{16}

369 14 3
                                    


~ 2 μήνες αργότερα ~

Draco's pov:

Έχουν περάσει δύο μήνες από τότε που γυρίσαμε και η ζωή μας γύρισε ξανά στους κανονικούς της ρυθμούς.

Βασικά όχι ακριβώς...τα σαββατοκύριακα γυρνάω αναγκάστηκα στο σπίτι λόγο ότι οι θανατοφάγοι άρχισαν να κάνουν πιο συχνές συναντήσεις. Η μητέρα μου κάνει τα πάντα για να αποτρέψει τον πατέρα μου να με κάνει έναν από αυτούς όμως κανένα αποτέλεσμα.

Στην επόμενη συνάντηση δεν θα την γλυτώσω είμαι σίγουρος και αυτή είναι αύριο. Έχω τόσο άγχος , δεν ξέρω τι να κάνω. Η y/n δεν πρέπει να μάθει τίποτα όπως και κανένας άλλος.

Τώρα είμαστε αγκαλιά και η μικρή έχει κοιμηθεί εδώ και κανένα δεκάλεπτο και για να χαλαρώσω παίζω με τα μαλλιά της. Είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να με κάνει να ηρεμήσω τόσο γρήγορα , αυτή και η μητέρα μου.

Τα μάτια μου βαραίνουν και σιγά σιγά με πήρε ο ύπνος.

~ 3:30 τα ξημερώματα ~

Φοβάμαι , ιδρώνω και στριφογυρίζω στο κρεβάτι , πάλι ένας από τους εφιάλτες μου. Αρχίζω και ανασαίνω βαριά , θέλω να ξυπνήσω αλλά δεν μπορώ...ξαφνικά ανοίγω τα μάτια μου και πετάγομαι. Οι ανάσες μου διακεκομμένες και γρήγορες. Κοίταξα γύρω μου και είδα την y/n που κοιμόταν ή βασικά νόμιζα ότι κοιμόταν.

Y/n- Draco όλα καλά ?
Άνοιξε τα μάτια της και κάθησε δίπλα μου.

Δεν είπα τίποτα απλά την πήρα αγκαλιά.

Y/n- Είμαι εδώ , μην αγχώνεσαι...όλα είναι καλά , ένας εφιάλτης ήταν.

Με έσφιξε κι άλλο στην αγκαλιά της και μου χάιδευε την πλάτη για να ηρεμήσω.

Μετά από κάποια λεπτά που ηρέμησα ξανά ξαπλώσαμε για να κοιμηθούμε. Είχα βάλει το κεφάλι μου στην κοιλιά της και εκείνη μου χάιδευε τα μαλλιά.

~ 11:30 π.μ ~

Y/n's pov:

Ήταν μια δύσκολη νύχτα εχτές όμως σήμερα όλα θα είναι καλύτερα. Ο Draco έπρεπε να γυρίσει για άλλη μια φορά στο σπίτι του , δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πηγαίνει τόσο συχνά όμως δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

Είμαστε στο Hogsmeade με όλη την παρέα και έχουμε έρθει για βόλτα . Η Helena με την Ginny έχουν πάει να κάνουν κάποια ψώνια και o Carlos με τον Alex είναι μαζί με τον Fred και τον George και κάνουν φάρσες σε περαστικούς. Εγώ είμαι με τον Harry , τον Ron και την Hermione στα Τρία Σκουπόξυλα και συζητάμε.

Draco x Slytherin PrincessOù les histoires vivent. Découvrez maintenant