[Chapter Thirteen]

412 47 59
                                    

Şuan Tony olanları anlayamıyordu.Peter nasıl hain olabilirdi.Onu denemişlerdi ama yine ortaya çıkmamıştı.Şoku atlatamıyordu.Arkasına döndüğünde Steve'i elinde ki tablete şok olmuş bir şekilde bakarken buldu.

"Neler oluyor Steve?"dedi merakla yanına gelerek.

Steve elindeki tableti geri çekti."Tony bunu görmek ister misin bilmiyorum ama ne kadar emin değilim onuda bilmiyorum belki tesadüftür ama..."

Tony tableti almaya çalışırken konuştu."Ne oldu gösterir misin?"

Steve ise kafası karışmış şekilde bakıyordu.Verio vermeme konusunda tereddüt ediyor gibiydi.

Tony geriye çekilip şuana kadar ki asla görmediği yüzüyle konuştu."Rogers sana şu lanet tableti vermeni söylüyorum yoksa sonuçlarına çok kötü katlanırsın ve inan bana bunu görmeni istemem."

Steve'in elleri gevşerken başını yere doğru eğdi ve tableti Tony'e doğru uzattı.Tableti alıp görüntülere bakan Tony'nin gözleri dehşetle büyüdü.Elleri titrerken karşısında masum insanların vahşice öldürülmüş cesetleri vardı.Gözleri ekranın üzerinde yazan ada takıldı.

Winter Spider

Aklına Bucky'nin dedikleri geldi.

"Ama hatırladığım bir şey var. Hydra üssünde tıpkı benimki seri katillere Winter lakabı gelirdi. Ve benim gibi namı duyulan biri vardı.Winter Spider adında. Havalimanında gördüğüm pijamalı çocuk'a benzer siyah bir kostümü vardı. Ama HYDRA onu gizlerdi. Dışarıda ki çoğu kişi beni Winter Soldier olarak tanırken onu kapalı bir kutu gibi saklarlardı. Ve o tehlikeyliydi.Öldürdüğü insanların haddi hesabı yoktu."

Ama hani kapalı bir kutu gibiydi.Ekranda ki görüntülerde ki kostüm cidden Bucky'nin tarifindekine benziyordu.

"Ama Steve belki bu Peter değildir?Sonuçta HYDRA'nın elinde bilmediğimiz daha çok kişiler var."

Steve buz gibi gözüken maviliklerini kaldırıp Tony'e baktı.Gözlerinde üzüntü vardı.Bunu sanki söylemek istemiyormuş gibiydi.

"Tony..."dedi yumuşayan ve acı dolu sesiyle.

Tony inanmıyordu.Bu Peter olamazdı.

Steve elinden tableti alıp bir yere girdi ve görüntü açtı.Ve uzattı.

"SHIELD'ın her yere erişimi var.Bu bugün yakın saatlerde ulaşan bir kayıt.Peter olanlardan şüpheli olduğu için takip ediyordum ama bugün bir şey oldu ve odasına gittikten sonra izini kaybettim.Ve bu yakın saatlerde gözüken bir kayıt."

Tony videoyu oynattığında caddeden normal geçen insanları gördü.Ama sonrasında kadraja Peter'a benzeyen kapişonlu bir çocuk girdi.Tıpkı bir robot gibi elleri kan içinde yürüyordu.İnsanlar dehşetle ona bakıyor,çocuklar korkuyla bağırarak kaçıyordu.Sonrasında çocuk durdu ve sanki uzun bir uykudan uyanmış gibi bir anda etrafa bakmaya başladı.Ellerine şaşırarak bakıyorken korkmuş ve şaşırmışa benziyordu.Koşarak oradan uzaklaşırken Tony görüntüyü geri sardı ve koştuğu anın bir yerinide durdurdu ve görüntüyü yakınlaştırdı.

"Peter..."diye mırıldandı.

Etraf bulanıklaşıyordu.Dizleri titrerken kalbinde sıkışma hissi ile nefes alamadı.Nefesini kontrol edemiyordu.Tablet elinden düşerken tezgaha tutundu.Steve telaşla onu kolundan tuttu.

"Tony beni duyuyor musun?Tony?!"

Gözlerinden sıcak damlalar düşerken konuşamadı.Nefes alamıyordu."

"Tony!Beni dinle derin nefes al.Hadi!Saymamla nefes alıp veriyorsun.Parmaklarıma bak."

Tony Steve'in parmaklarına baktı.

My Secret Son / İrondadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin