1

2.5K 133 81
                                    

Seungmin'in anlatımıyla

Evet yeni okulumda ilk günüm bu okula gitmeyi pek istediğim söylenemez ama maalesef seoul de beni kabul edecek başka okul kaldığını sanmıyorum.

Birazcık başını çabuk belaya bulaştıran insanlardanım sanırım belayı kendime çekiyorum.

Eskiden tam 8 okul değiştirdim evet biraz garip.

Ne yaptın da okullardan atıldın -ayrıldın- diye soruyorsanız.

Açıklayım.

Başımı çabuk belaya sokardım.
Eski okullarımda tekrar tekrar yaşanmasına rağmen her seferinde voleybol takımına katılıyorum.

İşte başımı en çok belaya bulaştırdığım konu; voleybol...

Okullarımda edindiğim arkadaşlarımdan -arkadaş demeye bin şahit ister hepsi yılan-duyduğum kadarıyla sanırım okullarda benim geldiğim seneye kadar voleybol antrenmanlarını izleyen sayısı çok az olurmuş.

Ve maçlar da aynı şekil trübünler hep boş olurmuş bi kaç kişi.

Ama benim senelerimde maç izleme sayıları artmaya başlamış ve sebebiyse dikkat çekmem.

Çok yakışıklı olduğumu düşünmüyorum aslında,sevimli bi yapım var.

Ama vücudum ahh işte orda duruyorum çünkü erkeklerin söylediği kadarıyla çoğu kızdan daha güzel bir vücudum olduğunu ve fazla dikkat çektiğimi söylüyorlar.

Arkadaşlarım minik bi köpeğe benzetir beni ama işte minik yavru bi köpek ona ilgi gösterirseniz size zarar vermez ama onu kızdırırsanız...

Başınıza gelecekleri tahmin bile edemezsiniz.

Evetttt arkadaşlar bu ilk ficim ve ilk bölüm sanırım ne yazıcağımdan pek emin değilim biraz kısa oldu tanıtım gibi düşünün bu bölümü.
Bi sonraki bölüm hyun'dan bahsetsem mi diye düşünüyorum ama sanırım seungmin'den devam edicem aaaahhğğ pek emin değilim ne yapmam gerektiğinden aman neyse kafanızı yormayım.
Beğendiniz mi??
İyi okumalarrr...........

Beğendiniz mi??İyi okumalarrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

05/03/21

School Background/ hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin