Y/n's pov:
~ μια εβδομάδα αργότερα ~
Σήμερα είναι προπαραμονή Χριστουγέννων και αυτή η εβδομάδα ήταν απλά υπέροχη.
Πήγα με τον Draco σε πολλα μαγαζιά για να πάρουμε δώρα για τους φίλους μας και πήραμε και στολίδια για να στολίσουμε το σπίτι του.
Προχθές πήγαμε για πατινάζ ενώ χθες βγήκαμε για φαγητό σε ένα από τα πιο ακριβά εστιατόρια της χώρας.
Έχετε δει ποτέ τετραψήφιο αριθμό λογαριασμού ? Ε αυτοί είδαν...άκου εκεί 1200 galleons το κρασί , δηλαδή από ποτέ ήταν από την εποχή του Salazar
Ακριβώς !!!
Εε τα θελε και ο κωλος του, ήθελε να σου φλεξαρει τα λεφτά του..πάρτο τώρα το τετραψήφιο και βουλώνε
Τι να μου φλεξαρει μωρέ , αφού εγώ έχω περισσότερα
Γιατί αυτός το ξέρει?
Όχι αλλά δε-
Δεν έχει αλλά
Σκάσε όμως για να συνεχίσω
Καλααα
Όπως έλεγα περάσαμε υπέροχα. Το σπίτι είναι στολισμένο , έξω χιονίζει και γενικά υπάρχει ένα χριστουγεννιάτικο κλίμα.
Τώρα με τον Draco τρώμε βραδινό στην μεγάλη τραπεζαρία και πίνουμε κόκκινο κρασί.
Έτσι όπως έπινα μου χύθηκε το κρασί στο φόρεμά μου.y/n- Γαμω την καντεμια μου !
Dr- Τι έγινε ?
y/n- Μου χύθηκε το κρασί στο φόρεμά..πάω να αλλάξω και ξαναέρχομαι
Dr- Εντάξει
*Spicy Warning* (διαβάζετε με δικιά σας ευθύνη..αν δεν θέλετε απλα προσπεράστε μερικές σελίδες )
Πήγα πάνω στο δωμάτιο και άρχισα να βγάζω το φόρεμα. Είχα μείνει με τα εσώρουχα και θα πήγαινα στην ντουλάπα για να βρω τι θα φορέσω μέχρι που δύο χέρια με έπιασαν από την μέση και δύο υπέροχα χείλη άρχισαν να μου φιλάνε τον λαιμό.
Γύρισα για να τον αντικρίσω και ένωσε τα χείλη μας σε ένα παθιασμένο φιλί.
Χωρίς να σπάσει το φιλί με ξάπλωσε στο κρεβάτι και ανέβηκε από πάνω μου. Έβγαλε γρήγορα το πουκάμισο του και επιτέθηκε ξανά στον λαιμό μου. Άρχισα να αναπνέω βαριά ενώ αυτός μου άφηνε σημάδια.
Αφού μου άφησε μια μεγάλη πιπιλιά , μου έβγαλε το σουτιέν και άρχισε να φιλάει το στήθος. Άρχισα να αναστεναζω και αυτός σταμάτησε και ήρθε κοντά στο αυτί μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Draco x Slytherin Princess
Fiksi PenggemarΗ νεαρη y/n ειναι η μια απο τους απογονους των τεσσαρων ιδρυτων του Hogwarts..του Salazar Slytherin. Η οποια μολις αποφοιτησε απο την σχολη Ιλβερμορνυ στην οποια φοιτουσε και μαθαινε να ελεγχει τις δυναμεις της. Στο Hogwarts κανει φιλιες και μαθα...