Ahoj jsem Evol Williams (Já vím zvláštní jméno ale o tom potom). Je mi 14 a chodím na základní školu v LA. Mám dlouhé černé vlasy a zelené oči. Lidi u nás ve škole mě nemají moc v lásce. Říkají mi zelenoočko, zlo a trpaslíku (měřím 155cm). Hodně lidí mě i šikanuje. Mám jenom dva kamarády Addi a Noaha. Vždycky se mě zastanou.
No a teď něco o mé rodině. Mám staršího bratra Liama. Je mu 17. Máme spolu hrozně hezký vztah za což jsem moc ráda. Na škole je jeden z těch oblíbených takže vždycky když mám problém zastane se mě.
Moje maminka umřela když mi bylo 7. Měla jsem ji hrozně ráda vždycky mi pomohla. Byla taková blaznivá a to jsem na ni měla ráda. A taky mi vymyslela jméno. Za to ji nejsem vůbec vděčná, hodně lidí se mi kvůli tomu směje.
Můj taťka je velice arogantní člověk. Vlastní velkou firmu kvůli které na nás nemá vůbec čas. Jak on říká "díky mé práci máme z čeho žít". Pořád vyřizuje papíry, chodí na schůzky a kupuje zboží aby firma měla z čeho vyrábět. Díky jeho firmě jsme jedni z nejbohatších v LA. Další důvod proč se mi smějou. Že prej jsem rozmazlená.Teď se vám pokusím vysvětlit význam mého jména. Moje mamka vždycky chtěla holčičku, takže když jsem se narodila chtěla pro mě speciální jméno. Vymyslela Evol což je po zpátnu Love. Moje jméno má znamenat láska. Ale když vyměníte písmeno už to je Evil což je zlo (za to taky schytávám hodně posměchu). Když byla v nemocnici poslední co mi řekla bylo "Pamatuj Ev. Láska je všude, ale kde je láska tam je i zlo. Vždy když uslyšíš svoje jméno vzpomeň si na tahle slova" no a pak už jsem ji nikdy neviděla.
Můj sen je stát se známou herečkou. Přestěhovat se do New Yorku a natáčet filmy pro Netflix. Addi, Noah a Liam mě v tom podporují. Otec si myslí že jsem na to moc blbá.
.
.
.
.
.
Tohle je moje nová knížka❤️ doufám že se vám bude líbit. Já vím že ten prolog není nic moc ale já prostě neumím popisovat😂💞
ČTEŠ
𝐻𝑎𝑡𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 [Aidan Gallagher]
De TodoPříběh o holce které život háže klacky pod nohy. Ztratila někoho moc blízkého. Má zvláštní jméno za které se jí smějí. Nikdo se s ní nechce bavit až na jednu střelenou holku a milého kluka. Jako každá holka má svůj sen který by si chtěla splnit ale...