Sevgilim !

101 15 0
                                    

SANIRIM BU BÖLÜM DAHA UZUN OLDU 3 SAAT UĞRAŞTIM EMEĞE SAYGI ARKADAŞLAR 





Sırtım yumuşak bir zemine deydiğinde yerimde rahatsızca kıpırdandım ama umursamayarak tekrar derinliklere gitmeye çalışırken kıyafetlerimin çıkarıldığını hissettim Yankının  uyumadığımı anlamaması için ses çıkartmadım . üzerime tişört giydirildiğinde bir şeyler mırıldandım . “şşş uyu güzelim “ dedi Yankı  ama o, o kadar kolay olmuyo canım yaa özellikle senin ellerin belimde bana sarılıyken . Sarılıyken mi ? ani bir hareketle arkamı döndüm kıpırdanarak Yankıdan kurtulmaya çalıştım.  ellerini belimden ittirirken o daha çok sıkmaya başladı .pes ederek kurtulma çabalarıma son verdim çünkü eğer devam edersem nefessizlikten ölebilirim . yavaşça sininrimi kontrol altına alarak Tabloya  fısıldadım “Yankı bırakırmısın biraz daha sıkarsan ölüceğim” dedim.Yankı  cevap vermesede kollarını gevşetti. Rahat bir nefes aldım tam konuşacakken  Yankı anlamış olacak ki “lütfen “ dedi acılı bir ses tonuyla  “lütfen sadece uyumak istiyorum “ dedi . Ne kadar bana sarılmasını istemesemde bir şey söylemeden uyumaya çalıştım .

  Yaklaşık 1 saat sonra ben hala uyumaya çalışıyordum  Yankı bey rahatlıkla horlayarak uyuyo demiyeceğim çünkü uyuduğu anlaşılmıyo bile ölü gibi uyuyo .Susamışlık hissiyle Edizin ellerini belimden çekerek yataktan kalktım yavaşça odanın kapısını açarak odadan çıktım . merdivenlerden inerken mutfağın ışığının yandığını gördüm . Çatılmış kaşlarla aşağıya indim ses çıkartmadan minik adımlarla mutfağaın kapısından içeriyi izlemeye başladım . içeride hareketlilik vardı ama tam göremiyordum sonunda mutfaktaki kişi görüş alanıma girdiğinde çığlık atmamak için ağzımı kapattım . içeride bir erkek vardı ve bir şeyler karıştırıyodu sanırım hırsızdı. hırsız olma ihtimali aklıma geldiğinde nefes alamayacak gibi oldum kendimi toparlayarak büyük ve sesiz adımlarla yukarıya çıkarak Edizi dürttüm . “Yankı uyan “ dedim ağlayacakmış gibi.O bir şeyler mırıldandı ama tekrar yattı “ya Yankı  kalk işte “ dedim aşağıdaki insanın duyamıyacağı şekilde sesimi yükselterek. Gözlerini hafifçe aralıyarak “ne var” dedi uykulu ses tonuyla “aşağıda hırsız var  “dedim gözlerini devirerek yanlış görmüşsündür sen ,kapıda o kadar koruma varken hırsız ne arasın “ dedi rahat ses tonuyla beni yatağa çekerek . yataktan destek aldım  "Yankı hadi gel bir bak ya ne olursun “dedim. Yalvararak .Söylene söylene yataktan kalkarak ne zamandır orada olduğunu bilmediğim silahı eline aldı ve aşağı inmeye başladı kolundan durduararak çatık kaşlarımla ona baktım  “yine ne var Gece “  “ o elindekiyle ne yapacaksın “ dedim “ salata yapıcağım Gece “dedi dalgalı ses tonuyla . Gözlerini devirerek aşağı indi bende arkasından indim . Mutfaktaki hareketlilik devam ediyodu Yankının  yüzüne baktığımda o da çatılmış kaşlarıyla bana bakıyordu  bende bilmiş bir şekilde ona bakarken fazla bakıştığımızı düşünerek gözlerimi kaçırdım. Mutfağın kapısına geldiğimizde elindeki silahın güvenlik kilidini açarak kapıyı sertçe itti ve mutfaktaki kişiye doğrulttu . hırsız ellerini kaldırarak Yankıya baktı “Ne bok yiyiyosun oğlum burada “dedi Yankı bir hırsıza söylenecek en saçma cümleyi kurarak “abicim ne biliyim ben ya sana uğrayayım dedim ışıklar yanmıyodu bende acıktığım için bir şeyler yiyip gidecektim . ama bakıyorumda sende bir şeyler yiyiyomuşsun” dedi arsızca sırıtarak beni işaret ederken. ona doğru bir adım attığımda Yankı beni durdurarak söze başladı iyikide durdurdu çünkü ne yapacağımı bilmiyordum . “ Ne yapıyosan yap ama şimdi siktir git “dedi “tamam gidiyorum ama önce o silahı indir abicim  “dedi . Yankı silahı indirdi  o tam kapıdan çıkacakken aklına bir şey gelmiş gibi arkasını dönerek “haa bu arada tanıştırmayacakmısın  “ dedi bana bakarken . Ediz ona doğru bir adım attı ve silahı doğrulttu “neyse tanışmasakta olur “dedi. Sırıtarak kapıyı açtı ve çıktı . Yankı elindeki silahı indirerek bana doğru döndü elini omzuma atarak yukarı kata doğru çıktık odaya girdiğimizde Yankı beni duvara yaslıyarak nefesini dudaklarıma üfledi “hırsızmıymış bilmiş hanım “dedi . kekeliyrek “ h-hayır değilmiş ama … “ama ne ? “ dedi hafif sinirlenerek . cevap vermeyip sessiz kalırken elleri vücudumu keşfe çıkmış her kıvrımları beynine kazırmış gibiydi . Rahatsızca yerimde kıpırdanırken Yankı vücudumdaki gözlerini gözlerime çıkırararak bana baktı “Yankı yatalımmı? “dedim yalvarırmış gibi çıkan sesimle .Yankının gözlerindeki arsızlıkla yanlış anladığını anlayarak hemen itiraz ettim “yani uyuyalımmı ?“ dedim.” ama benim uykum yok” dedi . sırıtarak  .ne yapacağımı bilmez bir şekilde yanaklarımı şişirerek ellerimle oynamaya başladım.hafif kıkırdayarak beni yatağa çekiştirdi hareketlerine uyarak yatağa girdim . “Bu sefer bir şey demiyeceğim ama bir daha olursa acımam “dedi .zafer kazanmışcasına içimden gülümserken  Yankıya  küs olduğum geldi aklıma . Sinirle sırtımı Yankıya dönerken sırıttım . sanırım kafayı yiyiyordum bende . “yine ne oldu “dedi Yankı hayıflanarak .”unuttun sanırım bana attığın tokatı “ dedim hafif sinirle . o da beni taklit ederek “unuttun sanırım bana attığın suyu “dedi gerçeği söylemek gerekirse o haklıydı ama biraz nazlanmaktan zarar gelmezdi . arkamı döndüğümü belli etmek istercesine haif zıpladım yatakta . Yankı belimden tutup beni kendine çekerken “ nazlı sevgilim “ dedi bana sevgilim dedi sevgilim ! “ne zamandır sevgiliyiz “ dedim sinirlenerek “ şimdiden beri “dedi rahat ve bilmiş bir ses tonuyla . “hayır ! biz sevgili değiliz ve bana bir daha sevgilim deme ben seni sevmiyorum bile “dedim kızarak “ben seni seviyorum sende beni seviceksin sevgilim “dedi sevgilime vurgu yaparak .derin bir iç çektim sinirimi yatıştırmak için ama olmuyordu onun bu odada benimle aynı nefesi alması bile beni sinirlendirirken sinirlerim yatışmıyordu . sinirle yataktan kalkmaya yeltelendiğim sırada beni daha çok kendine bastırdı “bırak beni “ dedim çaresizlikle “hey hey tamam sana sen alışana kadar sevgilim demiyeceğim “dedi bu beni biraz rahatlatsada hala sinirliydim ama uykuluydum da uykum ağır basınca gözlerimi kapatarak  uykunun derinliklerine yolculuğa çıktım “iyi geceler sevgilim “ dedi kıpırdandığım zaman o ninni gibi gelen gülüşüyle uykumu derinleştirdi .


Gözlerimi yavaşça açarak yanımada yatan Yankıya  baktım. Yani bana sarılmış ve benimde ona sarılmış olduğum Yankıya ani hareketlerle kollarımı Yankıdan  çekerken fazla sert davranmış olacağımki Yankı acı  bir ses tonuyla hafif inleyerek bana baktı “ Kızım ne oluyo sabah sabah “ dedi. mayhoş bakışlarıyla. o an onu öpmek istesemde öpme isteğimi içeride bir yere gömerek Yankıya baktım. “Yankı bugün dışarı felan çıksak olmaz mı ? “ dedim yalvararak . Yankı başını olumsuz anlamda sallayarak “kaçarsın sen” dedi “söz kaçamayacağım hem benim kıyafetlerim yok “dedim utanarak “o zaman madem çok dışarı çıkmak istiyorsun akşam ben seni biryerlere götürürüm. kıyafetlere gelirsek de ben alırım sana” dedi .sevinçle boynuna sarıldım ne yaptığımı fark edince ellerimi boynundan çekmeye çalıştım ama o benden daha hızlı davranarak kollarımı tutup boynuna doladı o da bana sarılarak kafasını boynuma gömdü akşam dışarı çıkmak istediğim için ses çıkartmada benden ayrılmasını bekledim . Bir süre sonra benden ayrıldığında yüzüne bakmadan banyoya girdim kıyafetlerimin olmadığı aklıma geldiğinde tekrar banyodan çıkarak Yankının odasına girdim .Yankıda tam kapıdan çıkacağı sırada bana döndü “ şey Yankı bana kıyafetlerinden verirmisin? banyoya gireceğimde “ bir şey söylemeden olumlu anlamda başını sallayarak dolaba yöneldi . dolaptan tişört, ve çamaşır verdikten sonra ıslık çalarak odadan çıktı. Banyodaki işimi hallederek Yankının  bana verdiği kıyafetleri üzerime geçirdim dolapların birinde bulduğum havluyla saçlarımı sararak banyodan çıktım . çevreme bakındığımda Yankıyı odada göremeyince aşağıya indim mutfağa girdim ve ilk dikkatimi çeken şeye yani masaya baktım vay denilecek cinstendi masanın üzerindeki kağıdı elime aldım ve okumaya başladım “Ben dışarı çıkıyorum senin ihtiyaçlarını alacağım akşam görüşürüz sevgilim – sevgilim demesine kızsamda ,hoşuma gitmişti not bırakması . gözlerim tekrar masayı bulduğunda acıktığımı hissederek masaya oturdum ve yemeye başladım . sonunda doyduğumda masayı toparlayarak televizyonun karşısına geçtim ve akşam olmasını bekledim.

    Sonunda akşam olduğunda Ediz hala gelmemişti sıkılarak gözlerimi tavana çıkartıp sıkıntıyla nefesimi üfledim kapının çalmasıyla kapıyı koşarak açtım karşımda ellerinde poşetlerle Yankıyı gördüğümde gözlerim parlıyordu parlama bulaşıcıymış gibi Yankı  gözlerime baktığında onunda gözleri parlamaya başladı . Daha fazla dışarıda kalmaması için kapının önünden çekilerek geçmesi için yol verdim içeri geçerek poşetleri yere bıraktı bana bana bakarak “bunalar senin kıyafetlerin şimdi al bunları yukarı çık ve akşam için hazırlan biryere gideceğiz gideceğiz “dedi dışarı çıkabilme fikriyle içimi tarif edilemez bir duygu kapladı sevinçle poşetleri biraz zorlanarak yukarı çıkarttım.Tam Yankının  odasına girecekken Yankı beni durdurarak yanındaki odayı işaret etti. beni belimden tutarak oraya yönlendirdi odaya girdiğimizde siyah beyaz hakimiyetinde bir odaydı gayet güzledi “hadi sen hazırlan ben seni bekliyorum “ dedi ve gitti normalde zor hazırlanan bir tip değildim ama gideceğimiz yere  gidilirken nasıl giyinileceğini bilmediğimden kıyafeteri tek tek çıkartarak elime gelen kort şort ve siyah salaş tişört ve topuklularla hazırdım makyaj yapmayı çok sevmeme rağmen pek yapamıyodum fakat şimdide abartmak istemediğimden siyah kalem ,rimel ve mat bir ruj üçlüsüyle makyajımı hallettim saçalarımı açarak ellerimle şekil verdim ve   hazırdım . aşağı indiğimde duvara yaslanmış Yankının  gözleri beni bulduğunda kolunu uzatarak bana baktı koluna girerek dışarı çıktık . Arabaya binerken kapıyı açıp içeri girdim Yankı  kendi kapısını açarak içeri girdi ve bara sürdü .

Yankılı Geceler   (Bir Tutam Sevgi )( -DÜZENLENİYOR-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin