@EvgeniyeStark tarafından düzenlenmiştir.
'İşte' dedi Peter.İşin ilk adımını tamamlamıştı. Stark tuzağına düşmüştü. Yakında ilk önce sevdiklerini en son ise Tony'i öldürecekti.
-Anlık kayra:Şerefsşz Peter-
*
"Ailen var mı?" dedi Tony.
"Hayır onlar maalesef öldü." dedi Peter sahte bir üzüntüyle.
"Peki sen? Daha reşit bile değilsin.Sana bakabilecek bir akraban var mı?" dedi merakla.
"Elbette. May Halam var ancak onun üstünde çok fazla yük olduğum için ayrı bir eve çıktım. "
"Sen onu sorun etme çocuk kulede boş yer var."
"Ama-"
"Aması yok. Bir kere daha ama dersen seni ben götürürüm kuleye çocuk. "
"Peki, Bay Stark." dedi Peter içten gülerken.
Cidden mi? Dahi denilen adam bu muydu? Daha tam tanımadan bir yabancıyı hemen evine almıştı. Bunu bir gerizekalı bile yapmazdı.
-Kayra:NE DİDİN BAKİM SEN! BIÇAKALRIM ÇOCUK-
*
-KULEDE-
Odasına yerleşmişti Peter.Sıradan bir odaydı Hydra'da kaldığı o lanet betonlardan bin kat iyi olsa da bunu itiraf edemiyordu. Hydra Peter'a ailesini öldüren Tony'i öldürmesi için bir fırsat vermiş. Eline bu mükemmel güçleri vermişti. Bunun için minnettardı.
Ama bilmediği bir şey vardı.Oda Hydra'nın onun zihnini yıkadığı ve gerçek babasını ona öldürtmeye çalıştığı gerçeği...
Biraz etrafı incelemeye karar verdi. Belki önemli bir şeyler bulabilirdi. Odalar vardı. Hemen yan odada Vision yazıyordu. Bazı kapılar açıktı ve içinde kimse yoktu. İsimlere bakınca bunların Team Cap takımında olan kişilerin olduğunu gördü. Tek şey Tony'nin odasıydı.Kilitli olması normaldi tabiki.
Aşağı kata indi mutfak vardı.Alışılmışın dışında kahve makinaları çeşitliği sanırsın Starbucks'da yaşıyordu.
Bekle kahve makinasının birinde turşu mu vardı ?
Uzun süredir orda olduğu belliydi belki iç savaştan önce konmuş olabilir diye düşündü.
Uzatmadan salona baktı. Sade ama büyüktü. Koltuklar tam bir ev havasını andırıyordu. Belki ailesini kaybetmeseydi gerçek ev nasıl bir şeydi bilirdi.
(Düzelten notu: Babanın yanında yaşamaya başladın aq.)
Aşağı kata inerken aniden gelen sesle durdu.
"Bay Stark'ın izni olmadan çalışma alanına giriş yapmak yasaktır, Bay Parker." dedi bir anda FRIDAY.
Peter tamam anlamında bir şeyler geveledi. Ama ani sesle geri döndü.
"Bay Stark sizin aşağı gelmenize izin veriyor Bay Parker." dedi tekrardan FRIDAY.
Peter aşağı indi ve açılan kapıdan içeri girdi. Masanın üzerinde bir köstüm vardı. Tasarımı örümcek adam köstümüne benziyordu. Girdiğini fark eden Tony başını kaldırıp ona baktı.
"Gel evlat bende tam köstüm üzerinde çalışıyordum bilirsin o göz görülmeyen kostümün ile devam edemezsin. Onun yerine daha korunaklı bir şey denedim. Sende gel belki eklemek istediğin bir şeyler vardır." dedi Tony babacan bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Secret Son / İrondad
FanficPeter Stark 6 yaşına kadar annesi ve babası ile mutlu yaşamışken bu mutlu aike tablosu bir gün HYDRA'nın evlerine saldırılması ve kaçırılması ile son bulmuştu.O artık HYDRA'nın en korkulan askerlerinden biriydi ta ki yollları bir gün tekrar babası T...