Öncelikle lütfen okumadan geçmeyin ! Bu hikaye benim ilk hikayem olduğu için yazım yanlışlarım olabilir bunu dikkate alırsanız sevinirim . Olmayan okuyucularıma iyi okumalar .
Sabah kaltığımda saat 5.00 dı hangi salak böyle bir saatte kalkar ki cevap belli ben . Ah! Üzgünüm size kendimi tanıtmayı unuttum . Ben Gece , 18 yaşında lise öğrencisiyim mavi gözlerim kahverengi saçlarım var. Çevremdeki insanlar güzel olduğumu söylerler fakat ben kendimi pek güzel bulmuyorum ve kesinlikle hayatımdan nefret ediyorum. Annemle babam öldükten sonra hayatım darmadağın oldu . Hiçbir şeye önem vermedim . Birkaç kez intahar girişiminde bulundum ama hiçbirinde başarılı olamadım sonu hep hastanede bitti . İhtiyacım olan tek şey ya sevgi ki bu benim bulamayacağım birşey ya da bir amaç ve bende kendime bir amaç edindim . Annem ile babamın istediği gibi doktor olucam ve bu amaçla hayatıma devam edicem . Aşk konusuna gelirsek daha önce hiç sevgilim olmadı . Aslında erkeklerle diyalog kurmaktan pek hoşlanmıyorum sanırım tek nedeni bu . Bügün ara verdiğim okuluma yani yeni okuluma başlıyacağım nasıl olucam hiç bilmiyorum!! . Kafamdaki düşüncelerden kurtulup soğuk bir duşagirdim ve suyun bedenimi uyuşturmasına izin verdim kısa bir banyodan sonra hazırlanıp evden çıktım .
Okula geldikten sonra tek isteğim rezil olmadan sınıfımı bulmaktı . İçimden bilmem kaçıncı duayı okuyarak bahçeye girdim . Tabikide tüm gözler bana çevrilmedi birkaç kişi baktı ama umursamadan kafalarını çevirdiler bu zaten normaldi ben diğer okulumdada popüler değildim .zaten bakmalarınıda istemem ! Neden isteyim ki zaten !Kafamdaki düşunceleri bir kenera atarak sınıfımı aramaya başladım uzun süreli arayıştan sonra sonunda sınıfı bularak içeri girdim . Lanet olsun ! Ders başlamıştı . Neden ben ya biri bana açıklasın . Içeri girdiğimi gören hoca kızgınlıkla bana baktı sanırım bu okulun en gıcık öğretmeni bu kadın olmalıydı. Bende şans sıçtığımdan dolayı sorun yok !!! Öğretmene bu okula yeni geldiğimi söylediğimde boş olan bir sıraya oturmamı söyledi .Cam kenarındaki en arka sıraya oyturarak dersi dinlemeye başladım . Sonunda ders bittiğinde sıramda öylece oturdum .
2. Dersin ortasında sınıfa bir meteor girdi pardon ona meteor demek az kalır ama ben diyecek bir şey bulamadım . Daha önce hiç bir erkeği bu kadar yakışıklı bulmamıştım . Öğretmenle aralında öldürücü bakışlar geçerken öğretmen "geç yerine Yankı"dedi . Adının Yankı olduğunu öğrendiğim çocuk sarsak adımlarla bana doğru geliyordu .sanırım burası onun yeriydi cam kenarına doğru kayarak yanıma oturması için ona yer açtım. Sertçe yanıma oturarak kafasını sıraya koydu ve kahvenin en koyu tonundaki gözlerini kapadı. Kalbim yerinde çıkacakmış gibi atıyordu ama umursamıyormuşum gibi göstermeye çalıştım . Gözüm Yankının oturduğu tarafa kaydığnda onunda bana baktığını gördüm hemen bakışlarımı başka bir yöne çevirdim . Ağh! Yakalanmıştım şuan utanç içerisindeydim . Yankının piç gülüşünü yapması kızarmış yanaklarımın alev almasını sağladı . Daha fazla utanmamak için başımı sırya koyarak gözlerkmi kapattım ve sıkıcı dersin bitmesini bekledim . Gözlerimi açtığımda uyuduğumu fark ettim . Kafamı kaldırarak Yankıya baktığımda o da uyuyordu aynı zamanda birşeyler mırıldanıyordu ama hiçbirşey anlayamıyordum daha fazla acı çekmemesi için hemen onu sarsarak uyandırmaya çalıştım uyanmayınca yaklaşıp öğretmenin duyamıyacağı bir seste fısıldadım "Yankı hadi uyan sadece kabus "dedim ve bir anda ne olduğunu anlamadan bana sarıldı !! Ben daha şaşkınlıktan çıkmadan bir anda çekilip soğuk tavırla başını duara yasladı ve derin kesik nefesler alıyordu ben onu izlerken cebinden bir şey çıkardı bu sigara paketiydi . İçinden bit tane çıkartıp dudaklarının arasına sıkıştırdı ve öğretmene baktığımda yerinde yoktu sanırım ders bitmişti
Zilin çalmasıyla birlikte çantamı toparlayıp okuldan çıktım . Küçük evime geldiğimde hemen üzerimi değiştirip yemek yedim ve televizyonun karşısına geçtim . Kanallarda hiçbirşey bulamayınca sıkılıp kitabımı açtım ve okumaya başladım. Bir süre sonra ağır bir uyku bastırdı yavaş yavaş gözlerim kapanırken kendimj uykunun kollarına bıraktım .Ne kadar da çok uyuyorum ben böyle.
Gözlerimi açtığımda saat 8.00 dı ve ben 1 saat geç kalmıştım offf! Sıkıntıdan kurtulup hemen üzerimi giyindim ve evden çıktım hızlı hızlı yürüyerek okula vardım sınıfa girdiğimde 2.dersin ortalarında olduklarını anladım . Öğrermenden izin alarak yerime geçtim . Sıkıcı dersten sonra yanıma çok tatlı bir kız oturdu "selam ben Mira dedi sevecen bir sesle . Bende aynı onun gibi sevecen olmaya çalışarak "selam bende Gece "dedim . Yarım saat sonra Mira bana tüm hayatını anlattı . Gerçekten tüm hayatını yarın saatte anlattı cidden çok konuşuyordu fakat çok konuşanlardan hoşlanmamama rağmen bu kızı sevmiştim . Bende ona bazı ayrıntıları atlıyarak kendimden bahsettim . Kısa sürede çok iyi arkadaş olmuştuk . Mira "ben şimdi gitmeliyim Yankı geliyor ölmek için çok genç ve güzelim çıkışta görüşürüz." diyip öpücük attı . Ölmek derken ? Kendi kendime Miranın söyledıği şeyleri düşünürken Yankı yanıma oturdu . Öğretmen geldiğinde ders işlemeye başlamıştık . Dersin ortalarına doğru Yankının titremeye başladığını farkettim ben daha ne olduğunu anlamadan sıradan bir hışımla kalkıp sınıftan çıktı . Öğretmen hiçbirsey demeden derse devam etti. Sonunda bir gün daha bitmişti ama Yankıya ne olduğunu gerçekten çok merak ediyordum . Dalgın dalgın eve giderken siyah bir arba gördüm haftalardır beni takip eden siyah araba her zamanki gibi umursamadan. yolum devam edrek eve geldim ve içeri girdim hemen üzerimi değiştirip rahat birşeyler giydim ve yatağa yattım . Yorgunluka gözlerimi kapattım uykunun beni sarmasına izin verdim .
Uyandığımda tüm yorgunluğum gitmişti yataktan kalktıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim. Birşeyler atıştırdıktan sonra ödevlerimi yapmaya başladım 2saat sonunda ödevlerimi yapıp rahat bir nefes aldım ve arkama yaslandım öğlen uyuduğum için hiç uykum yoktu bende film izlemeye karar verdim . Film bittiğinde ne kadar salak olduğumu fark ettim benim gibi tek başına yaşıyan bir insan nasıl korku filimizler ... yani ben izliyemem lanet olsun bunu nasıl yaptım ağhh . Korka korka odama gidip vampirlerle yarışan bir hızda yatağıma yattım yorganı tepeme kadar çekip uyumaya çalıştım . Yaklaşık 1 saat sonra ben hala uyuyamamıştım . Arkamdan sarılan 2 kolla kalp atışım hızlandı hiç kımıldamadım sarılan kişi ya da şey beni kendine çevirdiğinde büyük bir çığlık attım ve karşımdaki kişiye vurmaya çalıştım .Çalıştım diyorum çünkü beni kollarımdan sımsıkı tutuyordu . Vurma çabalarıma son verip karşımdaki kişiye bakınca şaşkınlığım iki katına çıktı çünkü o kişi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankılı Geceler (Bir Tutam Sevgi )( -DÜZENLENİYOR-)
General FictionHiç birşeyi umursamayan duygudan yoksun Yankı .Aşkı bilmeyen kimsesiz Gece, ikisinin hayatı bir gün kesişir ve bilin bakalım neler olucak Gece verdiği sözü tutabilecek mi ? mühürledikleri aşklarında neler olacak ? lütfen okuyun başlarda biraz kısa...