şaşkın ve aynı zamanda kırgın bir şekilde mutfağa doğru ilerledim ne olmuştu ki şimdi ,gülüyoduk işte Yankının bu değişik kişiliği karşısında ne kadar süre delirmeden durabilirim hiç bilmiyorum . kafamdaki düşünceleri bir kenara atıp dolabı açtım içinde hiç birşey yoktu alt tarafı kapatıp üste baktım ordada durum aynıydı yani hiçbişey olmadan yemek yapmamı mı bekliyodu bu çocuk benden .delirmiş olmalı . Mutfaktan Yankıya böğürerek bağırsım "Yankı dolapta hiçbirşey kalmamış " Yankı ağır ve paytak adımlarla mutfağa geldi mutfakataki çekmecelerden birini karıştırarak makarnayı çıkartıp tezgaha fırlattı ve gitti .Dolaptaki tencerelerden birini alıp içine su doldurdum ocağa yerleştirerek kaynamasını bekledim bir süre sonra Yankının FIRLATTIĞI makarnayı alarak tencerenin içine doldurdum 10-15 dk sonra makarnayı tabaklara koyarak Yankıya seslendim "Yankı yemek hazır " gel ve zıkkımlan . Yankı sakin bir şekilde mutfağa geldi , masaya oturdu ve yemeye başladı tam bende yiyecektim ki tabağımı önümden çekti "sen yemiyceksin " dedi anlamayan gözlerele ona bakarken "neyni anlamadın yemiyceksin işte şimdi kalk ve odada beni bekle " dedi ve göz kırptı dehşet içinde ona bakarken "sana git dedim " diyerek kükredi . Yankı daha fazla sinirlendirmemek için kalktım ve odaya gittim . siyah yatağa oturark düşünmeye başladım acaba bana ne yapıcak bu dengesiz . of Allahım of!! ben sonu gelemyen Yankının bana yapacaklarını tahmin düşünürken içeri Yankı girdi dolabın karşısına geçip birşeyler aramaya başladı ben meraklı gözlerele onu izlerken beyaz birşey gördüm umarım düşündüğüm şey değildir . Yankı bana biraz daha yaklaştığında görüşüm netleşti ve eline baktım cidden de oydu bu uyuşturucuydu !! ne yapıcaktım şimdi . telaş içinde yatakta gerilerken Yankı daha da yaklaşıyordu ne yapacağımı bilmeyerek kafamı iki yana salladım " hayır Yankı olmaz ben kullanmam o maddeyi lütfen bana bunu yap-yapma" diye kesik nefesimle yalvarmaya başladım Yanku büyük bir kahkaha atarak" sen kullanmayacaksın cici kız benim kullanmama yardım edip bu işi dahada zevkli hale getireceksin" dedi. ne dediğini anlamadan tek hamlede çekip yatakta ben altta o üstte olmak üzere duruyorduk . Yankı aniden tişörtümü çıkarttı ve ellerime nerden bulduğunu anlamadığım kelepçeleri bağladı kalapçenin bi ucunu yatağa diğer ucunu bileğime bağlayarak yatakta sabit durmamı sağladı artık tamamen savunmasızdım ama pes etmiyecektim sert hareketlerle çırpınırken yüzüme yediğim tokatla neye uğradığımı şaşırdım boş anımdan yararlanarka boynumdan başlıyarak göbeğime kadar maddeden döktü artık sadece ağlıyor ve olacakaları bekliyordum . Dökme işlemini tamamladıktan sonra boynumdan başlıyarak içine çekmeye başladı . boynumda biraz oyalanarak tüm döktüklerini içine çekti ve kendini yatakta yana attı ve mırıldanmaya başladı" tenin . o kadar güzel ve masum ki her bir karışını öpmek istiyorum sana benimsin demek istiyorum" dedi ve gözlerini kapattı .' Şuan uyuşturucunun etkisinde ne dediğini bilmiyo' diyerek hızlı atan kalbime hatırlattım. Ağlamaktan yorulmuş bedenimle altımızdaki yorganı alıp üstüme çektim ve rahatsız bir şekilde gözlerimi kapattım .
Uyandığımda Yankı yanımda yoktu ve üstüm giyinikti üstümün giyinik olmasına şükür ederek ayağa kalkmaya çalıştım kolumdaki sızıyla kelepçelerin hala bileğimde olduğunu fark ettim ne kadar Yankıyı görmek istemesemde seslendim "Yankı" 1-2 dk sonra yanıma geldi ve ne istiyosun dermiş gibi baktı ,gözlerimle kelepçeleri işaret ederek "açarmısın " dedim . Yankı yaklaşarak cebinden anahtar çıkardı ve kelepçeleri açtı . Ne yani bu kadar kolay miydi . Rahat bir nefes alarak bileğimi ovuşturarak ayağa kalktım "Banyoyu kullanabilirmiyim " dedim ifadesizce. kafasını olumlu anlamda sallayarak aşşağı indi bende odasındaki banyoya girdim . aynaya baktığımda gördüğüm kişi ben değildim. ağlamaktan şişmiş ve kızarmış gözlerim, karışmış yağ içinde olan saçlarımla iğrenç bir görünüme sahiptim . bir çırpıda üzerimi çıkartarak duşa girdim hemen Yankının duş jelini alarak vücudumu köpürttüm daha sonra durulanarak yine Yankının olan şampuanı alarak saçlarımı köpükledim elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyordum .ne kadar kapıyı kilitlemişte olsam Yankıdan korkuyordum . saçlarımı duruladıktan hemen duştan çıktım . eski kıyafetlerimi giyerek banyodan çıktım. yatağın üzerinde oturan Yankıyı gördüm . yanıma gelerek beni kolumdan tutup bonyoya sürükledi dolaptan kurutma makinasını çıkartarak saçlarımı kurutmaya başladı . Dokunuşları yumuşak ama bir okadar da sertti . bir süre sonra kurutma işlemi bitmiş olucakki makinayı kapatıp dolaba kaldırdı ve tişörtünü üzerinden çıkartıp yatağın üzerine bıraktı benimde tişörtümü çıkarttı ben boş gözlerle ona bakarak yataktaki tişörtü alarak amacını anlamasamda bana giydirdi . yatağa doğru ilerledik ve yatağa uzandım o da diğer tarafına uzananarak yattı arkamı dönerek gözlerimi kapattım. beni belimden çekerek sarıldı hiç birşey demedim nedenini bende bilmiyorum ama demiyorum işte bunları düşünerek kendimi uykunun huzurlu kolarına bıraktım .
LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİN HAYALET OKUYUCULARIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankılı Geceler (Bir Tutam Sevgi )( -DÜZENLENİYOR-)
Fiction généraleHiç birşeyi umursamayan duygudan yoksun Yankı .Aşkı bilmeyen kimsesiz Gece, ikisinin hayatı bir gün kesişir ve bilin bakalım neler olucak Gece verdiği sözü tutabilecek mi ? mühürledikleri aşklarında neler olacak ? lütfen okuyun başlarda biraz kısa...