Değişen Ruh Hali

164 16 0
                                    

Yankı kollarımı tutuşunu sıkılaştırıp ölüm kadar soğuk gözlerle bana bakıyordu .''Ne yaptığını sanıyorsun seni aptal '' dedim . sanki çok normalmiş gibi '' rahat durursan uyuyacacağım '' dedi . '' sen salak mısın ? burası benim evim ve benim yatağım '' diye cırladım . Yankı yüzünü buruşturarak ''bunu sen istedin güzelim '' dedi ve ensemde oluşan acıyla gözlerim kapanmaya başladı karanlık beni içine çekereken derin bir uykuya daldım .

gözlerimi yavaşça açarak çevremi incelemeye başladım . tanımadığım bir odadaydım . Bir dakika !! ama ben en son odamdaydım ağhhh ! ve başım cidden çok ağrıyordu . kafamdaki sorularla birlikte ensemi ovarak odanın kapısına gittim ve açmaya çalıştım lanet olsun kilitliydi . açılmayacağını bilerek biraz daha zorladım tabiki açılmadı . sıkıntıyla bu lüks odanın lüks yatağına oturdum ve çözüm düşünmeye başladım . yaklaşık 20 dk sonra içeriye Yankı girdi ve oturduğum yatağa yattı . soru soran gözlerle ona bakarken bir cevap beklediğimi anlamış olacak ki rahat tavırla ''seni kaçırdım '' dedi . şaşkın gözlerle ona bakarken konuşmaya başladım " Hadi canım yemin et. Ya nasıl fark edemedim bak üzüldüm şimdi " dedin alaylı ses tonumla dalgalarımı sıralarken beni kendine çekip sarıldı. Şaşkınlığım 2 katına çıkarken kalbim yerinden çıkmak için isyan ediyordu .Strıptizci tarafım ne kadar benimde sarılmamı söylesede mümin tarafım geri çekilmemi söylüyordu kaskatı kesilmiş ne yapacağımı düşünürken geri çekildim .Yankı kaşlarını çatarak "kızım bir rahat dur bişey yapmıyacağım sadece sarılacağım "dedi arzulu gözlerle . sanırım bir kere strıptizci tarafımı dinlesem bişey olmaz diye düşünerek geri yattım . itiraf etmeliyim ki bu harika bir histi ilk defa bir erkekle aynı yataktağı paylaşıyordum ve bu farklı hissettiriyordu özellikle Yankı gibi biriyle paylaşmak ! muhteşem ötesiydi . düşüncelerimi bir kenera atarak Edizin huzur dolu kokusunda kendimi karanlığa teslim ettim .

Uyandığımda Yankı yanımda değildi . Dünkü sevgi gösterisinden sonra ona karşı iyi olmaya karar verdim. ne de olsa zaten gidicem buradan . diye düşünürken Yankı odaya sert bir şekilde girdi beni yataktan sürükleyerek kaldırıp aşşağı indirdi mutfağa girdiğimizde masaya hazırladığı şeylere baktım ve o nefret ettiğim şeyi gördüm zeytini !!! yüzümü buruşturarak mutfağın kapısına yöneldim. Zeytine karşı bir huyum var özellikle dişlerimde
oluşturduğu o kamaştırma hissi ... düşüncesi bile huylandırmaya yeterken şuan onu görmek dünyada isteyeceğim son şeylerden biri . Yankı kolumdan tutup sert bir şekilde sandalyeye oturttu . Kızdırmamak için sesimi çıkarmadım . " sana hazırlattığım tabağı bitirmezsen senin için hiç iyi şeyler olmaz yani ya tabağı bitirirsin ya da bitirirsin demesiyle hemen tabağıma gömüldüm . yaklaşık 10-15 dk sonra zeytin hariç herşeyi yemiştim. kalkmaya yeltelenmiştim ki Yankı kolumdan tutup beni geri oturttuğunda "sana hepsini bitirmeni söylemiştim "dedi "ama benim zeytine alerjim var " dedim beni umursamadan zeytinlerden birini alıp ağzıma tıktı sonra diğerini ve diğerini en son hepsi bittiğinde sessizce olacakları bekliyordum yaklaşık 5 dk sonra başım dönmeye başlamıştı ve gözlerim kararıyordu yere düşmemek için Yankıya tutundum gerisi karanlık .

Bilincim yavaş yavaş kendine gelirken uğultular duyuyordum gözlerimi açmak istiyor fakat kendimi çok yorgun hissediyordum . Boğazımdaki kurulukla birlikte susadığımı fark ettim . bütün gücümle gözlerimi açtım . lanet lanet !! yine Yankının odasındaydım bu çocuğun benimle ne alıp vermediği vardı .Düşüncelerden kurtulup odasının kapısına gittim ve açtım bu sefer şans bana götüyle gülmemişti yani bu sözümden anlıyacağınız üzere kapı açıldı . koridor boyunca yürüdüm salon olduğunu tahmin ettiğim yere girdim Yankıyı uyurken bulduğumda yanına gittim . onu incelemeye başladım sert yüz hatlarıyla çok çekici görünüyordu . kıskanılacak bir güzelliği vardı . ben ona hayran hayran bakarken tek hamlede çekip altına aldı .Ben şaşkın bir şekide bakarken "sen uyumamışmıydın "dedim bir çırpıda "uyuyordum ama sen bana yiyecekmiş gibi bakarken birde baktım uyanmışım"dedi yanaklarım alevlenirken kafamı koltuğa gömdüm. Güldü ve tek hamlede kaldırdı . yüzündeki gülümsemeyi silip ciddi bir sesle "artık iyi olduğuna göre yemek hazırlayabilirsin şimdi git ve doğru düzgün bir şeyler hazırla "dedi . Sert sesiyle

Multimedia= Gece

Yankılı Geceler   (Bir Tutam Sevgi )( -DÜZENLENİYOR-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin