@EvgeniyeStark tarafından düzenlenmiştir.
29/12/2007
Evet bir örümcek ama garip görünen bir örümcekten şırınganın içine bir şey akıttılar.enson hatırlıdığı ona doğru yaklaşıp şırıngayı kendilerine saplamalarıydı.
(araya giren müq yazarınız saplamayı nasıl daha soft yazabileceğini düşündü ama bulamadı o yüzden umarım fesat anlamassınızdır diye duaya başladı."Sanki hiç fesat anlamadım bjkjnbkn"neyse bay)
*Tony Stark iç savaştan sonra halâ aklı o gün gelen taytlı çocuktaydı biraz kostümü komik gözükse de ona epey yardımı dokunmuştu. Ve 2. olarak eli Steve'in ona verdiği telefondaydı.Aramalı mıydı? Bekle bu aptalca bir fikirdi telefonu kapatıp koydu ve kutuyu kaldırdı.
*
Hızlıca sığına girdi.Uzun zamandır bu anı bekliyordu.Koridorda yürürken bir anlık bir ürperti geldi.hızlı birsürede koridorda sürüklenen bir çocuk görmüştü.Toparlanıp ilerledi ve sonunda bir kapıdan içeri girdi.Arkası dönük olan adamı görünce konuşmaya başladı.
"-İlk adımı attım.Yakında dibine kadar girebileceğim. Muhtemelen şuan May'i bulmuştur bile. Sıradan bir staj gibi bir şeyle benim örümcek adam olduğumun kanaat'ine varacak. Plan tıkırında işliyor efendim."
"Güzel zaten bunu istiyorduk. Dışarı çıkabilirsin.Bir süre halkı kurtaran mahalle dostu örümcek adam olmalısın Stark'ın gözüne girmek için."
Kapıdan dışarı çıktı.Önüne bir çocuk çıktı.Kaçmaya çalıştığı belliydi.Onu tutarken çocuk tepiniyordu.
"BIRAK BENİ İSTEMİYORUM.KAÇMAMA İZİN VER BANA DA ZARAR VERCEKLER!"
"Biliyor musun? Bence boşuna çırpınma burdan çıkış yok."
Buz gibi soğuk bir sesle konuştu Peter.
Görevliler, çocuğu sürüklerken ki bağırışları*
Etrafa çatıdan bakınırken bu işin bitmesi için saniyeleri sayıyordu.bBu lanet iş bitmeyecek miydi? Bunun yerine gidip o kıçı üstüne oturup yan gelip yatan başkanlara bir suikast planlamak daha eğlenceliydi. Emir olarak ne veriyorlarsa onu yapıyordu. Ah bir kapkaç daha vardı. Hızla ağlarını çatıdan fırlatıp çantayı kaçıran adamı takip etti.
"Hey dostum!"
Adam koşarken bakarken yüzüne gelen ağ ile yere düştü.
Peter öbür ağı ise sırtına fırlatıp aşağı indi bir elinde ağın ucunu tutuyordu.
"Anneciğin sana hırsızlık yapmanın kötü bir şey olduğunu öğretmedi mi?"
Ağı bıraktığı gibi adam yukarı fırlayıp direğe asılı kaldı. Peter yukarı baktı.
"Çantayı at. O zaman ağzını açarımda nefes alırsın."
Adam çantayı hızla yere bırakırken her dakika soluksuzlukla nefessiz kalıyordu.
Peter çantayı kadına verince bir çatıya ağını attı.bGiderken de manevra yapıp adamın yüzünde ki ağı kopardı.Giderken adamın ona lanetler okuduğunu duyunca kendince fısıldadı.
"Sen dua et ben şerefsizlik yapıp seni o şekilde bırakmadım."
*
"Hey Pijamalı Çocuk!"
Peter içinden 'sonunda' dedi.Resmen Tony onu bulsun diye resmen New Yorkta ki bütün suçları yarıya indirmişti.
Ayağa kalkıp oldukça asabi yapabildiği bir sesle bağırdı.
"- Benim adım örümcek adam bir kere!"
Tony zırhıyla aşağı çatıya indi ve zırhın başını açtı.Sonuçta yeni tanıştığı birine zırhsız gidecek değildi.Bir de arabayla aramaya üşenmişti.
"O gün havaalanında ki sendin değil mi?"
"Evet bendim."
"Orada olduğumuzu nasıl bildin ve niye yardım ettin."
"Oradan geçiyordum dedim ne oluyor bir bakam dedim tesadüf ne ki siz savaşıyodunuz bende katıldım."
Tony bir anlık cidden mi? dermiş gibi baktı neyse ki Peter konuştu.
"Şaka yapıyorum.Yine kahramanlık yaparken baktım ki ARABALAR UÇUYOR baktım neyse ağımı atıp gidene kadar baktım arabaları uçuran kız jimlastikçiymiş!"
"Sonra şaka bir yana size yardım etmeye karar verdim.Sonrası malum işte.""Pekala örümcek çocuk yalnız sen Quenns'te oturmuyor muydun? Almanya'da ne işin var?"
Peter bir anlık stres yaşasada konuştu.
"Midtown lisesinde okuyorum kısa bir araştırma için grubum ile 1 haftalık oraya gitmiştik."
Tony yaklaştı ve konuştu.
"Peter Parker belki bir süre benimle çalışsan memnun olurum."
"Bekle adımı nerden biliyorsun!"
"Saçmalama çocuk ben Tony Stark'ım. Seni bulmam 2 saniyemi alır."
"- Ama halam-"
"Küçük bir Staj bahanesi bence iyi olur ha?"
Peter maskesini çıkarıp gülümsedi. Her şey plana göre gidiyordu.
[Everything according goes at the plan]
(Şarkıdan alıntı hehehehhe)
*
Evet bu muhtemelen 6 hazirandan önce son yazdığım bölüm.Ve şimdi neden bu zamana kadar yeni bölüm gelmedi?
Bakın ben kara tahliliyim ama para konusunda benden şanslısını bulamassınız.
Neyse ben bir ara Spiderson etiketinde 2. oldum.Tabi korktum Yeni bölüm yzarsam net olurum en son diye yazmadım yazmadım sonuç=
DÜŞÜŞE GEÇTİM BİTCOİN GİBİ AMK
yani korkum haklı çıktı
Neyse öncelikle bölüm anca yazdım çünkü ilham perilerim terk etti resmen beni.Diyom gelin onlar diyor HIH GELMİYOZ NE BOK YİYOSAN YE
neyse tabi en sonunda oturdum Ecem adamakıllı yaz yavrum yoksa toptan düşüşe geçcen.(Şaka amaçlı)
Bölüm soruları gelsin.
1)Hydranın Tony hakkında Peter'a yaptırdığı plan sizce ne?
2)Burcun ne?
Ben=TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ YAY BURCU 20 ARALIKTA KILPAYI KURTARINCA ŞEREFSİZLİK DAMARIMA İŞLEMİŞ
tabi annemgil 12 gün ileri alıp kimlikte 1 ocak gözüksede
Klasik yay burcu ha bu bölümü birde birine etiketleme sözü vermiştim.Onu etiketlerim
NEYSEEEE BAYYYYYYYY
HADİ YİNE İYİSİNİZ YB GELDİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Secret Son / İrondad
FanficPeter Stark 6 yaşına kadar annesi ve babası ile mutlu yaşamışken bu mutlu aike tablosu bir gün HYDRA'nın evlerine saldırılması ve kaçırılması ile son bulmuştu.O artık HYDRA'nın en korkulan askerlerinden biriydi ta ki yollları bir gün tekrar babası T...