Y/n's pov :
Έχουν περάσει 2 μήνες από το πάρτυ και με τον Draco τα ξαναβρήκαμε.
Με τον Ced έχουμε έρθει πιο κοντά και έχουμε γίνει πάρα πολύ καλοί φίλοι.
Η Mione όπως μου έχει πει να την λέω ( Hermione για όσους δεν ξέρουν) μου σύστησε τον Harry , τον Ron και την Ginny την μικρή αδερφή του Ron.
Γνώρισα και τυχαία μερικές μέρες μετά το πάρτυ τα δίδυμα τον Fred και τον George τα μεγαλύτερα αδέλφια του Ron και έχω να πω πως εμείς οι τρεις είμαστε ο φόβος και ο τρόμος του σχολείου...έχουμε κάνει φάρσες που θα μείνουν στην ιστορία.
Επίσης σε 4 μέρες αρχίζουν οι διακοπές των Χριστουγέννων και για άλλη μια φορά θα τις περάσω μόνη μου..τα παιδιά θα τις περάσουν με τους γονείς τους στο εξωτερικό και στους υπόλοιπους δεν έχω πει τίποτα για τους γονείς μου.
Τέλος πάντων τώρα είμαστε στην τάξη των φίλτρων και ο Snape μας λέει για το φιλτρο Armotentia και όπως πάντα η Hermione είναι έτοιμη να σηκώσει το χέρι της σε όποια ερώτηση κάνει ο Snape.
S- Ξέρει κανείς τι είναι η Armotentia?
Και όπως πάντα η Hermione σήκωσε το χέρι της για να πει.
S- ugh ναι δεσποινίς Granger ?
He- η Armotentia είναι το πιο ισχυρό ερωτικό φίλτρο στον κόσμο αν και δεν δημιουργεί αληθινή αγάπη ,δημιουργεί όμως ισχυρή ερωτική τρέλα και εμμονή ,λένε ότι μυρίζει διαφορετικά για κάθε άτομο , ανάλογα με το τι έλκει τον καθένα.
S- Πολύ καλά δεσποινίς Granger. Γυρίστε όλοι στην σελίδα 23 , εκεί θα βρείτε τα υλικά που χρειάζεστε και την διαδικασία παραγωγής του φίλτρου. Θα συνεργαστείτε με τον διπλανό σας και έχετε μέχρι το τέλος της ώρα να το φτιάξετε.
Dr- Ωραία εγώ πάω για τα υλικά
y/n- Εγώ θα δω πως το φτιάχνουμε
Λοιπόν λέει:
1. Προσθέστε τέσσερα κλαδιά Wiggentree ώσπου το φίλτρο να γίνει πράσινο.
2. Ανακατέψτε μέχρι το φίλτρο να γίνει πορτοκαλί.
3. Προσθέστε καστορέλαιο έως ότου το φίλτρο να γίνει μπλε.
4. Ανακατέψτε μέχρι το φίλτρο να γίνει μωβ.
5. Προσθέστε εκχύλισμα Gurdyroot έως ότου το φίλτρο να γίνει κόκκινο.
6. Προσθέστε κλαδιά Wiggentree.
7. Προσθέστε εκχύλισμα Gurdyroot έως ότου το φίλτρο να γίνει μωβ.
YOU ARE READING
Draco x Slytherin Princess
FanfictionΗ νεαρη y/n ειναι η μια απο τους απογονους των τεσσαρων ιδρυτων του Hogwarts..του Salazar Slytherin. Η οποια μολις αποφοιτησε απο την σχολη Ιλβερμορνυ στην οποια φοιτουσε και μαθαινε να ελεγχει τις δυναμεις της. Στο Hogwarts κανει φιλιες και μαθα...