[Chapter One]

2.1K 119 205
                                    

  @EvgeniyeStark tarafından düzenlenmiştir.

20/12/2007

[Peter Stark 6 yaşında]

*

Bir kış günüydü dışarda kar yağıyordu Mary Stark ve Tony Stark'ın oğlu Peter Stark her zamanki gibi içerde her çocuğun olduğu gibi koşuşturuyordu babasının işi biterse kar topu oynayacakları için heyecanla koşuşturuyordu.

"ELDİVEN NEREDE? BULAMIYORUM." dedi Peter telaşla.

"Peter eldivenin elinde." dedi sakince Mary. Peter onu dinlemeyip etrafa bakmaya devam ediyordu.

"HAYIR BABAMIN ELDİVENİ!"

"Peter, baban birazdan çıkacak onun elinde olur beraber çıkarsınız. "

Küçük çocuk merak ve heyecanla babasını bekliyordu onun haline gören annesi ise gülümseyip gelirler diye sıcak çikolata arıyordu.

Peter artık dayanamamış babasının ofisine girmişti

"Böylece ileri teknoloji projemi- " Tony'nin sözünü kesen, Peter'in babasının karşısında duran kamerayı alıp kaçmaya başlamasıydı.

"Ufaklı getir onu buraya! " dedi Tony yalancı sinirle dedi ve peşinden koşarak ofisten çıktı.

"Nasılda hızlı gittikçe yaşlandım galiba."

Peter'dan ses seda yoktu mutfaktaki Mary'nin tencere tava şangırtıları ve Tony'nin nefes sesleri dışında bir şey yoktu. Perdenin arkasında ayağı gözüküp kıkırdayan Peter dışında.

"Acaba Peter nerede onu bulamıyorum?" dedi Tony, Dora taklidi yaparak.

"Burada değil, burada değil." dedi Peter sessizce ancak Tony onu duymuştu. Tony sessizce perdenin oraya yaklaştı. Kafasını çıkarıp etrafa bakan Peter'ı görür görmez aldı ve gıdıklamaya başladı.

"Yaramaz çocuk birde kamera çalmalar başladı!"

Evdeki çocuğun kahkaha sesleri iler her şey şuan normaldi. Yaklaşan tehlikeyi bilmiyorlardı

*

"Tamam hazır mısın? Sonunda çıkıyoruz istediğin oldu mu?"

"Seni kara gömeceğim."

"Başka çocuklar kardan adam yapalım diyor,  benimki, seni kara gömücem diyor."

Dışarı çıktıklarında gördüğü beyaz örtüyle etrafa baktı Tony.

"Tamam bugün sana yetecek kadar yağmış az kalacağız üşetmeni istemem ve işlerim var"

Ozamana kadar her şey iyiydi. Tony kafasına aniden yediği kar topuna mı, 6 yaşında çocuğun o kadar büyük kar topunu nasıl yapmasına mı, yoksa ne ara kar topu yaptığına mı, şaşırsın bilemedi.

"Seni ufaklık seni kardan çocuk yapayımda gör"

İşte o an kartopu savaşı başlamıştı. Tony, 6 yaşındaki oğluyla değil sanki Kaptan Amerika ile kar topu savaşı yapıyormuş gibi zorlanıyordu.

My Secret Son / İrondadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin