ᴅᴜʏᴜʀᴜ

111 19 2
                                    

❗ʟᴜᴛꜰᴇɴ ᴅɪᴋᴋᴀᴛᴇ ᴀʟɪɴ❗

Öncelikle herkese merhaba.
Kapak tasarımlarına aynı şekilde ara vermeden devam ediyorum fakat bir konuya açıklık getirmek istiyorum.

Çok fazla istek alıyorum ve hepsini kimseyi mağdur etmeden olabildiğince yetiştirmeye ve ulaştırmaya çalışıyorum.

Sorun şu ki;

İsteğini aldığım kişiye ulaşıyor ve tasarımına başlayabilmek için gereken birkaç soruyu özelden soruyorum.
Aldığım kapak istediğini çoğu zaman o gün içinde bitiriyorum.
Bitiremediğim zamanların çoğunda ise yazara ulaşamadığım için oluyor.
Sorduğum sorulara ve mesajlarıma gün içinde 4-5 saatte bir yada ertesi gün dönerseniz eğer kapağınıza o kadar geç başlamak zorunda kalıyorum.
Bu da sorunları doğuruyor çünkü sizden sonra bekleyen dört beş kişi daha oluyor.
Bu sefer aldığım isteğin geri dönüşünü beklerken zaman kaybetmemek için bir diğer isteğe geçiyorum ve kapaklar karışıyor.
Bulduğum resimler, yazarlara attığım mesajlar, kapaklarda istenen ince detaylar birbirine giriyor.
Normalde bir kapak bitmeden diğerine geçmiyorum.

Sizlerden isteğim şu;

Lütfen size kapağınız için geri dönüş yaptığımda olabildiğince gün içinde bana zaman ayırın.
Ha, diyelim o gün hiç müsait değilsiniz. Olabilir tabiki hepimizin sorumlulukları var. O zaman bana belirtin. O gün müsait olmadığınızı ve yarın (veya hangi gün müsaitseniz) uygun olduğunuzu söylerseniz eğer bir diğer kişininkine sizden cevap beklemeden geçmiş olurum.

Ve bu sorunu kökten çözmek için;

Kapak isteğinize geri dönüş yaptığımda ve kabul ettiğinizde, ertesi güne kadar bana dönüş yapmazsanız bir diğer kişinin kapağına geçeceğim.
Sizin kapağınız sırada bekleyen herkesin kapağı bittiğinde yapılacak.

Kimseyi mağdur etmek istemiyorum ama ben sizlerin peşinde koşuyorum kapak için. Sizlerin bana dönüş yaparak ne istediğinizi, nasıl istediğinizi anlatmanız gerekirken ben sizden öğrenmek için bir sürü mesaj atıp bütün gün cevap bekliyorum ve bundan iyice yoruldum artık.

Okuyan ve dikkate alan herkese teşekkürler.

ʏᴀᴋᴀᴍᴏᴢ ᴛᴀsᴀʀıᴍ  𝟐 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin