Kitap ortağı ve düzenleyen:EvgeniyeStark
Başlığı inş doğru yazmışımdır.Sekiz nasıl yazılyor unutmuşum help.
Peter uyandıktan sonra biraz düşünüp kararını verdi.Artık gerçekleri öğrenene kadar ne HYDRA'ya ne de Avengers'a güvenecekti.Böylece gerçekleri öğrenince HYDRA onun beynini yıkamayacaktı ya da Avengers onu kendi tarafına çekemeyecekti.
Yüzüne soğuk suyu çarparken aklındaki düşüncelerden kurtuldu.Musluğu kapatıp kafasını kaldırıp aynaya baktı.Alnına düşen hafif kıvırcığımsı ıslak kahverengi bükleleri eliyle geriye tarayıp düzeltti.Havluyu alıp yüzünü kuruttuktan sonra pijamalatını çıkartıp üzerine siyah sade bir eşofman ve lacivert bol bir tişört geçirdi.Ardından aşağıya indi.
Dolu olan masaya bir göz atıp boş bir sandalyeye oturdu.Ardından ise önündeki boş servis tabağına çok az denilecek şekilde bir şeyler doldurdu.
Bunu gören Steve Tony'e bakarak konuştu.
"Çoçuğuda mı kendine benzettin?"
Tony ona bakıp ellerini ben suçsuzum dermiş gibi havaya kaldırdı.
Peter aniden tabağına konulan yiyeceklerle bir önündeki tabağa bir Steve'e baktı.Tabi kimse içinden Steve'e laf söylediğini bilmiyordu.
Wanda ise önünde ki yemeğe bakan çocuğa baktı.Kardeşini anımsatıyordu.Şimdiden ona bakınca sanki Pietro yanındaymış gibi hissediyordu.
Turşu şapırtısı sesiyle herkes Clint'e döndü.
Elindeki kavanozdan başka bir turşu alırken ona bakanları umursamayıp yemeye devam etti.
Peter önünde ki yemeklerle oynarken Natasha konuştu.
"Bir şey yemeden kalkarsan gün boyu Steve peşinden dolaşır ona göre demedi deme."
"Kızıl afet haklı Bay ben çok ahlaklıyım diline dikkat et ona göre Rogers gün boyu peşinde dolaşır."dedi Tony
Steve kaşlarını çatıp kafasını bıkmışçasına yana çevirip derin bir nefes verdi." Bunu yapmayı asla bırakmayacaksın değil mi?"
Tony bundan zevk alıyormuşçasına sırıtıp geriye yaslandı."Asla"
Peter ağzına bir kaç şey attıktan sonra kahvesini içip ayağa kalktı."Size afiyet olsun ben doydum."
Daha Steve'in ama demesine kalmadan uzaklaşıp minik bir takla atarak koltuğa zıpladı.Televizyonu açtı.Zaten canı sıkılıyordu.
***
"Harry Potter mı? Teen Wolf mu? diye sordu kendi kendine.
Omuzunu silkip Netflixten Teen Wolf 3. Sezon 6. bölümü açtı.
Aniden yanına oturan kişi ile irkildi.Yanına bakınca o kişinin Wanda olduğunu gördü ekinde bir kasede patlamış mısır vardı.
"Ne izliyorsun?" diye sordu Wanda.
"Teen Wolf." diye cevapladı ekrana bakarken Peter.
"Bende izleyebilir miyim?" diye sordu Wanda.
Peter cevap olarak kafasını salladı.
***
Bir gecede her şey olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Secret Son / İrondad
FanfictionPeter Stark 6 yaşına kadar annesi ve babası ile mutlu yaşamışken bu mutlu aike tablosu bir gün HYDRA'nın evlerine saldırılması ve kaçırılması ile son bulmuştu.O artık HYDRA'nın en korkulan askerlerinden biriydi ta ki yollları bir gün tekrar babası T...