~ Time Skip ~Draco's pov:
Έχουμε γυρίσει στο Hogwarts εδώ και έναν μήνα και τα πράγματα δεν πάνε όσο καλά τόσο πίστευα.
Σήμερα θα μάθω για την δεύτερη αποστολή μου και πολύ φοβάμαι ότι θα έχει να κάνει με την Y/n ξανά.
Μόλις έφτασα πίσω στο σπίτι και έχουν έρθει ήδη οι περισσότεροι θανατοφάγοι.
Πάω και κάθομαι στην θέση μου δίπλα στον πατέρα μου και περιμένω τον σκοτεινό άρχοντα να έρθει.
Y/n's pov:
~ Gryffindor Manor ~
Y/n: Σπάσαν τα νερά !
Φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ για να με ακούσουν οι υπόλοιποιΗ Helena έντρομη προσπαθεί να κρατήσει τη ψυχραιμία της. Ο Alex με άκουσε και ανέβηκε όσο πιο γρήγορα μπορούσε της σκάλες
Αlex: Λοιπόν μην πανικοβάλλεσαι είμαστε όλοι εδώ εντάξει? Λοιπόν πάμε κάτω για να φύγουμε να πάμε στο νοσοκομείο
Helena: εντάξει
Λέει και οι πρώτοι πόνοι άρχισαν~ Νοσοκομείο ~
Εγώ με τον Alex και τον Carlos είμαστε μέσα στο δωμάτιο όπου βρίσκεται η Helena ενώ η γονείς της βρίσκονται απ' έξω και περιμένουν με αγωνία.
Helena: Που είναι ο Edward !?
Φωνάζει και βογγαεί από τον πόνοΑμέσως μένουμε και κοιταζομαστε μεταξύ μας.
Που σκατα βρίσκεται ο Edward !? Δεν ήταν ούτε στο Hogwarts , ούτε στο σπίτι της Helena's σήμερα.
Carlos: Θα τον ειδοποιήσω εγώ
Helena: Αν δεν έρθει δεν γεννάω !
Alex: Helena άσε τις βλακείες
Helena: Αν δεν έρθει ο Edward εγώ δεν γεννάω τέλος !
Αν δεν έρθει θα τον σκοτώσω εγώ η ίδια
Draco's pov:
Voldemort: Τώρα όσο για εσένα Draco ήρθε η ώρα να μάθεις για την δεύτερη αποστολή σου. Θέλω να βάλεις τους θανατοφάγους μέσα στο Hogwarts μέσω ενός ζεύγους ντουλαπιών εξαφάνισης στο δωμάτιο των απαιτήσεων, δυστυχώς πρέπει να φτιάξεις την ντουλάπα ώστε να είναι ασφαλής η μεταφορά τους.
Draco: Μάλιστα
Voldemort: Επίσης θέλω να χωρίσεις με την Y/n..
Τι είπε ? Σήκωσα το κεφάλι μου και τον κοίταξα. Όμως αυτό που με έκανε να τα χάσω ήταν η τελευταίες του λέξεις.
YOU ARE READING
Draco x Slytherin Princess
FanfictionΗ νεαρη y/n ειναι η μια απο τους απογονους των τεσσαρων ιδρυτων του Hogwarts..του Salazar Slytherin. Η οποια μολις αποφοιτησε απο την σχολη Ιλβερμορνυ στην οποια φοιτουσε και μαθαινε να ελεγχει τις δυναμεις της. Στο Hogwarts κανει φιλιες και μαθα...