yeni bölüm Busenurcuğuma gelsin :D ;)
Arabaya bindiğimizden beri hiç ses çıkartmamıştım .aklıma gelen soruları içime gömmüş olacakları beklemiştim .Barın ıssız sokağına girerken içimde bir boşluk oluştu hani birşeye çok sevinirsiniz hep olmasını istersiniz elde ettiğiniz zaman bir duygu kaplar her tarafınızı tam da öyle bir duygu . Düşüncelerimi içime gömerek Yankıya baktım sevimli bir yüz ifadesiyle arabayı park ederek o da bana baktı ben az önce sevimli dedim unutun onu öldürecek gibi bakıyo lan bu. neler oluyo dercesine Yankıya baktım. elbisemi işaret ederek boğazında elini bıçak şeklinde tutarak kesermiş gibi yaptı ne olduğunu anlamadan elbiseme baktım boyu birazcık !kısaydı kimi kandırıyorum çok kısaydı ama bu elbiseyi ben değil o seçmişti o zaman neden sorun yapıyrdu ? soru işaretlri ile ona bakarak " farkındaysan bu elbideyi ben değil sen seçti ..." cümleme devam edemeden Yankı sözümü keserek "ne saçmalıyosun sen Gece ne seçmes...." bende sözünü keserek "bu elbiseyi ayrı bir poşete koymuşsun bede bugün giymem için olduğunu düşünerek giydim " " evet o elbiseyi ayrıca bir poşete koydum evde ! benim yanımda giy diye "dedi piç gibi sırıtarak Ne kadar sinirlensemde sinirimi bastırarak "o zaman neden arabaya bindiğimde söyemedin elbideyi çıkar diye şimdi burada sorun çıkarıyorsun ayrıca sanane benim kıyafetimden " dedim sinirimi artık daha fazla içimde tutamayarak . Derin bir nefes aldı ve arabadan indi bende arkasından inerek onu takip etim bir süre sonra bir barın önünde durdu ve elini belime atarak ayıkoya başıyla selam verdi evet kapının önündeki korumalara ayıko diyiyorum çünkü ayı gibiler ve ko ekide korumadan alarak ekledim ne kadar yaratıcıyım ya .Belimdeki baskıyla kendime gelerek yürümem gerektiğini anladım Yankıya ayak uydurarak bu iğrenç mekandaki masalardan birine doğru ilerleyip oturduk . Yankı yanımıza gelen görevliyle adını bilmediğim iki içki söyleyerek adamı gönderdi ben hala suskunluğumu korurken adam tekrar gelip içkilerimizi masanın üzerine koydu bilmediğim içkiden bir yudum aldım Yankıda kendininkinden bir yudum alarak bana baktı ben içkinin tadını alırken çıkarmamak için kendimi zor tuttum sonunda yüzümdeki hatlardan taviz vermeyerek içkiyi zar zor yuttum .
ikinci bardağın sonlarına gelirken Yankıyla muhabbeti baya arttırmıştık aslında ben konuşuyordum soru soruyordum o da bana öküzün trene baktığı gibi bakıyordu bardağımı almaya gelen garsonu durdurarak ayağı kalktım "Bana bir tane daha getirirmisin bundan " dedim. şuan bedenim mantığımdan ayrı hareket ediyordu bedenimin hareketlerini kontrol altına alamıyordum . garsona çizmeli kedi bakışlarımı atarken nasıl görünüyordum bilemiyorum ama garson dudaklarına savaş açmış gözlerini etrafta gezdirerek benden başka heryere bakıyordu gözleri Yankıyı bulduğun da dudaklarına açmış olduğu savaşa ateşkes emri verirken ifadesizce Yankıya bakıyordu yankı ise şey Yankının nasıl baktığını söylemesem sanırım daha iyi garson ayakta dikilirken onu incelemeye başladım çok keskin yüz hatları mavi gözleri vardı yüz hatlarına rağmen tatlıydı içkinin etkisiyle garsona sarıldım birkaç dakika garsonla sarılırken Yankı sinirle ayağa kalkarak "bu kadar oyun yeter gidiyoruz " dedi . Beni kolumdan çekelerken bende ona karşı gelerek ayaklarımı yere sürtüyordum Yankk bunun böyle olmayacağını anlayarak bacaklarımdan tutarak yatacağım şekilde beni kucağına aldı eteğim aklına gelmiş olacak ki beni tekrar yere indirdi üzerindeki ceketi çıkarırken beni kucağına almasını istemediğim için kaçıcaktımki ayağım diyer ayağımın topuğuna takılarak yere kapaklandım o takılma işini nasıl yaptım bilmiyorum ama Yankının gerçekten bu sefer beni öldüreceğine emindim Yankı çıkarttığı ceketi üzerime sertçe giydirdi ve beni omzuna aldı Arabya giderken üzerime çöken ağırlıkla gözlerimi kapadım son duyduğum şey yada hissettiğim şey anlıma dokunan sıcak dudaklardı
sırtımın sert zemine çarpmasıyla acı dolu inlemeyle gözlerimi açarak kafama götürdüğüm ellerimi gözlerime tuttum ellerimde gördüğüm kanla kaslarım gerildi yavaşça dönen başıma aldırmayarak ayağa kalkmaya çalıştım her çabamda yere düşüyordum ama yılmadan usanmadan devam ettim çabalarıma, karşımda gördüğüm Yankıya "Yankı lütfen " dedim bana yardım etmesini isteyerken yalvararak baktım yardım etmeyeceğini bilerek son umutla ,Ellerimi ona uzattım kalan son gücümle "Ediz" dedim fısıltı ile çıkan, kalan son nefesimle.
BU BÖLÜM GEÇİŞ BÖLÜMÜYDÜ O YÜZDEN KISA OLDU BİR SONRAKİ BÖLÜM UZUN OLACAK VE LÜTFEN VOTE VERİN EMEĞE SAYGI SEVGİLİ OKUYUCULAR .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankılı Geceler (Bir Tutam Sevgi )( -DÜZENLENİYOR-)
General FictionHiç birşeyi umursamayan duygudan yoksun Yankı .Aşkı bilmeyen kimsesiz Gece, ikisinin hayatı bir gün kesişir ve bilin bakalım neler olucak Gece verdiği sözü tutabilecek mi ? mühürledikleri aşklarında neler olacak ? lütfen okuyun başlarda biraz kısa...