18

510 54 113
                                    

Hyunjin'in anlatımıyla

O an herkes chan a sarılınca ben de kaçıp gitmeyi tercih ettim.

Ne yapmam lazım ki orda ben de onlara sarılıp ağlamalımıyım yani yapamam.

Seungmin için biraz daha ağlayacağım sanırım sevdiği bi kişinin daha öleceğini bilmek onun için çok acı olmalı onun için.

Ama karar verdim sevgimi içimde yaşayacağım ona olabildiğince arkadaşça ve duygularımı belli etmeden yaklaşıcam hatta olabildiğince hızlı bi şekilde sevgili yapıcam.

Ne de olsa basketbol takım kapranıyım değil mi.

Oturup biraz daha ağladıktan sonra tam yatmaya karar verdiğim sırada telefon çaldı.

Minho hyung arıyodu.

"Alo Hyun iyimisin."

"İyiyim hyung sen."

"Ben de iyiyim de keşke kaçıp gitmesetdin chan hyung biraz üzüldü gibi."

"Umrumda değil yatıcam iyi geceler."

Hiçbirşey demesini beklemeden telefonu komple kapatıp yattım ağlayarak uyuyacağımı hiç düşünmemiştim ama uyudum işte.

Sabah kalktığımda ilk içim telefonumu açmak oldu.

Birçok mesaj gelmişti.

Bildirim paneline baktığımda ağzım açık kaldı sungmin mi.

Bana neden yadı ki acaba

Minniem

Jinnie neden gittin
Seni merak ettim
(00.37)

Jinnie cevap verirmisin lütfen
Seni merak ediyorum
(01.08)

Jinnie hadi ama bak şuraya
(02.47)

Chan hyung uyudu
Ama ben uyuyamıyorum
Sürekli kalkıyorum
(03.19)

Özür dilerim jinnie
Herşey için ama
Chan hyung kalkıp duruyo
Artık yatmam lazım
Sabah lütfen okula gel
Yarın ilk antrenmanım var
Beni yalnız bırakmayacağına söz verdin
Yanımda olucaksın demi
Lütfen
(04.00)

İyi geceler jinnie <3
(05.17)

Hyunjin
Evet tabiki de seni yalnız bırakmayacağım minnie merak etme gelicem mesajlarına cevap veremedim özür dilerim telefonumu kapatmıştım
(08.39)

Seungmin
Ah pekala okulda görüşürüz
(08.39)

Hyunjin
Görüşürüz

'Vay canına çok hızlı cevap verdi sanki yazmamı bekliyo gibiydi ama telefon elinde olabilirdi ve rastgele denk gelmiştir' diye düşündüm.

Keşke mesajımı beklediği için hızlı cevap vermiş ola ama sanmıyorum.

Hızlıca hazırlanıp okula gittim seungmin'i yalnız bırakmayacağıma söz verdim onun yanında olucam.

Okula gittiğimde sınıfa girer girmez anlamadığım bişey oldu benim yerimde felix oruruyorsu en arkada seungmin'in yanında olması gerek ama anlam veremedim.

Yanlarına yürüyüp felix'in önünde durdum.

"Selam hyun günaydın." saçma bi gülümsemeyle konuştu ona hala bakmaya devam edince.

School Background/ hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin