Gece'nin Hataları

97 15 0
                                    


Hiç ölmeyi düşündünüzmü ? bir hiç uğruna yaşamınıza son vermeyi ,ölümün soğukluğunu hissetmeyi . Ben düşündüm  ve düşünmeye devam da ediyorum. aslında bunu gerçekleştirmek için birçok nedenim var fakat birşey bana engel oluyor içimdeki dipsiz kuyudan gelen birşey .Kafamdaki düşünceleri defederek bileğimdeki zincirlere odaklandım . Neden beni yatağa bağlamıştı ki bu dört duvarlı penceresiz odada nereye kaçabilirdim? Zincir beni burada tutmuyor sadece canımın yanmasına neden oluyordu . açılmayacağını bildiğim halde zinciri zorlamaya başladım . bunu neden yapıyorum bilmiyorum . sanırım piskolojik bir durum . Ben hala zincirlerle uğraşırken yüzündekii alaycı ifadeyle odaya Yankı girdi . gülerek "ciddi misin Gece ? gerçekten mi ? sence o zincirlerden bu küçük çelimsiz bedeninle kurtulabileceğini mi sanıyorsun .hiç güleceğim yoktu ". "gülme o zaman " dedim sert bir tavırla lanet olsun ben ne yapıyorum nasıl bir malım ya !!! yüzündeki gülümsemeyi silerek alaycı ifadesiyle bana bakarak odadan çıktı . Yankı ve alaycı ifadeleri gerçekten sinir bozucu . Bir süre sonra yatmaktan sıkılarak Yanka bağırdım "Yankı" yaklaşık 1-2 dakika sonra geldi "ne var küçük?" kaşlarımı çatarak sinirli ifadeyle ona baktım ama birşey demedim dua etsin işim düştü "canım sıkıldı hem kaç saattir yatıyorum ve bileğim gerçekten çok acıyo " dedim. Yankı sıkılmış bakışlarıyla e yani der gibi baktı "yanisi Yankıcım bileklerimi çözermisin "dedim yavru fil bakışlarımı atarken sıkılmış bakışlarıyla nefesini üfleyerek yanıma yaklaşıp bileğimdeki zinciri çıkardı bileğimi ovuşturarak ayağa kalktım Yankıya dönerek utana sıkıla "şey bide banyoyu kullanabilir miyim? " dedim . Başıyla onu takip etmemi işaret ederek kapıdan çıktı . hemen peşinden çıkarak büyük adımlarla ona yetiştim . Arkasından giderken aniden durdu. Ben sırtıyla bakışırken arkasına döndü ."eğer ..." cümlenin sonunu bildiğim için sözünü keserek sıkıntıyla "tamam biliyorum kaçmayacağım " dedim . Alayla bakarak "kaçamazsında zaten " dedi sinirle arkamı dönüp banyoya giderken "ha bu arada işini hızlı hallet yoksa seni yıkamaya ben gelirim "dedi . az önceki sinirli halim giderken kızarmış yanaklarımla banyoya girdim . kapıyı kilitleyip üzerimdekilerden kurtularak duşa girdim . Hızlı harektlerle banyo işini tamamladıktan sonra eski kıyafetlerimi giydim .bu konuyu Yankıyla konuşmalıydım .Banyodan çıkarak Yankıyı aramaya başladım onu salonda uyuyrken bulduğumda durupta gerizekalı gibi tabikide onu süzmedim sırf piçlik olsun diye sehpanın üzerindeki sürahiyi yüzüne doğru fırlattım yani içindeki suyu ben düşüncelerimle boğuşurken Yankı aniden yattığı yerden fırlayıp şok olmuş bir şekilde etrafa bakındı bu haline ne kadar gülmek istesemde gülme isteğimi bastırıp Edize baktım gözleri beni bulduğunda gözlerinde alev gördüğüme yemin edebilirim .Sanki birşeyleri tartar gibi bana bakmaya devam ederken ani hareketle üzerime doğru yürümeye başladı . Boğazıma sarılan ellerle bu sefer şok olma sırası bendeydi . Ellerim reflex olarak Yankının ellerine gitti ve sıkıca kavradı ellerim Yankının ellerine savaş açmışken boğazımı bırakarak beni yere ittirdi burnumdan içeri girmeye çalışan oksijen topluluğu sanki Yankının yarım bırakmış olduğu işi tamamlamak istercesine boğazımı yakmaya başladı öksürüklerim birbirini kovalarken Yankıya baktım gözlerinde pişmanlık duydusu görüyordum "Gece" dedi kısılmış sesiyle . tamam ben suçluydum ama gerçekten Yankının yaptığı yenilir yutulur cinsten değildi . Elimi havaya kaldırarak susmasını sağladım . susmalıydı konuşursa, gözlerine bakarsam affederdim ben hep böyleydim çabuk kırılan kolay affeden .ama bu sefer affetmiyecektim . Ayağa kalkarak Yankının beni bağladığı odaya geri girdim . şuan bulunduğumuz durum gerçekten çok saçmaydı çocuktan bir farkımız olduğunu düşünmüyordum . o çocukluk yaparsa ben de yaparım kafamı iki yana sallayarak gözlerimi kapattım uykunun derinliklerine girmeden önce belimde bir çift el hissettim ama o kadar çok uykum vardı ki umursamayarak uyumaya devam ettim .


YAZIM HATALARIM VAR VE BU BÖLÜM BİRZ KISA OLDU BİR DAHAKİ BÖLÜM DAHA UZUN OLACAK


Yankılı Geceler   (Bir Tutam Sevgi )( -DÜZENLENİYOR-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin