σας αρέσει...θα ανεβάσω το επόμενο μία από αυτές τις μέρες..soo see you then!! :)
YOU ARE READING
Draco x Slytherin Princess
FanfictionΗ νεαρη y/n ειναι η μια απο τους απογονους των τεσσαρων ιδρυτων του Hogwarts..του Salazar Slytherin. Η οποια μολις αποφοιτησε απο την σχολη Ιλβερμορνυ στην οποια φοιτουσε και μαθαινε να ελεγχει τις δυναμεις της. Στο Hogwarts κανει φιλιες και μαθα...