"Bucky uyandı Tony. Artık kimse gelip beynini bulandırmayacak. Onun buraya gelmesi lazım biliyorsun yardımcı olabilir. Sonuçta Peter'ın HYDRA ile bir ilgisi varsa Bucky'nin onu tanıma ihtimali var."
Tony birkaç saat önce Peter'ın oğlu olduğunu ögrenmişti. Şok'u atlatamadan birde ailesinin katilinin uyandığını ve buraya getirileceğini öğrenmişti. Ama Steve dediklerinde haklıydı Bucky Peter'ı tanıyor olabilirdi. Kafası karışmıştı oğlu için ailesinin katilini kabul edecek miydi?
O benim ailemdi. Eğer cidden ona yardımı olacaksa bunu kabul etmeye hazırdı.
"Tamam." dedi.
"Ne tamam?" diye sordu Steve.
"Kaçık arkadaşın gelebilir. Sadece Peter için ama.Onu hâlâ affetmedim."
***
Bucky kuleye geldikten sonra Tony'nin 'seni öldüreceğim' bakışlarından kaçınca şimdi labaratuarda üçü konuşuyordu."Bucky biliyorsun eskiden HYDRA ile eskiden bir bağın var sana birkaç soru sormak istiyoruz. Spiderman'i tanıyormusun?"
"Eskiye dair birkaç şey hatırlayabiliyorum kabuslar sayesinde. Ama hayır Spiderman'i hiç duymadım."
Tony umutsuzca omuzlarını düşürmüşken Bucky tekrar konuştu.
"Ama hatırladığım bir şey var. Hydra üssünde tıpkı benimki seri katillere Winter lakabı gelirdi. Ve benim gibi namı duyulan biri vardı.Winter Spider adında. Havalimanında gördüğüm pijamalı çocuk'a benzer siyah bir kostümü vardı. Ama HYDRA onu gizlerdi. Dışarıda ki çoğu kişi beni Winter Soldier olarak tanırken onu kapalı bir kutu gibi saklarlardı. Ve o tehlikeyliydi.Öldürdüğü insanların haddi hesabı yoktu."
Tony duyduğu gerçekle sarsıldı.Oğlu insanları mı öldürmüştü? Buna artık dayanamıyordu. Steve'in sesiyle kendine geldi.
"Peki Bucky. Senden son bir isteğimiz var.Ona yaklaşmalısın arkadaş edasıyla belki seni tanırsa sende ona HYDRA'dan bahsedersen sana güvenebilir ve bir şeyler söyleyebilir."
Bucky karşısındaki iki adama baktı. Mavi gözlerini kapadı ve derin bir nefes aldı.
"Deneyeceğim. Ama Peter sandığınız Peter çıkmayabilir. "
***
Peter yoga matında oturup beynindeki düşünceleri atmaya çalışıyordu. Masasında yanmakta olan sandal kokulu tütsü, odanın köşelerinde olan mumlar ve kapalı perdeler ayin havası veriyordu. Odasının kapısı tıklandığında içeriye girdi. Peter gözlerini yavaşça açtı ve karşısındaki demir kollu adama baktı.Onu bir yerlerden tanıyordu.Winter Soldier diye düşündü.
"Güzel ortam. " dedi Bucky elindeki sıcak çikolatayı Peter'a uzatırken. Peter sıcak çikolatayı yanına koydu ve matın üzerine yatıp vücudunu rahatlatmaya çalıştı. Çalıştı çünkü Bucky'nin içeceğini hüpürdeterek içmesi sinirlerini bozuyor ve vücudunu geriyordu. Bir anda doğruldu ve adamın elindeki bardağa vurdu.
(Ortak Notu: İçimden her zaman bunu yapmak istemişimdir böyle yapan insanlara.)
Bucky şaşkınlıkla bardağına vuran gence baktı. Peter hiçbir şey olmamış gibi mata geri uzandığında Bucky güldü.
"Birileri sinirli galiba?"
"Hayır sadece bedenimi rahatlatmaya çalışıyorum ama neredeyse hiç tanımadığım biri odama girip bana sıcak çikolata veriyor ve kendisi de hüpürdeterek içiyor. Gerçekten sinir bozucu bunu bir daha yapma." dedi Peter agresifçe.
"Peki bir daha yapmam."
"Havalimanında en son savaşıyorduk. Bay Stark sizi nasıl kabul etti?"
"Sorunlar çözülür. Beni unutmamışsın ayrıca." dedi Bucky gözlerini matın yanındaki mumdan çekerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Secret Son / İrondad
FanfictionPeter Stark 6 yaşına kadar annesi ve babası ile mutlu yaşamışken bu mutlu aike tablosu bir gün HYDRA'nın evlerine saldırılması ve kaçırılması ile son bulmuştu.O artık HYDRA'nın en korkulan askerlerinden biriydi ta ki yollları bir gün tekrar babası T...