Author's pov :
Οι μήνες πέρασαν και η ζωή τον παιδιών δεν έχει αλλάξει πολύ.
Η Helena αποφάσισε να κρατήσει το παιδί από την μέρα που πήγαν στο νοσοκομείο και άκουσε για πρώτη φορά τον χτύπο της καρδιάς του μωρού και τώρα βρίσκεται στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της. Ο Edward κατά ενθουσιάστηκε όταν έμαθε πως θα γίνει πατέρας και είναι πάντα στο πλευρό της Helena's.
Η Y/n δεν έχει πει ακόμη στον Draco για τον θείος της και συνεχίζει να έχει δεύτερες σκέψεις για το αν πρέπει να το πει ή όχι.
Ο Draco μετά από εκείνη τη νύχτα απευθύνθηκε στον καθηγητή Snape για να τον βοηθήσει να μην καταλάβει κάτι η Y/n και εκείνος έκανε ένα ξόρκι αορατότητας στο σημάδι.
Σήμερα είναι η τελευταία μέρα σχολείου λόγο των καλοκαιρινών διακοπών και η y/n έχει ενθουσιαστεί που επιτέλους θα γνωρίσει τους γονείς του Draco.
O Draco από την άλλη είναι αγχωμένος διότι η αποστολή του σχεδόν ολοκληρώθηκε και σε 3 μήνες τα πράγματα θα δυσκολέψουν αρκετά όταν θα μάθει για την δεύτερη αποστολή του.Όλοι τους έχουν επιβιβαστεί στο τρένο και κάθονται σε ένα κουπέ ενώ περιμένουν να ξεκινήσει. Η Helena , H Y/n , O Draco ,O Edward και O Carlos με τον Alex κάθονται όλοι μαζί και συζητάνε για το καλοκαίρι.
Y/n's pov:
Ηelena: Ελπίζω να έρθεις να με δεις το καλοκαίρι. Κακομοίρα μου έτσι και δεν έρθεις εγώ δεν θα σου ξαναμιλήσω.
Y/n: Helena η εγκυμοσύνη σε έχει επηρεάσει όχι μόνο σωματικά αλλά και εγκεφαλικά
Ηelena: Εγώ σε προειδοποίησα
Y/n: Πας καλά ρε ? Δεν θα έρθω να σε δω ?
Helena: Ξέρω εγώ ? Όλο και κάτι καλύτερο θα έχεις να κάνεις.
Κοίταξε τον Draco και έπειτα ξανά εμένα δίνοντας μου ένα πονηρό χαμόγελοΑlex: Εντάξει τώρα το επιβεβαίωσα κι εγώ
Ηelena: Ποίο ?
Αlex: Το ότι η εγκυμοσύνη σε έχει επηρεάσει και εγκεφαλικά.
Είπε ο Alex και αρχίσαμε να γελάμεΗelena: Καλά εντάξει ότι πείτε
Εdward: Να σας πω μην μου την συγχύζετε.
Αυτός πολύ προστατευτικός δεν μας έχει βγει ?
Αυτό θα έλεγα κι εγώ
Κάτι δεν μ' αρέσει σε αυτόν
Γιατί το λες αυτό ρε ? Και ωραίος είναι και καλό παιδί είναι και από καλή οικογένεια θέλω να πιστεύω.
KAMU SEDANG MEMBACA
Draco x Slytherin Princess
Fiksi PenggemarΗ νεαρη y/n ειναι η μια απο τους απογονους των τεσσαρων ιδρυτων του Hogwarts..του Salazar Slytherin. Η οποια μολις αποφοιτησε απο την σχολη Ιλβερμορνυ στην οποια φοιτουσε και μαθαινε να ελεγχει τις δυναμεις της. Στο Hogwarts κανει φιλιες και μαθα...