Pro dnešek máme s natáčením hotovo takže jsem se rozhodla že půjdu za tátou a Liamem. Když jsem došla do hotelu došlo mi že nevím kde jsou ubytovaní. Sakra Ev! Prvně si zjisti kde mají pokoj!! Zanadávala jsem si v hlavě a zavolala tátovi. Po chvíli to zvedl „Ahoj Ev" „Čau tati. Kde máte pokoj?" „Druhý patro číslo 103" „Dobře." Ukončila jsem hovor a vydala se do druhého patra. Když jsem pokoj konečně našla zaklepala jsem a dveře mi otevřela Rose. „Ahoj Ev" pozdravila mě a já na ní chvilku koukala. Nevěděla jsem že tu bude taky. „Ahoj Rose. Co tady děláš?" „Přijela jsem s Johnem a Liamem." „Aha. A můžu dál?" „Jo jasně pojď" řekla a pustila mě dovnitř. Netvářila se zrovna nadšeně že mě vidí. Liama jsem tady nikde neviděla takže jsem ho nemohla přivítat. Zato otec seděl na křesle jako král a čekal až přijdu k němu.
„Čau tati." Pozdravila jsem. „Ahoj Ev" odpověděl mi nejistě táta. „Můžu se zeptat co tady děláte?" „Přijeli jsme se podívat jak ti to jde a podpořit tě" řekl a falešným úsměvem ve tváři. „Co budeš chtít?" „Co?" „Tati vím že tě nezajímá co dělám ani jak mi to jde a vidím tvůj úsměv takže je mi jasný že po mě něco chceš. Takže to vyklop." „Fajn... nechceš si sednout? Potřebuju s tebou něco probrat." „Dobře. A nepůjdeme někam do soukromí?" „Jo klidně" řekl a já vyšla ven z jejich pokoje. „Můžeme jít k nám. Teďka tam nikdo není" řekla jsem a vydala se do našeho pokoje.
Když jsme došli sedla jsem si do křesla a táta si sedl do toho druhého. „Tak?" „Chtěl jdeme tebou probrat peníze co za tohle dostaneš." „Nevím proč bych to s tebou měla probírat. Jsou to moje peníze" „Nebuď nepříjemná jo? Ještě ti není osmnáct takže ty peníze dostanu já. A chtěl by je investovat do nové firmy...." nedokončil větu a já mu skočila do řeči. „Ne! Už vím co budu s těmi penězi dělat takže ti nebudu přispívat na nějakou firmu. A hlavně nemáš těch peněz dost?" „Mám ale nedám všechny peníze na firmu." „Tati já ti ty peníze nedám. A jestli mi je teď sebereš tak je budu chtít zpátky. Všechny! A jestli mi je nedáš tak to budu tahat přes právničku takže jestli máš za pár let za potřebí soudy tak si posluž." „Jsi celá po mě. Budeš dobrá jako vedoucí nějaké velké firmy." „Díky." „Dobře když mi je nedáš tak si je nech ale všechny peníze po Mie si vezmu já." Tohle neřekl. Pomyslela jsem si. „Ty peníze mi máma šetřila celej život! Jsou moje!" „Ještě nejsou" řekl a já vstala. Chvíli bylo ticho a pak přišla TJ s Eden. „Ahoj. Dobrý den nerušíme?" „Ne v pohodě holky. Táta už je na odchodu. Jo jinak tati tohle je Eden a TJ. Holky tohle je můj táta." „Těší mě." Řekl táta a naštvaně odešel.
Naštvaně jsem si sedla na postel a napsala Liamovi že se za půl hodiny sejdeme u recepce. Odpověděl že tam bude a já mobil odložila. „Co je?" Zeptala se Eden. „Nic" „Prosimtě jde vidět že tě něco trápí. Tak to řekni" pobídla mě TJ. „Jenom rodinné problémy" „Aha. To je mi líto" „V pohodě". Chvilku jsme si povídali a pak TJ odešla protože si musela něco zařídit a Eden se šla vykoupat. Já sem taky musela. Dole už na mě čekal brácha a já byla pořád v pokoji.
Seběhla jsem všechny schody a došla k recepci. Liam už tam stál. Hned jak jsem ho viděla rozběhla jsem se za ním a objala ho. „Nazdar Ev" „Čau Liame" pozdravila jsem a pustila ho. „Táta s tebou mluvil že?" „Jo" „Co chtěl?" „Ve zkratce. Chtěl mi vzít peníze za natáčení" „Proč?!" „Jako investici pro novou firmu. A když jsem mu řekla že mu je nedám tak mi řekl že si vezme všechny peníze od mámi." „To ale nemůže ty peníze jsou naše!" „Já vím ale znáš tátu. Byl by schopnej všechny svoje peníze i svůj majetek přepsat na Rose" „Musíme si dát pozor" „Jo musíme".
Pak jsme se šly projít. Všechno jsem tady Liamovi ukázala. Popovídali jsme si a večer ho seznámím s ostatníma. No večer... za chvíli protože jsme trochu zapomněli na čas takže už je skoro osm večer. Když jsme se vrátili všichni byli u nás v pokoji tak jak bylo domluveno. Liam zůstal na chodbě a já vešla do pokoje. „Lidi chtěla bych vám někoho představit" „Tvýho novýho kluka?!" Řekl podrážděně Dante. „Co?!" „Viděl jsem jak jdeš s nějakým klukem a objímali jste se a..." nedořekl to a já otevřela dveře a řekla „Je to můj brácha Dante. Lidi tohle je Liam. Liame tohle je Eden, TJ, Dante, Cameron, Ethan, Aidan a Blake." „Ahoj" pozdravil Liam a vešel dovnitř. Zavřela jsem za ním dveře a sedla si na svoji postel. Povídali jsme si tak hodinu a pak už Liam šel k ním na pokoj. „Tvůj brácha je fajn" usmála se Eden. „Jo a má přítelkyni" úsměv jsem jí oplatila „Tak nic".
„Dneska jste točili zajímavé scény že?" Usmál se Cameron. „Ne ani ne" odpověděl Aidan. „Já si myslím že jo" „Byli to normální scény." Řekla jsem uraženě. „Když myslíš. Ale vypadalo to tak že si je docela užíváte" řekl a já po něm vší silou hodila polštář. Cam spadl z postele a všichni jsme se začali smát. „Byla to jenom jedna scéna a neužívali jsme si to jasný?! A kdyby ste tam nepřišli natočili by jsme to napoprvé" řekl naštvaně Aidan.
„No nic. Měli by jste jít. Zítra ráno vstáváme a je už pozdě" řekla TJ a kluky vyhnala.„Ev?" „Ano?" „Nechceš jít dneska na tu schůzku?" „Na jakou?" „No jak jsem tě přemlouvala včera" „Nejde!" „Ev prosím" „Eden! Ne!" „Prosím! Prosím! Prosím!" „Když tam půjdu dáš mi pokoj?!" „Jo" „Fajn".
Oblékla jsem si mikinu a odešla.Přišla jsem na místo a už jsem viděla kdo tam je. „Aidane?" „Evol... já je zabiju" řekl a já jen přikývla. „Pomůžu ti". „To snad není možný. Jak dlouho nás s tím budou otravovat?!" „Počkej nebyl jsi v tom pokoji náhodou taky když to domlouvali?!" „Ne! Šel jsem na balkón. Řekli mi že tady bude jedna holka." „Jaká?" „No to je jedno. Dlouho jsem se s ní neviděl tak jsem přikývl a šel jsem. Mohlo mě napadnou že tady budeš ty." „Tobě alespoň něco řekli. Mě Eden jen řekla že sem mám jít" řekla jsem a to už jsme oba šly do našich pokojů aby jsme je mohli seřvat.
S hlasitým „Eden Cupid!" jsem vběhla do pokoje. „Udělala jsem něco?" „Můžeš prosím přestat dávat mě a Aidana dohromady?!" „Na mou obranu to byl nápad i kluků" skočila mi do řeči. „Já vím ale na ně teď řve Aidan." „No vidíš že si rozumíte" „Eden! Jestli spolu budeme chtít být tak spolu prostě budeme! Chceme být kamarádi a ty to prostě neovlivníš už to pochop!" Zařvala jsem a odešla pryč.
.
.
.
.
.
Je tady další část❤️ doufám že se vám líbila❤️🔥
ČTEŠ
𝐻𝑎𝑡𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 [Aidan Gallagher]
RandomPříběh o holce které život háže klacky pod nohy. Ztratila někoho moc blízkého. Má zvláštní jméno za které se jí smějí. Nikdo se s ní nechce bavit až na jednu střelenou holku a milého kluka. Jako každá holka má svůj sen který by si chtěla splnit ale...