26

523 45 33
                                    

Seungmin'in anlatımıyla
(1 yıl sonra)

Vay be tam bir yıl geçti bir yıldır mutluyuz sorun yok problem yok hepimiz üniversiteye gidiyoruz.

Hepimizin sınavı sonuçları oldukça güzel olduğu için çok zor olmadı aynı üniversiteyi denk getirmez.

Hepimiz aynı yere başvurduğumuz için  üniversitenin de tozunu attırıyoruz

Hepimiz akşam bizde toplanıyoruz yani hyunjin ve bende ikimiz de ayrı ayrı evlerde kalmaktansa birlikte küçük bi eve taşınma kararı aldık. 

Hyunjin'in annesinden kalan mirası sayesinde pek çalışma gibi bi sorunu yok ve benim ise kendi ailem yardımcı oluyo. 

Hep birlikte gerçekten mutluyuz jinnie'yi seviyorum hem de çok.

O da beni seviyo...:)

Herkes eve geldiği zaman hep birlikte eğlendik oyunlar oynadık ve sohbet etmeye başladık.

Eski anılardan bahsettik yaşadığımız güzel zamanlardan.

"Peki peki benim hyunjin'in ağzına ıslak peçete soktuğum zamanı hatırlıyomusunuz."

"YAĞĞ" hepimiz gülüyoduk ama hyunjin sinirliydi baya bize kızıp bağırıyodu.

"Sevgilim cidden çok sinirlerini bozmuştun o gün ama hyung'un."

"Yaa ben senin sevgilinim beni koruman lazım ama."

Sengmin hafif kahkafa atarak dudaklarıma küçük bi öpücük kondurdu ve bana sarıldı.

Evet mutluyuz hepimiz....

Tam 167 kelime ve final kusura bakamayın ama cidden yazıcak bişey bulamıyorum yani çok da saçma bir kitap oldu kabul ediyorum.

Ama yazarken eğlendim☺️

İyi okumalarr....

School Background/ hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin