13

652 72 18
                                    

Seungmin'in anlatımıyla

Yaklaşık 2 gündür hastanedeyiz hyunjine son sarılmamdan sonra kucağımda ağlarken bayıldı çok halsiz düşmüş olmalı ki doktorlar en az 3 gün hastanede kendine gelmesini söylediler.

Ve 2 gündür burdayız hyunjin beni göndermiyor neden bilmiyorum ama hastaneye geldiğimizden beri sürekli elimi tutuyo ve bırakmıyo.

Annesinin ölümü ve ona veda edememesi onu çok üzdüğü için ben de onu kırmak veya bırakmak istemiyorum.

Saatlerce uyudu ben de onu izledim güzel yüzünü saatlerce izlemek çok güzel bi histi aslında ama çok garip hissettim diye geçirdim ve o sırada jinnie yine uzun ve derin uykusundan uyanmış olacak ki gözlerini açmaya başladı.

Karşısında hemen beni görmesiyle birlikte mutlu olacak ki o çok güzel gülümsemesini yüzüne yerleştirdi.

"Daha iyimisin jinnie"

"İyiyim minnie" demesiyle beni yanına çekmesi bir oldu küçücük hastane yatağında nasıl olcağını bilmediğim bi şekilde beraber yatmaya başladık.

Şuanda biraz uyumak çok güzel olurdu aslında 2 gündür doğru düzgün uyuyamadım ama böyle bişeyin olma olasılığı şuan sıfırdı çünkü az önce jisung mesaj atmıştı ve 10 dakikaya burda olduklarını söylemişti.

Hyunjin çok halsiz düştüğü için annesini defnetmeye gidemedi sürekli uykusunda bile ağladı.

Ve ben de onunla birlikte kaldım bugün çocuklar onun yerine gidip tüm işleri hallettiler.

Onun için gerçekten üzüldüm...

"Jinnie kalkmam lazı-" beni kendine daha da çekti.

"Hayır kalkman lazım değil" gerçekten yatmak çok güzel olurdu ama çocuklar gelicekti ve bizi bu halde görürlerse yanlış anlayabilirlerdi.

"Jinnie çocuklar gelicek birazdan."

"Umrumda değil."

"Pekala sadece 5 dakika" elimle beş sayısını gösterer konuştum.

"Pekala sadece 5 dakika"dedi benim gibi beş yaparak ve beni daha da çok içine çekerek saçlarıma ufak bi öpücük kondurdu.

Bu hareketiyle kalbimin hızlanmasına engel olamadım ve derin derin nefes almaya başladım 'umarım farketmez' diyerekten düşündüğüm sırada hafif kıkırdadı.

Hiçbir şey önemsemeden ona sarıldım ve kafamı boynuna sokabildiğim kadar soktum nefesini içime çekerek bi süre onunla beraber yattım.

Ama sanırım beş dakikayı hesaplayamadık ki gelen konuşma sesleriyle gözümü açtım.

Karşımda çocukları görmemle irkilerek kalkıyordum ki ani hareketimle yere düştüm.

Düşmemle birlikte sıçrayarak kalkan hyunjin.

"MİNNİE" diye bağırarak yanıma gelmeye çalıştı ama kalkamadı serumundan dolayı.

"Tamam sen yat ben yardım ederim."

"İyimisin seung"

"A iyiyim saol minho hyung"

"Bişey değil e çifte kumrular 10 dakikaya geliyoruz dedik bir saat oldu sizi bekliyoruz burda kaldırmaya çalıştık ama kalkmadınız"

Bana dönerek "bizim beş dakika hayal olmuş desene minnie" diyerekten elini göstererek beş yaptı.

Gülerek karşılık verdim"uyuyacağımı hiç tahmin etmedim."

School Background/ hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin