@EvgeniyeStark tarafından düzenlenmiştir.
"O-oğlunuzla mı?" dedi Peter şaşkınca.
*
"Ne?!" diye aklından geçirdi Peter. B1ir oğlu varsa HYDRA1 neden bundan bahsetmemişti. Onu zayıf yönünden yakalayabilirdi.
"Evet oğlum." dedi Tony geçmişe giderken.
Anlık sesle kendine geldi Peter."Bir oğlunuz mu var?" dedi şaşkınca Peter.
"Evet vardı bahsettiğim o bombalı saldırı var ya Peter. İşte oğlum o saldırıda kayboldu. Belki şimdi çoktan ölmüş bile olabilir."
Peter her ne kadar acımasız olsa da buna üzülmüştü.
"Ben üzgünüm - yani oğlunuz için."
Tony - Biliyor musun? Tuhaf olan ise onun da adı Peter'dı ve sana aşırı benziyordu.
(Peter :İnsanlar çift yaratılmıştır vfhjkuhvghjkhbhjklhbjmkl)
"Neyse seni tutmayayım evlat bugün çok çalıştın yukarı çıkıp dinlenebilirsin."
Peter bir şey demeden kapıya yöneldi son kez arkasını dönünce Tony'nin hüzünle fotoğrafa baktığını gördü. Tekrar önüne dönüp odasına çıktı.
*
Odası HYDRA'nın o hapis gibi olan kokuşmuş yerlerden 9999 kat daha iyiydi yatak yumuşak olduğundan rahatsız bile oluyordu. Aklına o gün bir soru takılmıştı.
Kendi ailesi acaba şuan nerdeydi?
HYDRA bir kez olsun ona ailesi hakkında bilgi vermemiş sadece öldüklerini söyleyip onu yanına aldıklarını söylemişlerdi.
Gerçek şu ki HYDRA'nın hiç yetimhaneye benzer bir yanı yoktu.
Çocukları alıyor üzerinde deneyler yapıyor. Ve dünyayı çökertmek için uğraşıyorlardı.
Ama bir kere Peter'ı amaçlarının dünyayı kurtarmak olduğuna inandırmışlardı bu yüzden bu düşüncelerinin yanlış olduğunu düşünüp kendini uykunun kollarına bıraktı.
*
Uyanıp elini yüzünü yıkayıp aşağıya inince bir şeyler atıştırdı. Ani gelen sesle yerinden sıçradı.
"Okula gitmiyor musun Çocuk?
Bu Tony'di arkasını döndü ve konuştu.
"Hayır efendim. Almanya dönüşü iki haftalık tatile girdik. " dedi Peter.
"O zaman birlikte kahvaltı yapalım evlat." dedi Tony babacan bir tarafla.
Belki Peter, Tony'nin düşmanı olmasaydı bu yaptığı için onu babası olarak görebilirdi.
Ama Hydra'nın dediği gibi. O ailesini katletmişti
*
Tony kendine itiraf edemese de bu çocuğu sanki kendi çocuğu kendi oğluna benzetiyordu. Zaten fotoğraf olayından sonra Peter'ı araştırmaya başlamıştı.Ama sanki yer yüzünden silinmiş gibi adına dair hiçbir kayıt yoktu.
(yazar - al saçından bir tel dna testi yap bu kadar mı zor amk. düzeltmen katılıyor.)
Ama Peter da şüpheli bir şeyler fark etmişti Tony.Çünkü Friday ona o çıktıktan hemen sonra etrafı karıştırdığını söylediğinde meraktandır diye düşünsede bu gizeminden dolayı şüphelenmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Secret Son / İrondad
FanfictionPeter Stark 6 yaşına kadar annesi ve babası ile mutlu yaşamışken bu mutlu aike tablosu bir gün HYDRA'nın evlerine saldırılması ve kaçırılması ile son bulmuştu.O artık HYDRA'nın en korkulan askerlerinden biriydi ta ki yollları bir gün tekrar babası T...