{15}

377 14 9
                                    

Με έφερε ξανά κοντά του και ένωσε τα χείλη μας σε ένα γλυκό φιλί.
Πόσο μου είχαν λήψει αυτά τα χείλη.

Απομακρυνθήκαμε για να πάρουμε ανάσα και απλά κοιταζόμασταν στα μάτια. Μέχρι που ο Draco....

..έβγαλε το ραβδί του και με ένα ξόρκι θόλωσε τα τζάμια του κουπέ.

Y/n: Γιατί θόλωσες τα τζάμια ?
Δεν είπε τίποτα και απλά με φίλησε

*Spicy warning*

Χωρίς να σπάσει το φιλί έκατσε στον μικρό καναπέ και με έβαλε να κάτσω πάνω του.

Ξεκίνησα να του φιλάω τον λαιμό του ενώ αυτός έριξε το κεφάλι του πίσω και με χούφτωνε.

Άρχισα να κουνάω τους γοφούς μου μπρος πίσω αργά για να τον κάνω πιο σκληρό.

Άρχισα να δαγκώνω αισθησιακά τον λαιμό του και να του αφήνω πιπιλιές όσο εκείνος πίεζε τους γοφούς μου περισσότερο πάνω στον καβαλο του με αποτέλεσμα να τον νιώθω πιο σκληρό από πριν.

Συνέχισα να του αφήνω πιπιλιές και ξεκίνησα να του ξεκουμπώνω το πουκάμισο του.

Με κοίταξε με ένα πονηρό ύφος και μου έβγαλε την μπλούζα. Με έφερε ακόμη πιο κοντά του και άρχισε να μου φιλάει το στήθος.

Y/n- Θ-θα μας ακ-ουσουν

Dr- Μην αγχώνεσαι

Πήρε το ραβδί του και έκανε ένα ξόρκι ηχομόνωσης για να μην ακουγομαστε.

Του έβγαλα το πουκάμισο και τον φίλησα. Είχαμε χαθεί σε αυτό το φιλί και απλά απολαμβάναμε την στιγμή.

Με ξάπλωσε στον καναπέ και ήρθε από επάνω μου. Άρχισε να μου φιλάει το σώμα ενώ μου έβγαζε το παντελόνι μαζί με το εσώρουχο. Κατέβηκε κάτω στην κλειτορίδα και άρχισε να φασώνει.

Δεν μπορούσα να κρατήσω πλέον τους αναστεναγμούς μου και όσο πιο γρήγορα εγλυφε τόσο πιο δυνατά αναστεναζα.

Έβαλε δύο δάχτυλα μέσα και κουνούσε γρήγορα. Κάθε φορά που τα έβαζε τα σήκωνε προς τα πάνω για να τον νιώθω με αποτέλεσμα να τελειώσω πιο γρήγορα.

Αφού έβγαλε τα δάχτυλα του και τα εγλυψε κάθησε πάλι και αμέσως κατάλαβα τι ήθελε.

Σηκώθηκα και πήγα μπροστά του. Έπεσα στα γόνατα και του ξεκουμπωσα το παντελόνι και το έβγαλα μαζί με το μποξερακι του.

Γαμω είχα ξεχάσει πόσο μεγάλο ήταν

Λογικό κούκλα μου να το έχεις ξεχάσει αφού έχει να σε πηδήξει μια εβδομάδα

Draco x Slytherin PrincessWhere stories live. Discover now