Hyunjin'in anlatımıyla
Az önce bi dakika az önce biz öpüştük mü ben yanlış anlamış olmalıyım öyle bişey bi dakika gerçek ağhhh çıldırmak üzereyim.
Ben az önce Kim Seungmin'i öptüm ve o da bana karşılık verdi.
Ve seni seviyorum dedi.
Sanırım kalbim yerinden çıkıcak.
Seungmin kucağımdaydı hala çok güzel bakıyodu uzun zamandır istediğim gibi bu anları keşke kameraya alabilsem de tekrar tekrar izleyebilsem.
"Çok güzelsin minnie."
Sadece güldü uzun zamandır olmadığım kadar huzurluyum şuan sevdiğim kişiyle beraberim.
Ama tabi o anda aklıma gelebilecek en son kişi geldi soobin ağğh ben onu unuttum gidip ayrılıcam ve sevdiğime kavuşucam.
Seungmini yavaşça kucağımdan indirerek ayağa kalktım bana hala hayranlıkla bakıyodu öpüşmemizden dolayı şişmiş dolgun dudakları çok dikkatimi çekti onu bidaha öpmek istiyodum.
Sanki içimden geçenleri anlamış gibi beni kendine çekti ve çok uzun olmaya bi öpücük verdi.
Kapıya gidip açtığımda içeri bağırarak giren felix ve jisung la şok geçirdim.
Gülerek seungmine sarılıyolardı görmüşler sanırım herşeyi.
Şunki tek düşücem soobin'in yanına gidip ondan ayrıldığımı söylemek aşağıda arkadaşlarıyla birlikte oturan soobin'in yanına gittim.
"Soobin konuşmamız lazım."
"Hyunjin! Sen biriyle mi öpüştün."
"Nerden anladın."
"NE! GERÇEK Mİ BU DUDAKLARINA KAN OTURMUŞ KIPKIRMIZI SEN BENİ ALDATTIN MI."
"Hayır seni aldatmadım sevdiğim kişiyi öptüm sadece senden ayrılıyorum soobin ben bu anı uzun zamandır bekliyorum üzgünüm."
"Sana bunun hesabını sorucam HWANG HYUNJİN."
Dediği hiçbir şeyi umursamadan koşarak sınıfa gittim. Ne de olsa beni bekleyen bi sevgilim var.
Sınıfa girmeden önce kapıda hesap sormak için bekleyen ikiliyi gördüm.
Changbin ve minho hyung'u.
Yanlarına mutlu bi şekilde gittim.
Gider gitmez ikisi sırayla kafama vurdular.
"YAĞĞ NİYE VURUYOSUNUZ CANINIZA MI SUSADINIZ SİZ." Diye bağırarak gelen seungminle daha da mutlu oldum acımı unutmama sebep olcak sarılmayı aldığımda çok huzurlu hissediyodu.
Sonra minho hyung konuştu.
"Birdi iki oldu şimdi biz bunlara dokunamayız da."
"Minho." Jisung'un kızgın olaamayan bakışlarıyla karşılaşınca.
"Özür dilerim sevgilim."
"Seungmin."
"Hm." Benden ayrılarak cevap verdi.
"Bana bu şekilde seslenmeni istiyorum."
"Nasıl bi şekilde sevgilim."
"Ağğhh işte."
Kendime engel olamayarak kalbimi tutarak yere bıraktım bedenimi ben yerde çırpınırken onlar gülüyodu kahkaha sesleri daha da mutlu olmamı sağlıyolardı.
Seungmin yere eğilerek bana sarıldı ben de ona karşılık verdim çok güzel bi gün bu gün.
Seungmin dudaklarıma küçük bi öpücük kondurdu ve beni yerden kaldırdı.
Elimi tutarak beni sıramıza doğru çekti ben o sırada diğer elimle dudaklarıma dokunuyordum hayal gibi hala.
Beni duvar kenarına oturttu ve yanıma oturarak bana sarıldı sıranın yanında duran soobin'in çantasını da tekmeleyerek düşürdü.
"Seung gerçekten bi yavru köpek gibisin tatlı olduğun zaman labrodoodle ama kızdırıldığın zaman pitbull gibisin."
Seungmin sadece gülerek sarılmaya devam etti.
O sırada ağlayarak yanımıza gelen soobin i umursamadan sarılmaya devam ettik.
Soobin gelip çantasını yerden aldı ve sınıftan çıktı çıkarken de "bütün geçmişini biliyorum kim seungmin sevgiline anlatmadıklarını da beni çok hafife aldınız."
O sırada korkarak ön sırada oturan changbin hyungla göz göze gelen seungmin beni biraz korkuttu o iyi mi.
"Seungmin iyimisin."
"Bebeğim."
"Changbin hyung bize anlatmadığınız bişey mi var."
"Bir dakika minnie niye ağlıyosun yine." Hiçbişey anlamadım ne saklıyolar yine.
Seungmin'in anlatımıyla
Soobin'in sözlerinden sonra ne yapacağımı bilemedim hyunjin'in bilmediği bişey vardı ve öğrenmesini istemiyodum yada başkası yerine benden mi duymalıydı.
Birden ağlamaya başladım"Bir dakika minnie niye ağlıyosun yine." Hyunjin'in konuşmasıyla ona sarıldım daha daha sıkı sarıldım.
"Hyunjin öğrenmeni yani öğrenmenizi istemiyodum ama bişey var eskiler hakkında."
O an etrafımdaki herkes yanıma geldi ve beni dinlediklerini belli eder bi şekilde baktılar.
"Hyunjin seni kaybetmek istemiyorum."
"Seungmin beni kaybetmeyeceksin bana anlatırsan daha iyi olmaz mı sence de."
"Ama korkuyorum."
"Neyden."
"Kızmandan veya benden uzaklaşmandan neden en güzel anlarımın içine edecek bi olayım var ki."
"Şimdi ilk olarak bebeğim ağlamak yok ağlamayacaksın hem ben chan hyung'a söz verdim ağlamayacaksın ikincisi ise ne olursa olsun bak sen de diyosun geçmişte olmuş senin üzülmene değer mi sevgilimşuan da sana sevgilim diyebilmek bile benim için harika bişeyken seni bırakabileceğimi nasıl düşünürsün."
"Peki ya geçmişimiz geleceğimizi yönetiyosa o zaman napabiliriz."
İki bölüm birden atıyorum.
Dırırırım birlikteler ufak bir geçiş bölümüm kekdbkbskxjleajk
Yorum ve oylarınızı bekliyorum
İyi okumalarrrr............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Background/ hyunmin
FanfictionSürekli okul değiştirmek zorunda kalan seungmin yeni okulunda rahat edebilecek mi?? Not: ilk yazdığım fic olduğu için aşırı saçmalık ve hata var o yüzden okumayın önermiyorum başka bir şey okuyun. 05/03/21 Düzenleniyor~24/03/21