22

448 53 58
                                    

Seungmin'in anlatımıyla
(1 ay sonra)

Chana vedanın üzerinden tam bir at geçti çocuklar da ben de doğru düzgün okula gitmemiştik ilk 1 hafta ve hyunjin "en iyi arkadaşım" bana çok yardımcı oldu.

Her gün okula gitmek zorundayız ama demi bugün de yarın da sonraki gün de sonraki ah sonraki gün hafta sonu tatil.

Pek abartmadan her zaman ki gibi hazırlanıp okula gittim okulda herkes az da olsa neşeli duruyodu.

Sınıfa gidip sırama doğru yöneldiğim sırada  sıramın dolu olduğunu gördüm.

Soobin ahh okula zaten 2 saat gelip gidiyorum ve her gün yerimde soobin sinirlerimi bozuyo bu çocuk.

Hyunjinle gülüşerek konuşurken yanına gittim.

Uzunca bana baktı baktı baktı baktı e kalk artık.

"Kalkıcakmısın."

"Nerden."

"Sıramdan."

"A hyun söylemedin mi sevgilim."

Sevgilim mi geçrekten kabul ettin mi teklifini hyunjin.

"Ne diyosun anlamıyorum kalk sıramdan."

"Seungmin soobin ve ben çıkıyoruz artık ve benimle oturmak istediğini söyledi ben de kabul ettim sana sormadım ama özür dilerim o otursa olur mu."

Sinirlendiğimi belli edecek şekilde baktım ikisine şuan ağlayabilirim neden sıramı vermek zorundayım.

"Keşke önce bi de bana sorsaydınız bakalım ben sıramdan kalkmak istiyomuyum."

"A pardon ben sevgilimin yanında rahatça oturabileceğimi düşünüyodum."

"Seni rahatça oturabileceğin bi yere gömmemi istermisin." diyerek yakasından tuttum soobin'in neden böyle bi tepki veriyorum ben.

"Seungmin sence de abartmıyor musun peki tamam sen otur burda ben de soobin'in yanındaki kişiyle yer değişirim."

"Hyunjin sence sebep bu mu yer mi!?"

"Ya ne seungmin."

"Ben...   Ben... beenn..."

"Sen seungmin."

Seninle oturmak istiyorum salak ama keşke bunu dışımdan da söyleseydim.

"Herneyse oturun istediğiniz yerde ben boş bir yer bulurum."

Evet tek boş yer soobin'in yanı felix'in önünde oturn çocuğun yanına gittin adı neydi adı neydi düşün seungmin ah shin.

"Shin -ah şey ımm ben buraya oturabilirmiyim sen soobin'in yerine otursan."

"A tabii ki seungmin~ah."

"Teşekkürler."

Çocuk ne iyi beni kırmadan direk kalktı ben de felix'in önündeki yerime oturdum.

Telefonumun titremesiyle ekrana baktım.

Üçümüz varız grubundan 8 yeni mesaj

Felix
Seung
Seung
Seung
Seung
Az önce naptın sen öyle
Seni ilk defa böyle görüyorum
korktum

Jisung
Cidden ben de
Ne çıktı içinden neye sinirlendiniz
beyefendi

Seungmin
Ya niye sürwkli yerimi değişrirmek sorundayum bwn

Felix
Waow sinirden yazamıyo bile
Bu baya olmuş

Jisung
Aynen bu tamam
Hayırlı olsun amaaa
Sorun varr

School Background/ hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin