19.

426 41 15
                                    

Yurda vardıklarında saat 10 du.
Yarın cumartesi olduğundan çoğu kişi hala salondaydı.
Kaminari ve Mina yerde oturmuş sohbet ediyorlardı. Hagakure de koltukta Uraraka'ya oje sürüyordu.

İçeri girerlerken kirishima tam el ele tutuşmayı bırakacaktı ki Bakugou elini daha sıkı sıktı ve kapıyı ittirdi.

Salona, diğerlerinin yanına gittiler. Mina onları öyle görür görmez gözlerini kocaman açtı. "Aww ilk randevularından dönmüşler!"

Uraraka da Mina'nın baktığı yöne baktı.
"Bakugou-kunu böyle görmek çok tatlı."

Hagakure de kıdırdadı.

Kirishima, Bakugou'ya baktı ve gülümsedi. Bakugou'nun biraz rahatsız olduğunu hissedebiliyordu. Ama elini hala bırakmamıştı.

Birlikte ikili koltuğa oturdular.

Mina "Eh hadi anlatın."

"Sus Rakun gözlü. Sizin bant çocuk nerde ayrıca?"

"Ah... o biraz erken yatmaya gitti."

Kirishima suratımı büzdü. " Sero asla erken yatmaz ki. Biz onu zorla yatırırız. Garip."
Arkadaşlarıyla ilgili şeyleri kaçırdığını hissetti.

Kaminari yere bakıyordu.
"Senin neyin var sarj aleti?" Dedi bakugou

Kaminari başını kaldırıp buruk bir gülümsemeyle Bakugou'ya baktı.
"Bilmiyorum dostum. Sero'yu böyle görmek beni üzüyor. Daha da üzen şey ise hiç birşey anlatmaması. Birbirimizle herşeyi konuşurduk sanıyordum." Dedi ve bir iç çekti.

Mina kolunu Kaminari ye attı. "Belki ona biraz zaman vermemiz gerekiyordur. Herkesin böyle zamanları olmaz mı?"

"Ben onunla konuşacağım. Daha uyumamıştır büyük ihtimalle." Diyerek Bakugou nun yanından kalktı kızılsaç.

Kalktığında bakugou ya baktı.
Bakugou kafasını evet anlamına salladı.

Kirishima, Sero'nun odasına doğru yola koyuldu.

Günlerdir aklında sadece Bakugou olduğundan diğer arkadaşlarına biraz haksızlık etmiş gibi hissediyordu.

Sero nun kapısına tıkladı "Hey dostum, giriyorum."

Sero yatağında oturmuş bir çizgi roman okuyordu. Kafasını kaldırıp Kirishima ya baktı.
Gülümsedi "Ah randevun nasıldı?"

Kirishima, Sero nun yanına oturdu
"Güzeldi de sen nasılsın dostum?"

"İyiyim."

"Sero... Bir şeyler olmuş. Bize herşeyi anlatabileceğini biliyorsun değil mi?"

"Dostum sadece..." sero biraz tereddüt etti.

Kirishima elini sero nun omzuna koydu ve gülümsedi.

"Derdim ne bende bilmiyorum.Sinirlerim bozuluyor. Ama çok anlamsız. Sanki bu güne kadar..."

"Neye sinirlerin bozuluyor?"

" En iyisi boşver. Çok saçma."

"Hayır hayır. Senin canını sıkıyorsa saçma değildir. Lüften devam et."

"Kimseye söylemeyeceksin ama."

Kirishima kafasını salladı. "Bana güvenebilirsin." Diyerek gülümsedi.

"Ah.. sorun şu ki bende tam bilmiyorum.. sadece.. Kaminari.. biraz sanırım sinirlerimi bozuyor."

Kirishima şaşkınlığını gizlemeye çalıştıysada olmadı. "Anlamadım. Sizi çok yakın sanıyordum."

Tam Bir SalaksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin