GÜZEL Haber

16 0 0
                                    

Burnuma gelen tanıdık hoş kokuyla gözlerimi araladım . Bir süre etrafı süzdüm hiçbirşey düşünemiyor hissediyordum tek yapabildiğim şey bakmaktı o da gözlerimdeki yoldaşım olan göz yaşlarım sayesinde bulanıklaşıyordu. Yaşlar yanağımdan süzülürken gözlerini koltukta iki büklüm yatan Yankıya odakladım. Bir süre baktım o da sanki hissetmiş gibi yerinde rahatsızca kıpırdayarak gözlerini araladı olduğu yerden fırlayıp yanıma geldi " Gece ? Nasılsın ? Nasıl hissediyosun? Ağrın var mı ? Hemen doktoru çağırayım? " diyerek pencereye doğru gitti . Ben ne yapıyo diye bakarken "Hay ben senin kızım niye uyarmıyosun " diye bana kızdı " Yankı bi sakin olur musun iyiyim ,bişeyim yok ve orası pencere ordan çıkılmıyo yani normal insanlar kapıyı kullanıyo ama yine de sen bilirsin ." Diye güldüm . Bi an donup kaldı bana bakmaya başladı bende ona baktım yavaşça yanıma yakaşıp yanağıma dokundu " Ne kadar güzel gülüyorsun ama benim yanında hiç gülmüyosum neden Gece ? Neden benim yanımda gülmüyorsun ya da mutlu değilsin ben sana elimden geldiğince iyi davranmaya çalışıyorum sen.. sen hep geri tepiyosun yapma bunu bize yapma" diyerek kafasını omzuma gömdü . Ne diyeceğimi bilmiyordum ne denilebilirdi ki " Yankı lütfen tartışmayalım ama benden sana karşı iyi bir tepki bekleme sen benim hayatımı elimden aldın . Sen bana ... " " şşşş! Tamam biliyorum biliyorum lütfen dile getirme hayatımın en büyük hatası ama seni asla bırakmayacağım sen benimsin hep benimle olacaksın " tam bişey diyecekken içeri 30 lu yaşlarında alımlı bir bayan girdi . Üzerindeki beyaz önlüğü ile ben doktorum diye bağırırken yattığım yerden dikleştim doktor sevecen bir şekilde bana gülümseyip Yankıya döndü " Yankı bey sevgilinize güzel haberi verdiniz mi ? " anlamaz gözlerle Yankıya bakarken Yankı unuttuğu bir şey varmış gibi yüzünü buluşturdu " sanırım unuttunuz o halde ben söyleyeyim " Gece hanım hamilesiniz " duyduğum şeyi idrak etmiştim ancak beynim boşlukta gibi sanki hiçbirşey anlayamıyormuşum gibi hissediyordum gözümden akan bir damla elime düştü herşey yerine oturmaya başlamıştı bilncim kendini toparlarken yutkundum gözümden düşen damlanın ne için düştüğünü bilmiyordum. Aslında normal bir zaman olsa yanımdaki kişi, bebeğin babası Yankı değilde sevdiğim adam olsa mutluluktan olurdu sanırım ancak üzgünde değildim ne yapacağımı bilemiyordum gözlerimi Yankıya çevirdiğimde merakla vereceğim tepkiye bakıyordu " Ne zaman çıkabilirim hastaneden doktor hanım " Yankı ve doktor şaşkınca bana bakıyorlardı ama ikisinin de şaşkınlıları aynı şey için olmasa gerek . Doktor fazla bozuntuya vermeden işlemler tamamlanınca taburcu olabilirsiniz Gece hanım . Ancak yemenize çok dikkat etmeli ve sitresten uzak durmalısınız. Karnınıza almış olduğunız darbeler sonucu düşük riski oluştu sizden ricam bebeğiniz için kendinize dikkat edin " doktora teşekkür ederek hastaneden ayrıldık . Eve gidene kadar Yankıyla hiçbirşey konuşmadık kafamı koltuğa yaslayarak gözlerimi yumdum . Sırtımda ve bacakalarımdaki ellerle irkildim ama uyku o kadar ağır basıyordu ki gözlerimi iyice kapatarak olduğum yere daha fazla sinip yerleştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yankılı Geceler   (Bir Tutam Sevgi )( -DÜZENLENİYOR-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin