„Ev vstávej. Budeme přistávat" vzbudil mě Liam. „Jasný" řekla jsem ospale a podívala se z okna. „Kde teďka jsme?" „Nad Brnem." „Ok".
Naposledy jsem tady byla minulý rok na vánoce.Když jsme přistáli došla mi zpráva od Isi.
Isabella
Ahoj Ev. Máme problém.
Jakej?
Novináři se dozvěděli že
jedeš do Česka.A dozvěděli se i kde jsem?
Jo
Tak to je v háji
Nevíš kdo by jim to mohl říct?
Ian
A jak by to on věděl?
Jezdíme sem na vánoce každý rok.
Tak se drž. A snaž se nějak skrývat.
Zkusím to.
„Nerada kazím vaši dobrou náladu ale potřebovala bych vám něco říct." „Co?" zeptal se táta. „Ian novinářům řekl kam jedu takže tady někde za rohem možná budou čekat." „To si děláš srandu?!" „Promiň. Já za to nemůžu".
„Proč tě pořád pronásledují? Vždyť ten film ještě ani nevyšel" řekl Liam. „No nevyšel ale jsem nová herečka takže se o mě snaží zjistit co nejvíc. Za dva roky už si mě ani nevšimnou." „Tak to je super no".Vyšli jsme z letadla a já měla kapuci. Chvíli to bylo dobrý ale pak jsem jednoho novináře zahlédla a on mě asi taky. „Slečno Williams" zakřičel a přiběhl ke mě. „Odpovíte mi na pár otázek?" „Ne. Kdyby jste byl tak laskav a nechal nás být. Chci si užít rodinou dovolenou a pohodové svátky. Takže se prosím otočte a běžte otravovat někoho jiného" řekla jsem a rozešla se pryč. Vzala jsem si svůj kufr a počkala na ostatní. „Slečno Williams" zavolal zase. „Nebudu odpovídat na otázky." „Chtěl jsem vám jenom říct že chápu vaše soukromí ale tohle je moje práce. Poslali mě abych vás vyfotil a zeptal se na otázky" „No tak když to chápete tak mě nechce na pokoji prosím" řekla jsem protivně. „Dobře" řekl a odešel „Děkuju".
„Normálně jdou takhle odbít?" zeptal se s úsměvem Liam. „Ne. Normálně mě nenechají nadechnout" zasmála jsem se a vstoupila do strejdova auta. „Ahoj strejdo" pozdravili jsme. „Nazdar děcka.". „Ahoj Johne" pozdravil tátu. „Ahoj Jirko" pozdravil a vyjeli jsme. Jirka je tátův brácha.
„Johne nechtěl bys nás představit?" „Jo. Tohle je Rose. Rose tohle je Jirka" „Ahoj Rose rád tě poznávám" my s Liamem jsme se zasmáli protože mu Rose nerozuměla ani slovo. „Tak co? Jak se máte děcka? Slyšel jsem že máme v rodině filmovou hvězdu" „Máme se dobře" odpověděl Liam. „A co naše filmová hvězda?" „Nejsem filmová hvězda strejdo" „Ale hraješ ve filmu" „V seriálu" „To je jedno" řekl a zasmál se.
Strejda je takovej vtipálek. Vždycky když přijedeme říká nám vtipné příhody z dětství.Když jsme vystoupili z auta před domem na nás čekal babička a děda. „Ahoj děti" řekla a objala nás. „Ahoj babi". „Ahoj dědo" pozdravila jsem a vešla dovnitř.
Když jsme byli vybalení sešli jsme se dole v obýváku. „Nepůjdeme se podívat na trhy?" „Můžeme" odpověděla jsem babičce. „Tak se 'běžte nachystat". Zvedla jsem se a šla do svého pokoje. Vzala jsem si černé rifle, bílí svetr a béžový kabát.
ČTEŠ
𝐻𝑎𝑡𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 [Aidan Gallagher]
RandomPříběh o holce které život háže klacky pod nohy. Ztratila někoho moc blízkého. Má zvláštní jméno za které se jí smějí. Nikdo se s ní nechce bavit až na jednu střelenou holku a milého kluka. Jako každá holka má svůj sen který by si chtěla splnit ale...