Seungmin'in anlatımıyla
Chan hyung bugün koreye dönücek hafta sonu olanlardan sonra hyunjinle hiç konuşmadım 2 gün boyunca evde hayalet gibi dolaştı sadece yemek yemek ve kişisel ihtiyaçları için çıktı odasından.
Eminim ben gidip dakikalarca kapısında beklemesem çıkıp yemek dahi yemezdi ama yapabilecek bişey yok hislerimden emin olmadan hiçbirşey yapamam.
Yerlerimiz yine birbirine girdi ben ve felix hyunjin ve jisung aynı sırada oturmaya başaladık ben değil o benden kaçıyodu konuşmak istesem bile işi olduğunu söyleyip gidiyodu.
Kantinde hep beraber oturuken telefonumun titremesiyle elime aldım ve gelen mesaja baktım.
Channie hyung
Bebeğim özür dilerim
Sanırım bugün gelemiycem
annemgil bırakmıyolar
Sen bana okulunun adını söyle
Yarın direk okuluna geliyim
Seni çok özledim minniem<3Seungmin
Keşke bugün gelebilseydin hyung
Ama sorun yok
*****koleji bulursun zaten
Birtane var burdaChannie hyung
Tamam bebeğim
Görüşürüz yarın
Seni gerçekten çok özledimSeungmin
Ben de seni çok özledim hyung <3"Changbin hyung sence de senin burda olduğunu söylesek mi chan hyung'a bu gidişle 1 aya zor gelicek yoksa."
Ona gülerek karşılık verdi changbin.
"Hayır hayır uzun zamandır görüşmüyoruz geldiğinde süpriz olsun neden gelemiyomuş ne yazdı."
Telefonumu tam changbin hyunga uzatırken yanındaki biricik sevgilisi kaptı telefonu.
"Önce ben okuyacağım gerçekten chan hyung seungmine yazarken yanında narin bi çiçeğe dokunuyormuş ve her an yaprakları kırılabilirmiş gibi yazıyo."
"O hep öyleydi eskiden de sürekli seungmine süprizler yapardı ona iyi davranırdı dediğin gibi narin bi çiçek gibi davranıyordu sesli oku o zaman."
Felix yazılanları sesli bi şekilde okurken masanın başında oturan hyunjine kaydı gözüm tepkisiz bi şekilde hafif sırıtarak dinliyodu yazılanları.
Ama bu gülüş pek de güzel gelemedi bana umarım chan hyungla iyi anlaşır.
"Seungmin bu çocuk senden cidden hoşlanıyo hala git sevgili ol onunla."
"Emin ol sung kesin duygularım olsa sevgili olacağım ilk kişi o olurdu."
Söylediğim lafla birlikte masadan hızlıca kalkan hyunjin.
"Ben yemeğimi bitirdim sınıfa çıkıyorum."
Kimsenin bişey demesini beklemden gitti.
"Aferin seungmin bu çocuğun yanında söylenilecek şeymi yeni itiraf etti ve karşılık alamadı bide mesajlarını felan okuyosunuz e tabii ki de kıskanır."
Minho hyung'un sinirlenmesi doğaldı ne de olsa en yakın arkadaşının bu kadar üzülüyo olması onu da üzüyodu.
"Ama yalan söyleyemem yıllardır tanışıyoruz ve az da olsa bişeyler hissediyorum ona karşı sadece eskiden jeongin olduğu için yakınlaşmıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Background/ hyunmin
FanfictionSürekli okul değiştirmek zorunda kalan seungmin yeni okulunda rahat edebilecek mi?? Not: ilk yazdığım fic olduğu için aşırı saçmalık ve hata var o yüzden okumayın önermiyorum başka bir şey okuyun. 05/03/21 Düzenleniyor~24/03/21