Felix'in anlatımıyla
Tamam çok lanet bi insanım hyunjin bana artık eskisi gibi hissettirmiyo ve onun da bana karşı bişeyler hissettiğini düşünmüyorum ayrılmak için bir ton bahane uyduruyorum ama neden hep üzülüyorum bilmiyorum.
Ve ve ve sürekli barışıyoruz sinirlerimi bozmaya başladı iyice gerçekten üzülmesini istemediğim için ona direk ayrılalım demiyorum ama yapamıyorum daha fazla.
Yine ufak bi bahaneyle belki ayrılırız diye düşündüm ama yine sırama yaslanıp ağlamaya başlayan ben oldum.
Aahh hwang hyunjin naptın sen bana böyle de yine kollarının arasına aldın beni...
Kantinde otururken hyunjin ve seungmin in bakışma olayı sinirlerimi bozmadı değil neden sevgilimle o şeklde bakışıyodu ki.
Seungmin bize eski okulundan bahsederken birden ağlamaya başlaması üzülmeme sebep oldu anlatmak istemediği bişeyler vardı belli ki.
O sırada....
Minho hyung'un " ne olmuş olabilir ki birini mi öldürdün yoksa" demesinin ardından susan seungmin'le gerçekten öyle bişey olabileceğini düşündüm.
Gerçekten olabilir miydi bu sevimli surat birini öldürebilir miydi.
Derken gözlerinden yaşlar akan seungmin'le kötü bişey olduğunu düşündüm ve konuşmaya başladı" pekala bu kadar erken anlatmayı beklemiyodum ama anlatmak zorundayım sanırım artık"dedi ve iç çekerek " lisenin ilk senesi ilk değiştirdiğim okulda genelde dayak yediğim için değiştirdim kendi isteğimle iki okul değiştirdim ve lise ikinci sınıfa geçtim
Gittiğim üçüncü okulda da voleybol takımına katıldım her sene düşüncem bu okul belki farklıdır oldu ve tekrar katıldım takıma bu sefer takımda bi çocuk vardı."dedi ve iç çekti.Sanırım sevgilisinden ayrılmak zorunda felan mı kaldı.
Diye düşünürken lafına devam etti"evet bi çocuk vardı adı jeongin benimle aynı takımdaydı ve çok sevimli bi çocuktu onunla çok iyi arkadaş olmuştuk beni abisiyle tanıştırmıştı birbirlerine pek benzemiyorlardı abisinin adı chan hep bizi korurdu bize yardımcı olurdu bizim zamanımızda lise son sınıftı o bizden büyüktü ve şuan üniversiteye gidiyo" dedi.
Anlamsızca bize döndü " çocuklar lütfen beni yargılamayın" dedi ve o sırada lafa atladım.
"Hadi anlat seungmin seni yargılamıycaz ama lafı hep yarıda kesiyosun" dedim
Ve "peki" diyerek devam etti.
Yazarın anlatımıyla
Seungmin çok kararsız kaldı anlatmalı mıydı yoksa anlatmamalı mıydı.
Ama meraklı bakan gözlere dayanamayarak lafa girdi.
"Peki ne olucaksa olsun anlatıyorum"
"Jeongin ve ben birbirimizden hoşlanmaya başladık ve sevgili olduk bizi en çok destekleyen kişi chan hyung oldu ama ufak bi pürüz vardı chan hyung da benden hoşlanıyordu ve kardeşiyle çıkmam onu biraz üzüyordu ki ben de üzülüyordum onun için ama elimden gelen bişey yoktu.
Jeonginle gerçekten güzel bi ilişkimiz vardı ve chan hyung da bizim için mutluydu hala benim ufak tefek kavgalarım oluyodu.
Ve sürekli chan hyung bana yardım ediyodu.O sırada üstündeki şaşkın gözlerle daha açıklayıcı bi şekilde anlatmaya başladı.
"Direk olarak olay geleyim o zaman evet görünmüyo olabilir ama jeongin le sevgili olduktan sonra daha çok kavgam oldu evet karşılık vermeye de başladım ve insanlara çok zarar verdim.
Jeongin bana sürekli çok güzel voleybol oynadığımı ve kesinlikle bırakmamam gerektiğini söylerdi ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Background/ hyunmin
أدب الهواةSürekli okul değiştirmek zorunda kalan seungmin yeni okulunda rahat edebilecek mi?? Not: ilk yazdığım fic olduğu için aşırı saçmalık ve hata var o yüzden okumayın önermiyorum başka bir şey okuyun. 05/03/21 Düzenleniyor~24/03/21